XxMichałxX Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Jak zrobic if place_free(przedemna) czyli direction sie wciaz zmienia i czy przed nosem w ta strone w ktora ide cos nie stoi jak to zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 GML place_free( x + lengthdir_x( 1, direction ), y + lengthdir_y( 1, direction ) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Bądź place_free( x + lengthdir_x( speed, direction ), y + lengthdir_y( speed, direction ) ) bo nie wiem, o co Ci dokładnie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 bo gostka gonią zombiaki i w końcu sie robi tak ze one na siebie wchodzą i jest w jednym zombiaku 1000 a tak to nie będą na siebie wchodzić.. moze.. edit: zaraz dam screena edit2: https://gmclan.org/up5208_6_lolz.html nie chce zeby te zombi na siebie nachodziły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 zaznacz solid potworom i mp_potential_step(o_gracz.x,o_gracz.y,spd,false); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 to teraz jak mnie dotkną to sie nie mgoe ruszyc edit: bo mam chodzenie z warunkiem if place free, a nie da sie innaczej tego zrobic? edit2: i teraz boty to sie w kółko kręcą i ustawilem speed 2 a biegaja szybciej odemnie a ja mam prdk 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 spróbuj: GML if ( place_meeting( x + lengthdir_x( 5, direction ), y + lengthdir_y( 5, direction ) , all ) speed = 5 else speed = 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 teraz bot stoi w miejscu tylko kawalek skoczy jak go pod jakims kątem z pocisku trafie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 zapomniałem dodać przeczenia xD GML if ( not place_meeting( x + lengthdir_x( 5, direction ), y + lengthdir_y( 5, direction ) , all ) speed = 5 else speed = 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 i zapomniałes na koniec dac nawiasa :P zaraz sprawdze w edicie napisze czy dziala edit: dziala, tylko ze są obiekty od krwi i boty sie na nich zatrzymują.. to są obiekty o_krew i o_flegma .. moze w twoim kodzie z all zmienic na solid czy jakos tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 nie dawaj im solid bo się zatną. Zrób patenta, przypisz go hero i potworkow i wstaw jego nazwę w kod :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 nie dawaj im solid bo się zatną. Zrób patenta, przypisz go hero i potworkow i wstaw jego nazwę w kod :) parenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 to może w kolizji potwora z potworem: GML x+=lengthdir_x(2,point_direction(other.x,other.y,x,y)) y+=lengthdir_y(2,point_direction(other.x,other.y,x,y)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 dobra juz mam tylko teraz bym chcial takie cos: jest taki jakby labirynt i boty mają isc do mnie ale nie ze sie pchają na sciane i nie mogą przejsc tylko mają omijać te ściany.. myslalem ze moze uzyc move_toward z omijaniem ale nie wiem jaki jest na to kod i wgl.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się