Skocz do zawartości

Zablokowane Direction w 3D problem


art22pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem zrobiłem model 3D załadowałem go z .obj jest to postać, jak zrobić tak żeby obracała się w okuł mnie ? gdy przejdę ? (cały czas)

 

 

 

Ja widzę z kamery patrzę na tą postać i chcę żeby ona obracała się, czyli patrzyła na mnie (twarzą w twarz hehe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zrobić tak żeby obracała się w okuł mnie ? gdy przejdę ? (cały czas)

Spraw by ta wypowiedź była klarowna bo nijak nic z tego nie zrozumiałem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorka ale nie sprecyzowałeś więc:

GML (step)
model.x = camera.x + lengthdir_x( dystans, _dir );

model.y = camera.y + lengthdir_y( dystans, _dir );

_dir += 1;

 

oczywiście

GML (create)
_dir = 0;

Ten temat powinien być w "pytaniach początkujących" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorka ale nie sprecyzowałeś więc:

GML (step)model.x = camera.x + lengthdir_x( dystans, _dir );

model.y = camera.y + lengthdir_y( dystans, _dir );

_dir += 1;

 

oczywiście GML (create)_dir = 0;

Ten temat powinien być w "pytaniach początkujących" ;)

niestety nie o to mi chodziło  :mellow: źle zformułowałem

 

POŁĄCZONO:

 

A ja sądzę iż jemu chodzi o to że gdy się zbliży na np. 200 pixeli to postać obraca się do niego twarzą ;] czyli coś jak reagowanie na czyjąś obecność ;P

 

tak o to  :sp_ike: wies jak to zrobić ? proszę o pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...