M@ILOSZ Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Zrobiłem sobie 10 spritów, każdy odpowiadający cyfrze (1,2,3,4,5,6,7,8,9,0) i mam pytanie: Jak to zrobić żeby zamiast drawować tą liczbę zwykłą czcionką (np.10042324) to podmienić każdą cyfrę na sprite? Z up thx za odp xD :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Pobaw się font_add_sprite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterz_pl Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 a nie mozna na zmiennej? GML if global.liczba = 0 { image_single=0; } itd... o ile dobrze zrozumialem o co chodzi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 I co, generujesz wtedy 1000001 obrazków dla liczb z zakresu 0-1000000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcior7 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 podziękowania dla Crackkk-GM xD trymaj przyklad https://gmclan.org/up3535_12_licznikgm7.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Och dzięki, uratowałeś moją gre przed tym by miała nieciekawy licznik :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcior7 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 jeśli zrobisz gre to daj do credits użytkownika Crackkk-GM bo to nie mój przyklad tylko jego ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Dam nawet was dwóch. Ale mam jeszcze małe pytanko, jak zrobić żeby licznik był wyrównany do prawej, czyli mniej więcej tak: 1023471983047 13241234 2343 34 itd. Nie chodzi o to żeby był przy prawej krawędzi gry bo to potrafie ale żeby w ten sposób liczby pokazywało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 nie oglądałem przykładu, ale moim zdaniem to tak: GML var i,wynik,len,xx; wynik = string(score); len = string_lenght(wynik); xx = 800 - (len *16); //zakladam, ze room ma szerokosc 800px, a sprite 16px for(i=len; i>0; i-=1) { draw_sprite(spr_cyferki, real( string_char_at( wynik, i ) ), xx+(i*16), 0 ); } Najszybsze co mi przyszło do głowy, nie wiem czy na pewno dobrze wyrównałem :P Możliwe, że ostatnią cyferkę zjada, wtedy trzeba o 16 w lewo przesunąc (czyli 784 zamiast 800). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 if variable_local_exists('to_draw')[/font][/size] { if global.points > 0 { for ( i = 1; i > string_height( to_draw ); i -= 1 ) { if ( string_char_at( to_draw, i ) = "0" ) { draw_sprite( _0, 0, x + 64*i, y ); } if ( string_char_at( to_draw, i ) = "1" ) { draw_sprite( _1, 0, x + 64*i, y ); } if ( string_char_at( to_draw, i ) = "2" ) { draw_sprite( _2, 0, x + 64*i, y ); } if ( string_char_at( to_draw, i ) = "3" ) { draw_sprite( _3, 0, x + 64*i, y ); } if ( string_char_at( to_draw, i ) = "4" ) { draw_sprite( _4, 0, x + 64*i, y ); } if ( string_char_at( to_draw, i ) = "5" ) { draw_sprite( _5, 0, x + 64*i, y ); } if ( string_char_at( to_draw, i ) = "6" ) { draw_sprite( _6, 0, x + 64*i, y ); } if ( string_char_at( to_draw, i ) = "7" ) { draw_sprite( _7, 0, x + 64*i, y ); } if ( string_char_at( to_draw, i ) = "8" ) { draw_sprite( _8, 0, x + 64*i, y ); } if ( string_char_at( to_draw, i ) = "9" ) { draw_sprite( _9, 0, x + 64*i, y ); } } Ja jestem za cienki, macie tu skrypt wyswietlania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi