Skocz do zawartości

Zablokowane czcionka za pomocą sprita


Rekomendowane odpowiedzi

Hmm nigdy czegoś takiego nie robiłem ale chyba idzie to tak zrobić:

Każdą literę dajesz jako oddzielną klatkę sprita.

 

No i tworzysz sobie własną funkcję draw_my_text(string) która analizuje po kolei litery stringów.

Masz gdzieś na stronie artykuł o stringach.

 

No i żeby nie robić masy ifów i else ifów dla każdej litery to chyba (nie jestem pewien) są w GMie jakieś funkcje do ASCI i za pomocą kodu ASCI danej literki możesz rysować odpowiedni image_index

 

EDIT:

O Gnysek tego nie znałem :)

Olej to co pisałem, rób jak gnys mówi xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
global.czcionka = font_add_sprite chyba?

 

tak masz rację, w przykładzie jest poprawnie :) nie znam na pamieć każdej funkcji, otwarcie się do tego przyznaję - mam od tego dokumentację :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...