Axlii Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 ee sorki za to że to już było ale dałem szukaj i nie zrozumiałem z tego co napisali dokładniej : jak zrobić że jest folder z grą w folderze jest czcionka i żeby czytało ją z GMa ? no np. dalem komus swoja gre to mu nie zadziała czcionka bo jej w windowsie nie ma a samo nie odczyta z folderu :P nie zrozumialem zabardzo z tego nazwaczcionki = 'nazwa' (nazwa ,'C:\Windows\Fonts\' +nazwa ) jeżeli to sie tak robi to mógłby ktoś to poprawić czy coś??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 GM dołącza czcionkę do aplikacji (tak myślę bo nie miałem nigdy z tym problemu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Tak, chyba robi kopię zapasową i dodaje ją do gry. Chociaż nie wiem :) ale jest taki skrypt co ładuje czcionkę... chyba to: GML font_replace(ind,name,size,bold,italic,first,last) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 GM7 na bank w EXE ma czcionki (dla tego wybiera się od której do której literki potrzeba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Tak, chyba robi kopię zapasową i dodaje ją do gry. Chociaż nie wiem :) ale jest taki skrypt co ładuje czcionkę... chyba to: GMLfont_replace(ind,name,size,bold,italic,first,last) mam folder o nazwie 4Force i dalem w controllerze GMLGAME START: global.MenuFont = font_replace('Font.tff','SheCreature',20,1,0,27,130) noi prawie dobrze procz : ERROR in action number 1 of Other Event: Game Start for object Logo: Trying to replace non-existing font. @Gnysek nie rozumiem (chyba ze chodzi o to ze sie zapisuja czcionki jak sie doda w fonts do GMa a w windowsie nie ma to i tak beda? jezeli o to to nie dziala za bardzo) PS. font nazywa sie "Font" i nie ma czegos takiego jak GMLfont_replace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Rób normalnie gre, nie martw się o czcionke, bo GM automatycznie dopisuje ją do *.exe. Czyli jak dodasz czcionke do gry, ona się zapisze razem z exe i u kolego który tej czcionki nie ma, będzie wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Rób normalnie gre, nie martw się o czcionke, bo GM automatycznie dopisuje ją do *.exe. Czyli jak dodasz czcionke do gry, ona się zapisze razem z exe i u kolego który tej czcionki nie ma, będzie wszystko ok. @Roki dzieki myslalem ze nie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się