Kartofelek Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 W mojej grze po trafieniu przeciwnika rozpyla on flaki. Kazdy taki flak to obiekt, przez co nie jest to najwydajniejsze. Zrobilem teraz tak, ze po pewnym momencie owe flaki zaczynaja plynnie znikac po czym jest usuwanie takiego obiektu, ale pomyslalem, ze lepiej by bylo, gdybym zamiast znikania zastosowal tilesy. Czy jest jakas latwa metoda do konwersji spritow do titlesa? Pomyslalem ze mozna by tak: Animuje dany obiekt (zmieniajac jego friction, itp), Zamieniam sprita w titlesa Po skonczonej animacji (bo wykorzystuje tutaj friction) usuwam obiekt i w jego miejsce powstaje odpowiednio przeskalowany i obrucony titles. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Marca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 zjadło by tyle samo pamięci, dodatkowo przerabianie na tileseta by zjadło jeszcze trochę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Jest coś takiego jak sprite_create_from_screen tylko że jest mały delay jeśli tworzy z większego obszaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Taki system krwi możesz szybko, łatwo i wydajnie zrobić za pomocą surface. Jak chcesz to powiem ci jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się