kowal Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Siemka mam pytanko, czy mozliwe jest zrobic, aby w jednym momencie odgrywane były 2 odgłosy?? gdy zrobilem tak to zawsze słychac tylko jeden z nich :/ a chcem aby 2 było słychac. Prosze o pomoc - pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Napisz dokladniej o jakie odglosy Tobie chodzi, bo z tego co zrozumialem to pytasz o wlaczenie danego dzwieku lub dzwiekow. sound_play(dzwiek_1); sound_play(dzwiek_2); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 18 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 w step obszaru zutu czaru: 1. with(przeciwnik1)if collision_circle(x,y,sprite_width/2,obszar,1,1) if mouse_check_button(mb_left) { effect_create_above(ef_explosion,x,y,0,c_red) sound_play(czar);// odgłos zucenia czaru. } w step przeciwnika: 2. if przeciwnikzycie<0//smierc przeciwnika { instance_destroy(); effect_create_above(ef_smoke,x,y,2,c_white)//efekt smierci - dymek leci :) sound_play(smierc);// odglos smierci przeciwnika } i chodzi o to, ze dzwięk z tego drogiego zdazenia jest odgrywany, ale z pierwszego juz nie, tak jakby nie mogły razem byc odegrane, bo dzwiek z pierwszego zdazenia jest odgrywany, ale tylko wtedy, kiedy nie zachodzi warunek z drogiego zdazenia :/ . Niewiem czy teraz zrozumiałe jest hihi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Teraz zrozumiałem Ciebie trochę lepiej. Sprobuj wykonac to w ten sposob: if przeciwnikzycie<0//smierc przeciwnika { sound_play(smierc);// odglos smierci przeciwnika effect_create_above(ef_smoke,x,y,2,c_white)//efekt smierci - dymek leci :) instance_destroy(); } Aczkolwiek pomyslalbym nad wykonaniem to w inny sposob. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 18 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Niestety nie pomogło :(. A mogłbys powiedzieć, doradzic jakis lpszy sposob na rozwiazanie tego problemu?? Z gory dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 a moze te dzwieki to sa midy?? bo jezeli tak, to sie pewnie zaznaczylo w opcjach dzwiekow background music, a naraz 2 dzwieki z ta opcja nie moga byc odegrane. tylko ze jezeli to odznaczysz i bedzie to mid to bedzie odegrany trohe inaczej niz powinien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 18 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Nie, są to mp3. i zaznaczone jest use multimedia player. Kurcze nu=iwim co zrobic, najwyzej bedzie jeden dzwiek :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Stycznia 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 No to musisz mienić na wav, i zaznaczyć jako normal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 18 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 jaaaa ale wav zajmują kolosalne ilości miejsca :/ przegięcie to jest kurcze. szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Władowanie *.mp3 do pamięci komputera jeszcze więcej ciągnie miejsca :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 18 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 hehe chodzi mi o wielkosc pliku :) mp3 ma 200 kb a wav ponad 2 mB :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 To ty chyba dialog pomiędzy samochodem a murem nagrałeś on musi ze 20 lub więcej sekund trwać. Przecie żeby krótki wav tyle zajmował ... chyba że dałeś w jakieś super ekstra jakości. Poprostu musisz zmniejszyć ilość kanałów w wavie czy czestotliwość - nie pamiętam już bo dawno się nie bawiłem w konwertowanie, ważne jest że da się zmniejszyć wage wav'a na bank :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 18 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 No tak, ale strace jakość :( :) ah te zycie heeh. Ale masz racje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Daj 22khz, 8-bit, mono albo 16-bit, stereo. Plik będzie mniej zajmować, a jakość będzie dość znośna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Podane parametry przez BP Ultimate sa wystarczajace dla dzwiekow. Dla podkladu, czyli muzyki mozesz pozostawic je bez zmian, ale takze zalecalbym wav-a i najlepiej umiescic go w osobnym katalogu (nie w exe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się