Skocz do zawartości

2 głosy na raz


kowal

Rekomendowane odpowiedzi

w step obszaru zutu czaru:

1.

with(przeciwnik1)if collision_circle(x,y,sprite_width/2,obszar,1,1)  
if mouse_check_button(mb_left)
{
effect_create_above(ef_explosion,x,y,0,c_red) 
sound_play(czar);// odgłos zucenia czaru.
}

 

 

w step przeciwnika:

2.

if przeciwnikzycie<0//smierc przeciwnika
{
instance_destroy();
effect_create_above(ef_smoke,x,y,2,c_white)//efekt smierci - dymek leci :)
sound_play(smierc);// odglos smierci przeciwnika
}

 

i chodzi o to, ze dzwięk z tego drogiego zdazenia jest odgrywany, ale z pierwszego juz nie, tak jakby nie mogły razem byc odegrane, bo dzwiek z pierwszego zdazenia jest odgrywany, ale tylko wtedy, kiedy nie zachodzi warunek z drogiego zdazenia :/ . Niewiem czy teraz zrozumiałe jest hihi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz zrozumiałem Ciebie trochę lepiej. Sprobuj wykonac to w ten sposob:

if przeciwnikzycie<0//smierc przeciwnika
{
sound_play(smierc);// odglos smierci przeciwnika
effect_create_above(ef_smoke,x,y,2,c_white)//efekt smierci - dymek leci :)
instance_destroy();
}

Aczkolwiek pomyslalbym nad wykonaniem to w inny sposob.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ty chyba dialog pomiędzy samochodem a murem nagrałeś on musi ze 20 lub więcej sekund trwać. Przecie żeby krótki wav tyle zajmował ... chyba że dałeś w jakieś super ekstra jakości. Poprostu musisz zmniejszyć ilość kanałów w wavie czy czestotliwość - nie pamiętam już bo dawno się nie bawiłem w konwertowanie, ważne jest że da się zmniejszyć wage wav'a na bank :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...