Paqoo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Other Event: Game End for object obj_client: Error in code at line 4: writebyte(global.myid); at position 19: Unknown variable myid Co to ma być? Używałem No-Ip. Tutaj mam: global.serverip = "monster-fake.servegame.com"; Czemu nie działa? Dlatego, że przesyłam byte, a nie short? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 nie zdefiniowałeś zmiennej myid? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Wczesniej nie było problemu. Zmieniłem tylko ip z 127.0.0.1 na to od no-ip! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 chyba coś pomieszałeś, błąd dotyczy myid a Ty piszesz o IP serwera myid != serverip. Widzisz różnicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 A tak w ogole to w serverip powinienes wpisywac swoje prawdzie ip a nie to z no-ip. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 ale na pewno to nie jest przyczyną błędu. String jest stringiem i jego treść nie ma tu znaczenia :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Ostatnia rzecz jaką zmieniłem to ip. I nie prawda. Mozna tam wpisać DNS IP! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 at position 19: Unknown variable myidmów co chcesz, błąd i tak dotyczy myid :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 przesyłaj IP jako string bo to nie jest liczba ;] pozdro ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 ale gadacie 3po3. Nie zdefiniował zmiennej myid i dla tego się psuje, nie ma to związku z IP. Gdyby IP było złe, to by nie łączyło, a to jest błąd GM, który nie wykrywa złych argumentów podanych do DLLa. GML global.myid = 1; writebyte(global.myid); musi działać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Co prawda błędu już nie ma, ale wywala mnie z serwera! :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 ale gadacie 3po3. Nie zdefiniował zmiennej myid i dla tego się psuje, nie ma to związku z IP. Gdyby IP było złe, to by nie łączyło, a to jest błąd GM, który nie wykrywa złych argumentów podanych do DLLa. GML global.myid = 1; writebyte(global.myid); musi działać :) Przeczytaj drugi post, Marka.S. ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 problem jest po stronie servera on nie wysyła id... albo client go złe odbiera;] albo w ogóle ;] sprawdź czy masz obj_client w roomie w którym prowadzona jest rozgrywka... wydaje mi się ze używasz tego Online Engine ja miałem taki błąd jak nie miałem obj_client w roomie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 nie wysyłanie id nie powinno być powodem zrywania połączenia. Chyba, że id które wysyłasz serwer rozpoznaje jako koniec :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Tak używam tego silnika. W roomie jest obj_client. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się