Lidzet Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Poda ktoś kod na gravitacje? Bo jak dawałem gravitacje klockiem to tam było chyba directio i gravitation. Wszystko dałem na 1 ale obiekt po skoku zamiast spadać to ściągało go w bok za planszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 GML gravity = 0.5 gravity_direction = 270 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 direction to kierunek przyciągania w stopniach. 0 - prawo 90 - góra 180 - lewo 270 - dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 a w FAQ Pan był? 13. Jak zrobić grawitację w grze platformowej? Najpierw tworzymy obiekt blok, po którym będzie chodził bohater. Należy pamiętać, że blok ma być solid. Następnie robimy obiekt hero, któremu w "step" wklejamy kod: gml: if place_free(x,y+1) {gravity = 0.5} else {gravity = 0} Przy kolizji z blokiem: gml: move_contact_solid(270,4) vspeed = 0 Przy naciśnięciu klawisza w prawo: gml: if place_free(x+4,y) {x+=4} Przy naciśnięciu klawisza w lewo: gml: if place_free(x-4,y) {x-=4} Przy naciśnięciu klawisza w górę (skakanie): gml: if ! place_free(x,y+1) {vspeed = -10} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidzet Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Dzięki wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się