hopek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Słuchajcie jest coś takiego (w grze) Jesteś myśliwym pracującym w parku prechistorycznym, możesz sobie chodzić po nim (ala fps) lub przechodzićw tryb tycoon. Lecz nie w tym temat, żeby zdobyć zwierzęta do parku musisz otworzyć portal i przenieść się w czasie np. do mezozoiku. No i co przechodzisz do mezozoiku (który jest oddzielnym room'em) łapiesz dinozaura i wracasz do parku portalem (który też jest oddzielnym room'em) i co normalna opcja przejścia do innego pokoju zrobi tak że będzie to pusty park od którego zacząłeś włączając grę, lecz jeśli się zapiszę grę przed wejściem do portalu to odtwarzając zapis owszem park taki jak był jest lecz jest to stan przed złapaniem dinozaura wiec nic z tego. Pomóżcie jak zrobić by i park i dinozaur się zapisał!! POMOCY!! :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 No nie wiem, może zapisuj wszystkie dane w pliku .ini i potem je wczytuj albo zrób aby to się działo w 1 roomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Najprościej dać persistent w roomie, tylko pamiętać, żeby przed przejściem cofnąć gracza od teleportu o ile jest jakaś postać na planszy, bo inaczej wpadnie w nieskończoną pętlę. Albo dodać kilka zmiennych globalnych które po wejściu do roomu tworzą odpowiednie obiekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ale jak da graczowi peristent no to ok, ale domyślne ustawienie jakiegoś tam obiektu może być GML x=50; y=80; a jak on będzie grał to się zmieni na inne, np:GML x=35; y=48; i muchodzi chyba o to aby przy przechodzeniu między roomami ta wartość się nie zmieniała. Bo jak przejdzie, room się "zresetuje" i znowu będzie: GML x=50; y=80; zamiast: GML x=35; y=48; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Tak o to mi chodzi. :) Szybcy jesteście, odpowiedzieliście w 4 minuty... No nie wiem, może zapisuj wszystkie dane w pliku .ini i potem je wczytuj albo zrób aby to się działo w 1 roomie. Owszem tylko jeżeli mogę się przenosić w jedną epokę, niestety tak nie jest Kambr, ordowik, sylur, dewon, karbon, perm, trias, jura, kreda, trzeciorzęd, czwartorzęd.. Zamiast pisać dwa posty pod rząd, używaj przycisku Edytuj! Maximal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Przy przechodzeniu między roomami (albo w trakcie gry) zapisuj dane w pliku *.ini, potem, w odpowiednim momencie je wczytuj i usuń plik *.ini z danymi. Chyba że ktoś ma bardziej wydajny pomysł to niech powie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Chodziło mi w tym cytacie o to co napisałeś na samym końcu o 1 room'ie Nieskończone dzięki za pomoc, jeszcze nie sprawdzałem obcji z zapisywaniem w *.ini. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Przy przechodzeniu między roomami (albo w trakcie gry) zapisuj dane w pliku *.ini, potem, w odpowiednim momencie je wczytuj i usuń plik *.ini z danymi. Chyba że ktoś ma bardziej wydajny pomysł to niech powie. To jest chyba najmniej wydajna metoda z tych tu podanych. globale lub persistenty to najlepsze wyjścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Globale to że dana zmienna jest stała przez całą grę? Bo nie całkiem rozumiem tego GM helpa. (po edicie) Dobra już wiem co to nie musicie odpowiadać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Nie jest stała. Możesz ja edytować. Ale przechodzi niezmiennie między roomami. Cały czas sobie istnieje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się