Skocz do zawartości

Własne Ładowanie.


Roki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

create

GML
t[0]='obrazk.gif';

t[1]='obrazek2.gif';

t[2]='obrazek3.gif';

razem = 3; teraz = 0;

 

step

GML
global.sprite[teraz] = sprite_add( t[teraz], 0,0,0,0,0,0,0);

if teraz < razem then teraz+=1 else instance_destroy();

 

draw

GML
draw_text(0,0,'Zaladowano ' + string(teraz+1) + '/' + string(razem) + 'grafik'); //liczbowo

draw_text(0,0,'Zaladowano ' + string( teraz / razem * 100 ) + '% grafik'); //procentowo</span>

 

Edit: ostrzegam, że to może trwać bardzo krótko i nie zauważysz nawet :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Dla szpanu, to sobie możesz to zrobić inaczej.

 

create:

GML
postep = 0;

alarm[0] = 10;

 

alarm0:

GML
if postep < 100 then postep +=1 else instance_destroy();

alarm[0]=10;

 

draw:

GML
draw_text(0,0,'Zaladowano ' + string( postep ) + '%');
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Standardowego nie usuniesz - ono musi być. Chodzi o to, że przy dużym projekcie lepiej doczytywać grafiki po odpaleniu gry, niż trzymać je w game makerze, ponieważ EXE zajmuje mniej miejsca i gra szybciej się kompiluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...