Roki Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Jak zrobić własne ładowanie, taki pasek co pokazuje np. 10MB/100MB Ale żeby naprawde ładował zasoby gry, takie jak muzyka, grafika, coś jak w Almorze po odpaleniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KozakPL Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Hmm ale przy włączaniu gry? Może coś w ustawianiach programu? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zrobić tablicę z zasobami do wczytywania i przesuwać pasek zgodnie z iloscią wczytanego stuffu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KozakPL Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Możesz dać jakiś Przykład? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 create GML t[0]='obrazk.gif'; t[1]='obrazek2.gif'; t[2]='obrazek3.gif'; razem = 3; teraz = 0; step GML global.sprite[teraz] = sprite_add( t[teraz], 0,0,0,0,0,0,0); if teraz < razem then teraz+=1 else instance_destroy(); draw GML draw_text(0,0,'Zaladowano ' + string(teraz+1) + '/' + string(razem) + 'grafik'); //liczbowo draw_text(0,0,'Zaladowano ' + string( teraz / razem * 100 ) + '% grafik'); //procentowo</span> Edit: ostrzegam, że to może trwać bardzo krótko i nie zauważysz nawet :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Dlatego czegoś takiego używa się tylko wtedy, gdy do załadowania jest dużo rzeczy i chce się pokazać użytkownikowi ile jeszcze musi czekać, a nie dla szpanu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KozakPL Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 hmm...w sumie...dla szpanu też xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Dla szpanu, to sobie możesz to zrobić inaczej. create: GML postep = 0; alarm[0] = 10; alarm0: GML if postep < 100 then postep +=1 else instance_destroy(); alarm[0]=10; draw: GML draw_text(0,0,'Zaladowano ' + string( postep ) + '%'); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KozakPL Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 hehe ^^ zaraz zrobię ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 No wieć gdy ładuje tą grafike, to jak skasować standardowe ładowanie? I jak to potem obiektowi ustawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Standardowego nie usuniesz - ono musi być. Chodzi o to, że przy dużym projekcie lepiej doczytywać grafiki po odpaleniu gry, niż trzymać je w game makerze, ponieważ EXE zajmuje mniej miejsca i gra szybciej się kompiluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 hmm...w sumie...dla szpanu też xD 1.Każda gra w GMie ma pasek ładowania(chyba że usunie w Global Game Settings),a więc po co drugi? 2.Jak dasz dla szpanu ,a zasoby które miały być na zewnątrz ,a nie są będą zwalniać grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KozakPL Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 dziecko...bierzesz za dosłownie...:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się