Skocz do zawartości

Show_menu


Rekomendowane odpowiedzi

Jak to nic nie ma?

show_menu(str,def) Shows a popup menu. str indicates the menu text. This consists of the different menu items with a vertical bar between them. For example, str = 'menu0|menu1|menu2'. When the first item is selected a 0 is returned, etc. When the player selects no item, the default value def is returned.

Funkcja zwraca numer opcji wybranej przez użytkownika (od 0 do n). W drugim argumencie przekazuje się wartość domyślną, na wypadek gdyby użytkownik nic nie wybrał. Przykładowy sposób użycia:

GML
t = show_menu( "Nowa gra|Wczytaj grę|Opcje|Wyjście", 0 );

switch (t)

{

case 0: /*nowa gra*/; break;

case 1: /*wczytaj grę*/; break;

case 2: /*opcje*/; break;

case 3: /*wyjście*/; break;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...