Broccatee Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Witam! Mam pytanie, a w zasadzie problem... Zrobiłem muzykę do swojej gry. Oddzielnie jest dźwięk A, oddzielnie dźwięk B. Pomimo to - jeśli następują one od razu po sobie - odbierane są jako jedno .mp3 (nie słychać przejścia). I teraz nie wiem jak zrobić, aby najpierw leciał dźwięk A (jeden raz), a gdy się skończy to od razu zaczynał się dźwięk B (i leciał w kółko tylko ten dźwięk). Będę wdzięczny za pomoc, Broccatee ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Tak alarmami mówiąc GML //CREATE: sound_play(A) alarm[0]=room_speed *ILE_SEKUND_TRWA_A //ALARM 0: sound_loop(B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Tak alarmami mówiąc GML//CREATE: sound_play(A) alarm[0]=room_speed *ILE_SEKUND_TRWA_A //ALARM 0: sound_loop( B) A jeżeli trwa 6 z hakiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 To robisz ułamek. 6.5 na przykład to będzie 6 sekund i 50 setnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Niestety, chyba się ładuje dźwięk B bo jest między nimi zauważalna przerwa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 To je połącz w Audacity lolololololololo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Ale jeśli on chce zrobić wstęp czy jak to się nazywało a potem właściwą melodię (tak jak jest w większości porządnych gier), to już Audacity tego nie załatwi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Create zmienna=0 sound_play(A) Step if (!is_playing(A)) zmienna=1 if (zmienna==1 and !is_playing(B)) sound_loop(B) jakoś tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Create zmienna=0 sound_play(A) Step if (!is_playing(A)) zmienna=1 if (zmienna==1 and !is_playing( B) ) sound_loop( B) jakoś tak. To jakiś żart? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 niby dlaczego? pomylił się tylko w nazwie funkcji. W sumie można i prościej: gdzieć w create dajesz: sound_play( sound_A ), a w step: GML if ( not sound_isplaying( sound_A )) sound_loop( sound_B ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 niby dlaczego? pomylił się tylko w nazwie funkcji. W sumie można i prościej: gdzieć w create dajesz: sound_play( sound_A ), a w step: GMLif ( not sound_isplaying( sound_A )) sound_loop( sound_B ) Dzięki, ale mi nie działa. Sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się