pivot18 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Witam... mam pytanie jak podłączyć działo do czołgu Czyli Mamy działo Mamy czołg Jakim kodem to połączyc by wyszło cos takiego: ____ |_D-_| Bo gdy ja to robie wychodzi takie cos D-___ |___| A gdy obrócę działo wychodzi takie coś : -G ____ |____| Podajcie kod jak zrobić to poprawnie czyli Obiekt_działo.x4,Obiekt_działo.y7 Czy da się jakoś tak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 najlepiej chyba: GML (draw) draw_sprite( sprite_index , -1 , x , y ) draw_sprite( spr_dzialo, -1 , x , y ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Ustaw spritowi czołgu origin na środek i dopiero rysuj lufę na x i y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 masz zrobilem ci przyklad: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=16817 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Makary155@ dzięki... Teraz jest Ok :) XxMichałxX@ Problem załatwiony... nie musiałeś :P Topic_closed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/l/l-ichał Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 No to go zamknij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Albo jeszcze 1 Pytanie... Jaki był kod na Lewy przycisk myszy if mouse_check(Lewyklawiszmyszy) <-- bo nie znam =P potem zamknę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 GML if mouse_check_button(mb_left) lub GML if mouse_check_button_pressed(mb_left) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi