Nobody Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Szkoda wywalać wszystkich grafik. Zastosuj chmury pasujące do obecnej grafiki. Te są za bardzo realistyczne :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 15 Czerwca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Walnij chmury lekko posprejowane, ale nie odróżniające się tak bardzo od koloru nieba. Reszta grafik dobra, nie zmieniaj bo straci klimat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 O matko boska, te chmury rażą bardziej niż nie wiem co. Zrób może coś takiego, że w tle byłyby szarawe góry w 'lekkich' kolorach, które miałyby pharallax(wuj wie jak to się pisze) scrolling, bo taka płaska dupa i nad nią oczofilskie chmury w ogóle do siebie nie pasują. O takie cuś mniej więcej, tylko bardziej pixelartowe, żeby nie mieszać stylów graficznych. Mnie to trochę nie wyszło, bo za jasne toto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 A co to za sterowanie? To też RTS platformowy Sam zobacz : http://www.yoyogames.com/games/show/49901 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Oto pare nowych screenów: Co sądzicie? Co się zmieniło? Nowa grafika koszar, troche mniejsze laboratorium, grafiki drzewek nowe tło ( te przejścia miedzy kolorami nie będą widoczne), nowa trawa. Dodaliśmy już kolejną wieże ( do budowy) oraz mamy już system obliczania ile punktów stracimy. Kolejnymi rzeczami nad jakimi poświęcimy więcej czasu to "podrasowaniu" harvesterów które zbierają drewno itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 zobacz jak jest w DS , tam jak drzewo zrąbią to odrasta nowe , tak samo z krzakami z żywnością . Wiesz co ? Zachęciłeś mnie zebym zaczął robić jeszcze jakąś inną strategię platformową , może kontynuacja The Veterans ? Zobaczymy . PS. Ciekawe jak sobie poradzisz z animacjami armii . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 18 Czerwca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 No i to wygląda dobrze. :thumbsup: Gra może się niezła okazać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Łap jak chcesz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 wszystko ok, grafika nawet ładna, ale zrób pokazywanie stanu surowców w rogu ekranu, a niebo dziwnie posprejowane w jednym miejscu. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Moim zdaniem trochę kursor nie trzyma klimatu ale morze byc. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Chyba grafiki a nie klimatu o.O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Kursor nie trzyma grafiki bo ta rękawica jest zaciśnięta w pięść. A poza tym to mi wygląda na podróbę tego czegoś z budowaniem wieży, co pewnie już się w tym temacie pojawiło ale grafika tak mnie odrzuciła, że nie miałem siły czytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 @UP: A co w niej złego :huh: @Jaklub: No wiem zobaczyłem to jak dodałem screeny xd. A co do tych surowców to sądze, że takie rozwiązanie jest lepsze bo takto nie musisz się "przemieszczać" kursorem do samego początku żeby zobaczyć ile mam kasy. A takto jak masz wszystko pod okiem. @Kosmitak: Może dzisiaj będzie lepszy kursor nie wiem zobaczymy. Dzięki za komentarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Witajcie! Przepraszam za double posta, ale mam pare ciekawych informacji. Oto screen większości budynków (aktualnych) z gry Od lewej: dom kamienna wieża, duży dom, gospodarstwo, lśniąca wieża, ognista wieża koszary złota wieża, ratusz wieża. Dalej, udało się rozwiązać pare bugów związanych z budową ( nad rozbudową prace trwają), pozbyliśmy się tych białych pól ( dzięki Markowi) oraz dodaliśmy już pierwsze grafiki otoczenia. W sumie nie wiele tego a chcę poznać waszą opinie na temat wyglądu gry itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Wszystko fajnie, poza podłożem i niebem :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 No, wygląda ładnie. Co do chmurek, ja bym po prostu jakieś ładne pixelartowe trzasnął. Pasowałyby. Poproś Tymka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Dobra nowina wszyskie bugi w systemie budowy i rozbudowy zostały zlikwidowane, teraz tylko pozostało pododawać nowe budynki i zabieramy się za budynki wroga itp. @Osiem: Co w nich źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 noo, ładne tło, zostaw takie tylko tak jak 2x wyżej: pixelartowe chmury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Wydaje mi się, że tło powinno mieć mniej widoczne te zmiany odcienie. Grafika ładna i wogóle. Rób, rób. Pozdrawiam, Fervi E: Wybaczcie za dubla, komp miał zwieche, skasujcie tamto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Design budynków jest strasznie nudny. Już moje dwukolorowe cuś wygląda o wiele ciekawiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Flaque ma racje , te wasze budynki są zbyt monotonne , więcej wyobraźni , jakieś detale i będzie wyglądało o wiele lepiej . Ja na waszym miejscu dał narazie tło i podłoże sirlukiego , do podłoża płaska maska i good . Wieże powinny być na osobnym screenie niż budynki pozostałe bo za słabo je widać . Edit : Nad lśniącą wieżą albo gdzieś możecie dać np takie coś : albo albo (kolory sobie przerobcie) Edit2: W jakim GM robicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 W trzeciej animacji widać mały skok, ale dwie pierwsze bardzo ładne. Jak to zrobiłeś? :P Co do przejścia w tle to o ile pamiętam już było mówione, że to tak wygląda tylko na screenach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 robiłem w cinema 4D , moge zrobić z kanałem alpha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Zapowiada się ciekawie. Grafika ma swój klimat, fajnie że będzie dużo możliwości, Czekam na demko, i pełną wersję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Oto domek orków autorstwa Pablo Podoba wam się? Czy trzeba coś zmieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 znacznie lepiej , jak dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Czy te orki będą chodziły co niedzielę do kościoła, w ramach urozmaicenia rozgrywki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Czemu krew jest nawet w miejscach, gdzie być jej nie powinno (jak ułamany fragment czachy). Poza tym krzyż - symbol orków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 @UP: To się zapewne zmieni :D @Tytan: Od czego to lepsze, skoro po raz pierwszy pokazujemy budynek wroga? @Japan: Ja nie wiem :P co Pablo chciał ukazać to narazie bardzo zaawansowany szkic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Fajne grafiki, ale trochę nie rozumiem, strategie od boku :P , nie kapuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się