Crackkk-GM Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 ( Crackkk-GM and PsichiX ) Gatunek: silnikOpis: Nowa odsłona QuadEngine! Ta wersja jest bardziej stabilniejsza i zapewnia 100% kompatybilności z Windowsem ( 32 i 64 bitowym ). Zostało wprowadzone kilka poprawek i nowych rzeczy m.in. bezwładność. Na stronie silnika ( http://quadengine.yoyo.pl/ ) jest udostępnione SDK pod C/C++ i Game Makera. Można też znaleźć tam: dokumentacje, przykłady i nowości. Silnik oczekuje jeszcze: - wbudowanej grawitacji ( ta napisana w gm tworzy te skoki, i niedokładność w kolizjach )Download: http://www.quadengine.yoyo.pl/sdk.htmlPrzykład ragdoll w c++ i allegroRozmiar pliku: SDK C/C++: 40,4kb, SDK GM: 40,0kb.Autorzy:Programowanie: Crackkk-GM, PsichiXGrafik silnika: Damian21 Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Super zrobione 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Co ten silnik właściwie oferuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Super zrobione 4/5 Heheheh, poczekajcie jeszcze na Ragdolla :P, ten będzie przykładem napisanym w c++ :D @Snake: fizyka punktowa. coś jak XenoN Core. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Jak będzie "laleczka" to będzie fajowo ;p Jak narazie waham się między 4 a 5 ale dam 5 aby cię zmotywować :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Snake: grunt że się chłopak uczy :P A z czasem to pewnie go rozwinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Przykład ragdoll w c++ i allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 włączyłem to, czarne okienko mi mignęło i co? .. do czego to służy? edit: ptfu włączyłem coś innego ;D edit2: dobra włączyłem: pełno skryptów, nie mam zielonego pojęcia do czego.. moze zrob jakis example ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Crackkk: Bardzo dobra robota:) Jednakże pomysł ten sam co w Xenonie wykonanie nieco gorsze ale co ja narzekam jak jest między wami spora różnica wiekowa i wszystko z czasem opanujesz :] Sam takiego czegoś nie umiem zrobić :P Masz 5/5 ;* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 włączyłem to, czarne okienko mi mignęło i co? .. do czego to służy? edit: ptfu włączyłem coś innego ;D edit2: dobra włączyłem: pełno skryptów, nie mam zielonego pojęcia do czego.. moze zrob jakis example ;) examples, documentation. Enjoy. ( jakby ktoś chciał jakiegoś info gg:1224801 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Zdołałem odpalić tylko example Ragdolla w C. Przy GMie miałem błąd: Error defining external function Laleczka w C jest ok, tylko kolizje są trochę dziwne, popracuj nad ich precyzyjnością. Na zachętę dam 9/10->5/5 (zaokrąglone w górę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Zdołałem odpalić tylko example Ragdolla w C. Przy GMie miałem błąd: Error defining external function Laleczka w C jest ok, tylko kolizje są trochę dziwne, popracuj nad ich precyzyjnością. Na zachętę dam 9/10->5/5 (zaokrąglone w górę) A wypakowałeś przykład pod GM z rar'a? Kolizje są precyzyjne, popraw promień obiektów zamień to: for ( int i = 0; i < 6; i++ ) { obj[ i ] = QuadObjectAdd( ); QuadObjectSetPos( obj[ i ], 10, 10 ); QuadObjectSetRange( obj[ i ], 20 ); xx[ i ] = QuadObjectGetX( obj[ i ] ); yy[ i ] = QuadObjectGetY( obj[ i ] ); } na to: for ( int i = 0; i < 6; i++ ) { obj[ i ] = QuadObjectAdd( ); QuadObjectSetPos( obj[ i ], 10, 10 ); QuadObjectSetRange( obj[ i ], 1 ); xx[ i ] = QuadObjectGetX( obj[ i ] ); yy[ i ] = QuadObjectGetY( obj[ i ] ); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Crack, tylko im mniejszy promień tym mniejsza precyzja kolizji z innymi mniejszymi "kuleczkami", oraz większe błędy. No ale tutaj widać nie powinno napsuć zmniejszenie rozmiaru. A i proponował bym dodać też do tego ragdolla grawitacje bo bardziej wygląda jakby był w wodzie czy kosmosie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Crack, tylko im mniejszy promień tym mniejsza precyzja kolizji z innymi mniejszymi "kuleczkami", oraz większe błędy. No ale tutaj widać nie powinno napsuć zmniejszenie rozmiaru. A i proponował bym dodać też do tego ragdolla grawitacje bo bardziej wygląda jakby był w wodzie czy kosmosie :P No tak ;p tylko domyśliłem się, że chodziło mu o to, że przy tym większym promieniu ta ręka jest oddalona przy kolizji. A grawitację wypuszczę z następną wersją :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 hhmmmmm robi się nowy silnik fizyczny ;] fajnie bo może będzie lepszy od GMPsyhix z GMC... tylko ze jakoś troszkę jeszcze niedopracowany jest :P jakoś mi tak śmiesznie ta lina (w examplu) tak przeskakuje no i te kolizje tez niedorobione trochę ;] daje 4/5 bo są błędy ale ja sam bym czegoś takiego nie napisał ;] Pozdro i powodzenia w rozwijaniu Projektu;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 @UP: hihi, pisałem, że to przez to, że jeszcze nie ma wbudowanej grawitacji. :P ale dzięki za ocenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Sprytne :rolleyes: Poczekam aż zrobisz z tego grę :thumbsup: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Z silnika fizycznego? ;dd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Ja bym się bardziej czepił "sprytne"... Chodziło o użycie ciekawych, niecodziennych rozwiązań? Wskaż takowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Ja bym się bardziej czepił "sprytne"... Chodziło o użycie ciekawych, niecodziennych rozwiązań? Wskaż takowe...No więc wytłumacz to "sprytne" zjawisko "bujania" liny?... na wstępie mówię, że nie wykonywałem żadnej operacji na kątach ^^. Ciekawe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Crackkk-GM, czemu piszesz: "ZRÓB COŚ LEPSZEGO" ... to jest bynajmniej śmieszne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Crackkk-GM, czemu piszesz: "ZRÓB COŚ LEPSZEGO" ... to jest bynajmniej śmieszne.Wiem, już poprawiłem, nie w tym sensie to napisałem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Crack, zawsze wypakowuję coś przed odpaleniem (chyba że w archiwum jest tylko exe). Nie zadziałało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się