Danielus Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Oto błąd jaki dostaje: ERROR in action number 1 of Key Release Event for <unknown> Key for object obj_resetojmape: In script scr_reload_map: Error in code at line 1: with(obj_pole_mapy){ at position 6: Unknown variable obj_pole_mapy Co w tym takiego ciekawego? otóż mialem kod w evencie left mouse release po pewnym czasie skasowalem obiekt obj_pole_mapy więc pojawil się taki blad, więc skasowalem tenże kod i jakie bylo moje zdziwienie kiedy blad znowu się pojawil. Skasowalem więc caly kod i wogole skasowalem tez event i so? i pokazal się taki blad jak powyzej^^ Ale to nie wszystko :D Skasowalem obiekt obj_resetojmape i so? i bląd przerzucil się na obiekt ktory byl powyzej w zakladce objects, dodalem więc na nowo jakis obiekt i blad przerzucil się na ten nowy^^ Wie ktos jak sie tego pozbyc? bo nie chce mi się przeklejac wszystkiego do calkiem nowego pliku^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Sprawdz kod startu rooma. (Room creation code) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 nie zgadniesz... "error In script[b/] scr_reload_map" czyli wszędzie gdzie używasz skryptu pojawi się taki błąd :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Ale ja tego skryptu nie używam xd a nawet go wogole juz nie mam^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 @2UP: No tak, ale on nie wie gdzie użył tego skryptu. Ja już się nauczyłem, że jak wywali Key Release Event for <unknown> Key to trzeba sprawdzić room creation code. Bóg wie czemu GM przedstawia ten kod tam jako taki event. Kiedyś przez to miałem projekt zamykać. ;/ Ale ja tego skryptu nie używam xd a nawet go wogole juz nie mam^^ Sprawdz kod startu rooma. (Room creation code) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 nie masz nigdzie script_add? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 nie nie mam nigdzie script add ;p ale sprawdzilem wersje pabla, w creacion code nic nie mialem(tak jak sie spodziewalem alee warto bylo zajrzec xd), więc skasowalem i zrobilem rooma na nowo ukladajac te pare obiektow ktore mialem jeszcze raz i teraz nie wywala oO wtf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 No to bez wglądu w projekt raczej ci nikt nie pomoże. Dodajmy do tego, że ty sam najlepiej wiesz co gdzie i jak masz zrobione. Sam musisz to rozwiązać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Może któryś obiekt miał swój własny kod? Prawy przycisk myszki+CTRL na obiekt :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 pewnie miałeś w roomie jakiś obiekt, który dodawał ten skrypt i go używał, innego wyjaśnienia nie widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Rokiego podejrzenia wydają mi się najbardziej prawdopodobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Tak się dzieje, jak używa się jakiegoś dlla którego nie ma. Czasami tak miałem, jak zapominałem dodać dll do folderu z grą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się