Skocz do zawartości

QuadEngine [Demo v. 0.2.0.0]


Crackkk-GM

Rekomendowane odpowiedzi

beztytuu22.png
( Crackkk-GM and PsichiX )

Gatunek: silnik

Opis: Nowa odsłona QuadEngine! Ta wersja jest bardziej stabilniejsza i zapewnia 100% kompatybilności z Windowsem ( 32 i 64 bitowym ). Zostało wprowadzone kilka poprawek i nowych rzeczy m.in. bezwładność.
Na stronie silnika ( http://quadengine.yoyo.pl/ ) jest udostępnione SDK pod C/C++ i Game Makera.
Można też znaleźć tam: dokumentacje, przykłady i nowości.
Silnik oczekuje jeszcze:
- wbudowanej grawitacji ( ta napisana w gm tworzy te skoki, i niedokładność w kolizjach )

Download: http://www.quadengine.yoyo.pl/sdk.html
Przykład ragdoll w c++ i allegro
Rozmiar pliku: SDK C/C++: 40,4kb, SDK GM: 40,0kb.

Autorzy:

Programowanie:
Crackkk-GM, PsichiX

Grafik silnika:
Damian21

Screeny:
1.png
2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Snake: grunt że się chłopak uczy :P A z czasem to pewnie go rozwinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crackkk: Bardzo dobra robota:) Jednakże pomysł ten sam co w Xenonie wykonanie nieco gorsze ale co ja narzekam jak jest między wami spora różnica wiekowa i wszystko z czasem opanujesz :] Sam takiego czegoś nie umiem zrobić :P Masz 5/5 ;*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włączyłem to, czarne okienko mi mignęło i co? .. do czego to służy?

edit: ptfu włączyłem coś innego ;D

edit2: dobra włączyłem: pełno skryptów, nie mam zielonego pojęcia do czego.. moze zrob jakis example ;)

 

examples, documentation. Enjoy.

 

( jakby ktoś chciał jakiegoś info gg:1224801 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdołałem odpalić tylko example Ragdolla w C. Przy GMie miałem błąd:

Error defining external function

Laleczka w C jest ok, tylko kolizje są trochę dziwne, popracuj nad ich precyzyjnością. Na zachętę dam 9/10->5/5 (zaokrąglone w górę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdołałem odpalić tylko example Ragdolla w C. Przy GMie miałem błąd:

Error defining external function

Laleczka w C jest ok, tylko kolizje są trochę dziwne, popracuj nad ich precyzyjnością. Na zachętę dam 9/10->5/5 (zaokrąglone w górę)

 

A wypakowałeś przykład pod GM z rar'a?

 

Kolizje są precyzyjne, popraw promień obiektów

zamień to:

    for ( int i = 0; i < 6; i++ )
    {
        obj[ i ] = QuadObjectAdd( );
        QuadObjectSetPos( obj[ i ], 10, 10 );
        QuadObjectSetRange( obj[ i ], 20 );
        xx[ i ] = QuadObjectGetX( obj[ i ] );
        yy[ i ] = QuadObjectGetY( obj[ i ] );
    }

na to:

    for ( int i = 0; i < 6; i++ )
    {
        obj[ i ] = QuadObjectAdd( );
        QuadObjectSetPos( obj[ i ], 10, 10 );
        QuadObjectSetRange( obj[ i ], 1 );
        xx[ i ] = QuadObjectGetX( obj[ i ] );
        yy[ i ] = QuadObjectGetY( obj[ i ] );
    }

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crack, tylko im mniejszy promień tym mniejsza precyzja kolizji z innymi mniejszymi "kuleczkami", oraz większe błędy. No ale tutaj widać nie powinno napsuć zmniejszenie rozmiaru. A i proponował bym dodać też do tego ragdolla grawitacje bo bardziej wygląda jakby był w wodzie czy kosmosie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crack, tylko im mniejszy promień tym mniejsza precyzja kolizji z innymi mniejszymi "kuleczkami", oraz większe błędy. No ale tutaj widać nie powinno napsuć zmniejszenie rozmiaru. A i proponował bym dodać też do tego ragdolla grawitacje bo bardziej wygląda jakby był w wodzie czy kosmosie :P

 

No tak ;p tylko domyśliłem się, że chodziło mu o to, że przy tym większym promieniu ta ręka jest oddalona przy kolizji.

A grawitację wypuszczę z następną wersją :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hhmmmmm robi się nowy silnik fizyczny ;] fajnie bo może będzie lepszy od GMPsyhix z GMC... tylko ze jakoś troszkę jeszcze niedopracowany jest :P

 

jakoś mi tak śmiesznie ta lina (w examplu) tak przeskakuje no i te kolizje tez niedorobione trochę ;]

 

daje 4/5 bo są błędy ale ja sam bym czegoś takiego nie napisał ;] Pozdro i powodzenia w rozwijaniu Projektu;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się bardziej czepił "sprytne"... Chodziło o użycie ciekawych, niecodziennych rozwiązań? Wskaż takowe...
No więc wytłumacz to "sprytne" zjawisko "bujania" liny?... na wstępie mówię, że nie wykonywałem żadnej operacji na kątach ^^.

Ciekawe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...