Boro Casso Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Witajcie, potrzebuję grafika do gry mmorpg. Styl grafiki: Top down, dark fantasy Stan prac: Silnik praktycznie gotowy, mapedytor prawie gotowy, questy, itemy itp tworzone są aktualnie w pliku ini po stronie servera. Klient jak i serwer są napisane według mnie bardzo optymalnie, przy ekstremalnych testach fpsy jak i ping nie spadały poniżej ponad przeciętną poprzeczkę całość opiera się o mój własny dll do wysyłania i odbierania danych. Screeny ( jednak wydaje mi się że wszystkie elementy grafiki są do poprawy ) Szukam osoby rzetelnej rysująca cały czas w tym samym stylu, co do wynagrodzenia hmm... o tym porozmawiamy już prywatnie poza forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Jeżeli ktoś miały ochotę to wszystko prócz servera mogę zaprezentować. Ze strony game-playu gra posiada Walka z przeciwnikami -Pvp -Sklep -Wymiana gracz z graczem (trade) -Houseing (czyli kupowanie i urządzanie domów przez graczy) -Własne warsztaty tj. gracz może być kowalem i w mieście posiadać własny warsztat -Wierzchowce -Ulepszanie broni itp, oprócz tego nie każdy 'złoty miecz krzyżacki o id: 453' posiada 36 ataku i 14 obrony. Wszystko zależy od przeciwnika z jakiego lootuje się item oraz naszego szczęścia. -System walki opiera się nie tylko na ciągłym klikaniu w przeciwnika i czekania, gracz musi musi naciskać odpowiadanie klawisz (num8, num4, num6, num2) rodem z gry tanecznej aby zadać dodatkowe obrażenia. -Prócz tego questy, oraz rozmowy z npc w stylu mass effect. -Crafting, można zdobywać surowce tworzyć z nich własne bronie ubrania itp Mapedytor ma wbudowany quest edytor, npc edytor, oraz edytor dialogów. Wszystko obsługuje mój mini język skryptowy, dzięki któremu można tworzyć epickie questy. Mapy buduje się z segmentów po 50.000x50.000px. Segmentu łączone są przez mini program wbudowany w mapedytor. Cały silnik opiera się na moim dll graficzno-sieciowym. 300 spritów o rozmiarach 256x256 na mapie + 20 particle i 100fpsów ? Mapa o wielkości 1000000x1000000 Bez ekranów ładowania? Tak to jest możliwe dzięki innowacyjnemu systemowi wczytywania zasobów w locie oraz inteligentnym zarządzaniem buforem graficznym. Jednak jeżeli nie uda mi się znaleźć grafika cała 2 letnia praca pójdzie na marne ;/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Grafika nie jest jeszcze aż taka zła :) Testowałeś tą grę na sieci z wieloma osobami? Chętnie zobaczyłbym trailera jakiegoś :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Właśnie, choćby ping był i 0,00000000000000001 ms, to i tak nie znaczy, że gra jest optymalna - to zależy od ilości wysyłanych danych, a nie od pinga :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Grafika nie jest zła bo po części moja ;p (w zasadzie teraz się jej wstydzę, blah! - skill wzrósł.)... niestety jakoś straciłem chęci i zająłem się swoimi prodżektami. Myślałem że projekt upadł... ale niespodzianka. Może i się skuszę. ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Testowałeś tą grę na sieci z wieloma osobami? Tak Chętnie zobaczyłbym trailera jakiegoś smile.gif na yt są bardzo stare filmiki z gry, jak pojawi się coś nowego to zaprezentuje. Właśnie, choćby ping był i 0,00000000000000001 ms, to i tak nie znaczy, że gra jest optymalna - to zależy od ilości wysyłanych danych, a nie od pinga smile.gif A czy ja coś pisałem o pingu ? Pakiety są pakowane (już nie moim algorytmem, znalazłem ciekawy w sieci) i wysyłane inteligentnie. Nie tylko z poziomu skryptu ale i z poziomu kodu. Wydaje mi się iż mój dll sieciowy na pewno jest bardziej wydajny niż 39dll, jednak w 100% być pewien nie mogę lecz czy to prawda czas pokaże. Naczytałem się multim kodu jak to działa w mangosie (emulator wowa), różnych ots i innych sources privów gier sieciowych, książek o tej tematyce. Dużo testów silnika ze znajomymi itp, itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Rozumiem że nie jesteś zainteresowany moją, eeeee..... pomocą? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Rozumiem że nie jesteś zainteresowany moją, eeeee..... pomocą? ;p Jeżeli tym razem masz zamiar zostać ze mną na dobre i na złe, to ok :) Bo szczerze mówiąc, nie wiem czy to domena grafików ale z doświadczenia wszyscy na których trafiłem pracują zapalenie przez tydzień, później dają mi 2-1 graficzkę tygodniowo, no i na koniec im się nudzi i jednak nie chcą już ze mną współpracować i proszą abym nie używał ich grafik w grze ;/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Chyba wytrwam... ;p jeśli zaś pęknę, nie będę siał głupotą w stylu "nie używaj moich grafik w grze". GG/PW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 To wrzuć trochę więcej screenów :) Z tego craftingu, trade, nie wiem, pokaż więcej funkcji, bo na tych screenach to widać jedynie postać z jednym mieczem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 GG/PW? GG To wrzuć trochę więcej screenów Ale co mam fotografować? No chyba że interesują cię okienka z trade, siwe kwadraty zamiast kopalni itp. pokaż więcej funkcji W tym temacie szukam grafika niebawem będzie filmik, założę temat w dziale 'Zapowiedzi' i wszystko pokażę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Napisałeś,że fps trzyma się poprzeczki,ale większość ludu nie ma takiego kompa jak ty,więc jeśli na takim sprzęcie FPS spadał to wątpię aby kod był optymalny. BTW: Najlepiej mieć słabego kompa,wtedy optymalizujesz co się da :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Napisałeś,że fps trzyma się poprzeczki,ale większość ludu nie ma takiego kompa jak ty Ludzie z moim kompem wolą sobie pograć w lepsze gry nawet offline niż 2d mmorpg. więc jeśli na takim sprzęcie FPS spadał to wątpię aby kod był optymalny. Wątpliwość rzecz ludzka, w sumie nie wiem czemu na screenie jest 80 ze 100 fpsów, w sumie screeny były robione w listopadzie wiec juz trochę się zmieniło. A co do optymalności, to hmm jak by to powiedzieć mam świra na tym punkcie. BTW: Najlepiej mieć słabego kompa,wtedy optymalizujesz co się da biggrin.gif No ten w sygnaturze to mój najlepszy komp w domu, mogę optymalność testować na 4 innych kompach w domu lub w extremalnym wypadku u znajomych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Borek chciał screena z craftingu, wiec wstawiam kowalstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Najnowsze screeny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Na pierwszym screenie w logu są takie trollowate napisy: "Zostałeś zaatakowany za 3hp" itd. Popraw xD, screeny fajne ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Strona gry www.gryficca.pl została już przeniesiona na nowy serwer zapraszam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Jednak jeżeli nie uda mi się znaleźć grafika cała 2 letnia praca pójdzie na marne ;/. czemu? Możesz wydać gre w takim stanie! Szkoda by takiej dobrej gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 poczytaj tutoriale coponaco to będziesz robił super grafe to jest w jego uploaderze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Ktoś chętny na posadę grafika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się