szpaq99 Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 załóżmy że narysowałem czcionkę i dałem ją do sprita ale jak się nią w gm'ie obsługiwać np za pomocą draw_text Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Marca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 global.czcionka = sprite_font_add, a potem normalnie draw_set_font(global.czcionka); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Hmm nigdy czegoś takiego nie robiłem ale chyba idzie to tak zrobić: Każdą literę dajesz jako oddzielną klatkę sprita. No i tworzysz sobie własną funkcję draw_my_text(string) która analizuje po kolei litery stringów. Masz gdzieś na stronie artykuł o stringach. No i żeby nie robić masy ifów i else ifów dla każdej litery to chyba (nie jestem pewien) są w GMie jakieś funkcje do ASCI i za pomocą kodu ASCI danej literki możesz rysować odpowiedni image_index EDIT: O Gnysek tego nie znałem :) Olej to co pisałem, rób jak gnys mówi xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 ale jak ta czcionka ma być jakoś ułożona czy jak czy jak to ma pisaćte litery albo czy można za pomocą kodu zrobić taką czcionke chodzi mi o ten dwu kolor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Marca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 https://gmclan.org/up23_3_literki_do_alienow.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 przerobi mi ktośna gm.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeVenge Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 global.czcionka = sprite_font_add, a potem normalnie draw_set_font(global.czcionka); global.czcionka = font_add_sprite chyba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 wersja Gm6 Powiększyłem litery dwukrotnie żebyś łatwiej mógł w edycji sprita odczytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 wersja Gm6 Powiększyłem litery dwukrotnie żebyś łatwiej mógł w edycji sprita odczytać. dzięks jesteś gość zamykam temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Marca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 global.czcionka = font_add_sprite chyba? tak masz rację, w przykładzie jest poprawnie :) nie znam na pamieć każdej funkcji, otwarcie się do tego przyznaję - mam od tego dokumentację :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi