XxMichałxX Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 GML wybor=show_menu('lol|zol|brol',0/*?*/) w dokumentacji szukałem nie ma nic o tej funkcji, nie wiem jak jej uzyc. jezeli na przyklad ktos wybierze 'brol' to wybor bedzie sie rownac co? 3 ? 'brol' ? bo nic nie działa ;/ i do czego jest to co tam znak zapytania postawiłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 0 gdy lol 1 gdy zol 2 gdy brol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Jak to nic nie ma? show_menu(str,def) Shows a popup menu. str indicates the menu text. This consists of the different menu items with a vertical bar between them. For example, str = 'menu0|menu1|menu2'. When the first item is selected a 0 is returned, etc. When the player selects no item, the default value def is returned. Funkcja zwraca numer opcji wybranej przez użytkownika (od 0 do n). W drugim argumencie przekazuje się wartość domyślną, na wypadek gdyby użytkownik nic nie wybrał. Przykładowy sposób użycia: GML t = show_menu( "Nowa gra|Wczytaj grę|Opcje|Wyjście", 0 ); switch (t) { case 0: /*nowa gra*/; break; case 1: /*wczytaj grę*/; break; case 2: /*opcje*/; break; case 3: /*wyjście*/; break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 hmm.. a mi nie działało edit: aha bo ja dałem od 1 a nie od 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się