Skocz do zawartości

Templer

Użytkownicy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Templer

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. GM7 ale to mi się pojawia przy próbie odpalenia każdej gry nawet skompilowanej albo jak dam pusty room w GM to też wyskakuje ten błąd, a przedtem wszystko mi działało.
  2. Przy próbie uruchomienia każdej gry napisanej w GMie wyskakuje mi błąd: Failed to load the game data. File seems corrupted. Wcześniej mi wszystko działało. Przeinstalowanie programu nie pomaga. Mam windows 7 32bit. Jak to naprawic?
  3. Jak pobrać ile jeszcze zostało miejsca na dysku twardym? Szukałem w google, ale nic nie znalazłem ;/.
  4. Jak zrobić żeby kulki w mojej grze odbijały się od podłogi w nieskończoność. Link do mojej gry: https://gmclan.org/up4598_12_gra.html (wersja GMK). Przeróbcie moją grę i dajcie mi naprawianą wersje lub napiszcie co mam dopisać.
  5. Mam w zmiennej id sprite lub backgrounda i niewiem jak rozróżnić czy to sprite czy background bo tak jak napisałem w pierwszym poście funkcje background_exists i sprite_exists zawsze mi zwracają wartość 1
  6. Witam Nie działa mi funkcja background_exists i sprite_exists ;/. Zrobiłem background o nazwie backgruond0 i sprite: sprite0 i do obiektu dałem taki kod: GML show_message(string(background_exists(sprite0)) + string(background_exists(background0)) + string(sprite_exists(sprite0)) + string(sprite_exists(background0))) I wyświetliły mi się 4 jedynki, a powinno się wyświetlić 0110. Napiszcie czy wam też nie działa i jak to naprawić? PS. testowałem to w GM 7 i w GM 8 i nie działa w dwóch ;/
  7. Dałem taki kod: GML show_message(event_perform_object(o_gracz, ev_alarm, 0)) i wyświetla się pusta wiadomość ;/. A ja chce żeby w tej wiadomości się wyświetlił skrypt który jest w obiekcie o_gracz w evencie alarm 0.
  8. Chce w jednym obiekcie przelecieć wszystkie obiekty za pomocą pętli with, potem pobrać z nich kod i go zmodyfikować. Coś takiego jak script_get_text, ale żeby mi pobrało tekst ze skryptu który jest w evencie obiektu
  9. Witam Czy jest jakaś funkcja która wczytuje do zmiennej kod z danego eventu obiektu (coś takiego jak object_event_add tylko żeby wczytywała kod do zmiennej a nie dodawała)??
  10. Ten kod nie działa. Wywala taki błąd: FATAL ERROR in action number 1 of Alarm Event for alarm 10 for object o_wrog: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 3: case 0 parent_wrog : typ = "wrog"; kolor_nick = global.config_wrog_nick_kolor; break; at position 9: Symbol : expected. PS. parent_wrog, parent_team, parent_gracz, parent_sklep to obiekty. OK. działa ;)
  11. Witam. Mam kod: GML switch (object_get_parent(id)) { case parent_wrog : typ = "wrog"; kolor_nick = global.config_wrog_nick_kolor; break; case parent_team : typ = "team"; kolor_nick = global.config_team_nick_kolor; break; case parent_sklep : typ = "sklep"; kolor_nick = global.config_sklep_nick_kolor; break; case parent_gracz : typ = "gracz"; kolor_nick = global.config_gracz_nick_kolor; break; default : typ = ""; kolor_nick = c_white; break; } Obiekt w którym jest wykonywany ma parent: parent_wrog. Ale zawsze się wykonuje kod który jest w default czyli zmienna typ jest pusta. Gdzie jest błąd?
  12. Kombinowałem z tym ale nie wychodzi sprite jest jaśniejszy albo ciemniejszy a nie biało czarny. Właśnie o taką konwersje mi chodzi tylko że ona musi być w czasie rzeczywistym w gml. Możesz dać kod na rysowanie biało czarnego sprita bo nie mogę go w tym znaleźć.
  13. Witam. Czy można za pomocą gml narysować biało czarnego sprita jeżeli mamy kolorowego lub jakoś przekonwertować?
  14. Ta funkcja miesza te wszystkie kolory nie o to mi chodzi ;p Boro Casso thx o to mi chodziło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...