Skocz do zawartości

Grafik do mmorp :)


Boro Casso

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, potrzebuję grafika do gry mmorpg.

Styl grafiki: Top down, dark fantasy

Stan prac: Silnik praktycznie gotowy, mapedytor prawie gotowy, questy, itemy itp tworzone są aktualnie w pliku ini po stronie servera.

 

Klient jak i serwer są napisane według mnie bardzo optymalnie, przy ekstremalnych testach fpsy jak i ping nie spadały poniżej ponad przeciętną poprzeczkę całość opiera się o mój własny dll do wysyłania i odbierania danych.

 

Screeny ( jednak wydaje mi się że wszystkie elementy grafiki są do poprawy )

287q5if.png

ndq8nn.png

 

Szukam osoby rzetelnej rysująca cały czas w tym samym stylu, co do wynagrodzenia hmm... o tym porozmawiamy już prywatnie poza forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś miały ochotę to wszystko prócz servera mogę zaprezentować.

Ze strony game-playu gra posiada

Walka z przeciwnikami

-Pvp

-Sklep

-Wymiana gracz z graczem (trade)

-Houseing (czyli kupowanie i urządzanie domów przez graczy)

-Własne warsztaty tj. gracz może być kowalem i w mieście posiadać własny warsztat

-Wierzchowce

-Ulepszanie broni itp, oprócz tego nie każdy 'złoty miecz krzyżacki o id: 453' posiada 36 ataku i 14 obrony. Wszystko zależy od przeciwnika z jakiego lootuje się item oraz naszego szczęścia.

-System walki opiera się nie tylko na ciągłym klikaniu w przeciwnika i czekania, gracz musi musi naciskać odpowiadanie klawisz (num8, num4, num6, num2) rodem z gry tanecznej aby zadać dodatkowe obrażenia.

-Prócz tego questy, oraz rozmowy z npc w stylu mass effect.

-Crafting, można zdobywać surowce tworzyć z nich własne bronie ubrania itp

 

Mapedytor ma wbudowany quest edytor, npc edytor, oraz edytor dialogów. Wszystko obsługuje mój mini język skryptowy, dzięki któremu można tworzyć epickie questy.

Mapy buduje się z segmentów po 50.000x50.000px. Segmentu łączone są przez mini program wbudowany w mapedytor.

 

Cały silnik opiera się na moim dll graficzno-sieciowym.

300 spritów o rozmiarach 256x256 na mapie + 20 particle i 100fpsów ?

Mapa o wielkości 1000000x1000000 Bez ekranów ładowania?

Tak to jest możliwe dzięki innowacyjnemu systemowi wczytywania zasobów w locie oraz inteligentnym zarządzaniem buforem graficznym.

 

Jednak jeżeli nie uda mi się znaleźć grafika cała 2 letnia praca pójdzie na marne ;/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowałeś tą grę na sieci z wieloma osobami?

Tak

 

Chętnie zobaczyłbym trailera jakiegoś smile.gif

na yt są bardzo stare filmiki z gry, jak pojawi się coś nowego to zaprezentuje.

 

Właśnie, choćby ping był i 0,00000000000000001 ms, to i tak nie znaczy, że gra jest optymalna - to zależy od ilości wysyłanych danych, a nie od pinga smile.gif

A czy ja coś pisałem o pingu ?

Pakiety są pakowane (już nie moim algorytmem, znalazłem ciekawy w sieci) i wysyłane inteligentnie. Nie tylko z poziomu skryptu ale i z poziomu kodu.

Wydaje mi się iż mój dll sieciowy na pewno jest bardziej wydajny niż 39dll, jednak w 100% być pewien nie mogę lecz czy to prawda czas pokaże.

Naczytałem się multim kodu jak to działa w mangosie (emulator wowa), różnych ots i innych sources privów gier sieciowych, książek o tej tematyce.

Dużo testów silnika ze znajomymi itp, itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że nie jesteś zainteresowany moją, eeeee..... pomocą? ;p

Jeżeli tym razem masz zamiar zostać ze mną na dobre i na złe, to ok :) Bo szczerze mówiąc, nie wiem czy to domena grafików ale z doświadczenia wszyscy na których trafiłem pracują zapalenie przez tydzień, później dają mi 2-1 graficzkę tygodniowo, no i na koniec im się nudzi i jednak nie chcą już ze mną współpracować i proszą abym nie używał ich grafik w grze ;/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GG/PW?

GG

 

To wrzuć trochę więcej screenów

Ale co mam fotografować? No chyba że interesują cię okienka z trade, siwe kwadraty zamiast kopalni itp.

 

pokaż więcej funkcji

W tym temacie szukam grafika niebawem będzie filmik, założę temat w dziale 'Zapowiedzi' i wszystko pokażę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś,że fps trzyma się poprzeczki,ale większość ludu nie ma takiego kompa jak ty

Ludzie z moim kompem wolą sobie pograć w lepsze gry nawet offline niż 2d mmorpg.

 

więc jeśli na takim sprzęcie FPS spadał to wątpię aby kod był optymalny.

Wątpliwość rzecz ludzka, w sumie nie wiem czemu na screenie jest 80 ze 100 fpsów, w sumie screeny były robione w listopadzie wiec juz trochę się zmieniło.

A co do optymalności, to hmm jak by to powiedzieć mam świra na tym punkcie.

 

BTW: Najlepiej mieć słabego kompa,wtedy optymalizujesz co się da biggrin.gif

No ten w sygnaturze to mój najlepszy komp w domu, mogę optymalność testować na 4 innych kompach w domu lub w extremalnym wypadku u znajomych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...