TeoTN Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Czy i w jaki sposób można w trakcie gry zaimportować pliki gml do skryptów??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 execute_file(fname) tylko że to nie wydajne i każdy może sobie zmienić ten plik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 GML execute_file(plik); aff Makary155 pierwszy ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatcienia Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 To nie jest dobry sposób na pisanie dodatków ponieważ użytkownik może napisać skrypt który powie mu id gracza i np. może dodać sobie hp albo kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Można przecież zaszyfrować plik gml a gra by go odszyfrowała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się