Templer Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Jak pobrać ID obiektu znajdującego się na współrzędnych x, y? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 GML _id=instance_position(x,y,object) Akurat id jest read-only, ale każda inna zmienna moze byc. gnysek tfu xD jak napisalem to nie patrzylem potem jak to w poscie wyglada i stad blad ze od GMa sie odzwyczajam, a zwykle w GM uzywalem _id=cos_co_zwraca_id(). Juz poprawione ;P ΨΧΞ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 GML twoje_id=instance_position(x,y,objekt) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeVenge Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 ale jemu chyba chodzi o to żeby sprawdzić jaki obiekt jest na danej pozycji.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 freeVenge zgiń. a myślisz, że na co to jest kod? -,- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeVenge Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 no ale GML twoje_id=instance_position(x,y,objekt) tutaj trzeba chyba PODAC OBIEKT ktory on ma wykrywac i bedzie tylko ten .. nie wiem czy dobrze mowie. pierwszy raz na oczy widze tą funkcje ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 słyszałeś o czymś takim jak parent lub all? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeVenge Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 all tak, parent tez ale nie wiem o co chodzi z tym parentem.. to jest jakas grupa obiektow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Angielski Ci się przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Parent znaczy rodzic. objekty mające rodzica mają te same eventy co rodzic poza, tmi co dodasz do tego objektu przydaje się przy strzelankach :alien: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się