ComeX Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 jak zminić prędkość wystrzelania naboju ??? czy można zrobić że wróg unika naboju ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 jak zminić prędkość wystrzelania naboju ??? pewnie dodac mu speeda. czy można zrobić że wróg unika naboju ??? zrob tak zeby wrog wiedział kiedy wylatuje kula i uciekał w jakas losową stronę na przyklad, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Po prostu daj mu mp_potential_object że idzie w stronę gracza a omija pocisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 albo taki głupi sposób xD: GML if distance_to_object(pocisk)<2 { choose(x-=50,x+=50) choose(y-=50,y+=50) } Nie wiem czy w ogole by zadzialal, a jak tak.. no to chyba by ominął xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Nie zadziałał, bo choose zwraca wartosc, a u ciebie zwraca do niczego. Zmienne się wylosują, tylko nie są do niczego przypisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Czyli po prostu: GML if distance_to_object(pocisk)<2 { x+=choose(-50,50) y+=choose(-50,50) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 19 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 a jak zmienić w obiekcie prędkość wystrzelania naboju i dźwięk ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 znaczy chodzi ci o to że nabój leci np z prędkościom 20? Jeżeli tak to daj w create pocisku: GML speed=20; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Dźwięk przy wystrzeliwaniu pocisku to np. jak wciśniesz Ctrl GML if ( keyboard_check_pressed ( vk_control ) ) { //wystrzał pocisku sound_play(dz_strzalu); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się