Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Mi nie. Athlon X2 Dual 3,0 Ghz 2,0 GB RAM GeForce 9600 512Mb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 eee i czemu domy dachów nie mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 szpaQ: narzekasz, że są duże wymagania a jak dorzuce dachy to dopiero będą :) Wojzax: Miałeś stałe 60 FPS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 A dachy to jakieś wygórowane wymagania chyba że się będą całe paliły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Żebyś wiedział :P Nie no uszło by zrobić ale gra by wisiała na low FPS. Bo na moim sprzęcie: Radeon 4850 HD 3 gb RAM Intel 2 dual 3.1 Mam w pierwszej misji na początku 55 FPS ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 A deaktywujesz mniej ważne rzeczy ? Może udało by się zrobić w opcjach "Mniejsze detale". 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Tak rzeczy mniej ważne są usuwane po pewnym czasie :) np. odłamki ścian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Witam! Mam parę nowych rzeczy do przedstawienia wam co zmieniło się w grze itd. Oto kilka nowych screenów: 1 2 3 4 5 6 * Naciśnij na screen aby powiększyć Oto informacje o postępie pracy z grą: Postęp: 60 % Premiera: Około 5-15 sierpnia Waga projektu (obecnie): ok. 22 Mb (muzyka ok. 12 ;/) Aktualnie pracuję nad: Misja 8 Co zostało do zrobienia?: 4 misje, poprawa bugów, nowe AI wrogów Ps. Przepraszam za doubleposta ale chciałem zamieścić te informacje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Lipca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Mam nadzieję, że wyrobisz się w terminie :) Nie lepiej jakbyś np muzykę przekonwertował na ogg? Dużo miejsca zaoszczędzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Moim zdaniem: Radar źle umiejscowiony. Dał byś GUI z bronią którą aktywnie używasz. Wogule to GUI ze zdrowiem to kaszana jakiś pasek w kształcie broni by był fajny. A mi te napisy co masz zrobić też złe, już lepiej jakbyś zrobił, że po naciśnięciu tab pojawiają się questy coś jak w Cod'dzie. Daj animacje szkieletową dla ludków plizz. A pozatym :thumbsup: . Psichix dawał fajny przykład animacji szkieletowej na jego silniku. A i jeszcze ekran jest za duży poprostu za dużo widać na nim daj na taki około 640 x 480. Radar by pasował w kształcie koła, ale jak są duże mapki to taka duża mapka wysówająca się po naciśnięciu danego klawisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Ad 1. Dlaczego źle ? :blink: Ad 2. Jest pokazane jaką aktualnie broń używasz <_< Ad 4. Zobaczę Ad 5. No nie wiem Ad 8. Bo gra jest zrobiona pod panoramę dlatego tak dużo widać, ale to przecież dobrze i tak powinno się widzieć więcej. EDIT: Chyba przekonwertuję na .ogg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 <ironia> To może daj widok na całą mapkę i wszystkich przeciwników, będzie lepiej</ironia> A pasek życia w kształcie aktualnej broni... no to byłoby coś ciekawego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Wy chyba nie widzieliście żadnej gry TDS tak wnioskuje po postach <_<. Jeżeli wy sądzicie, że ekran jest za duży to naprawdę trzeba być pro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Wy chyba nie widzieliście żadnej gry TDS tak wnioskuje po postach dry.gif. Jeżeli wy sądzicie, że ekran jest za duży to naprawdę trzeba być pro. Top Down Shooter, trzy pierwsze wyniki w google grafikach. Jak widać tylko Ty robisz plenery wielkie na 2k pikseli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 1. 1680x1050 2. 3 screen nie jest top-down <_< 3. Pokazałeś mi 2 gry TDS z około 10k TDS-ów i twierdzisz, że tylko ja robię takie. 4. Ja mam większe sprity 5. A gdybym tylko ja takie robił, to kto mi zabroni być oryginalnym ? Jeszcze jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Odpowiem tylko na ostatnie pytanie. Oryginalny możesz być, ale wiesz, zrobienie gównianego viewa wcale nie robi z Ciebie Kolumba gier top-down. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 No i co z tego? Nie mam zamiaru być wynalazcą gier TDS <_<. Ps. Na resztę pytań nie odpowiadasz czyli przyznajesz mi rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Ad 8. Bo gra jest zrobiona pod panoramę dlatego tak dużo widać, ale to przecież dobrze i tak powinno się widzieć więcej. to ma sens jak masz perspektywe pierwszej osoby. a w grze TOP-DOWN widzisz wiecej tylko na szerokosc, i jak przeciwnikom dasz zasieg ostrzalu rowny polowie szerokosci to beda strzelac z za ekranu jesli beda u góry lub na dole w stosunku do gracza. a jesli skrocisz im zasieg to gdy beda z boku, gracz bedzie mogl podejsc bezpieczenie na pewna odleglosc i ich zastrzelic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Moim zdaniem jest dobrze tak jak jest. Oczywiście zrobię jeszcze wersję na rozdziałke 1024x768 i wtedy będzie tak jak na screenach co Stachu pokazał. EDIT: Czy tu nie widać czasem jeszcze więcej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 A opcji w grze nie możesz zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Z tym jest problem. Bo bym musiał zmienić zasięg widzenia wroga. Bo jakby ktoś sobie ustawił 1024x768 to wrogowie by strzelali do niego spoza ekranu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 GML if rozdziałka=1 zasieg_wroga=x if rozdziałka=2 zasieg_wroga=y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 1680x1050 czy takie coś czasem nie zwalnia gry? <_< tzn obciąża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 A niby dlaczego ?? Zwiększenie viewa nie ma nic do wydajności gry <_< EDIT: Japan: Myślisz, że już na to nie wpadłem ? <_<. Nie wiem zobaczę jeszcze z tą zmianą rodzielczości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Egze, właśnie o to chodzi że wielkość viewa ma znaczenie. Nie robi się tak dużej rozdzielczości, wręcz musisz stosować się do standardów takich jak 1024x762 i fullscreen ze skalowaniem i utrzymaniem proporcji obrazu (opcje wyświetlania w gm), reszta opcjonalnie, ale grunt aby nie tak duże, bo grę skaszani :( tyle razy już to Ci powtarzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Dobrze jest stałe 60 FPS-ów. Zrobi się jeszcze wersję 1024x768 jak komuś na wyższej nie pójdzie i będzie gitara :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Zrobiłem aktualizację opisu gry oraz zrobiłem opis wrogów i broni Opisy wrogów oraz broni: >>Tutaj<< A uaktualniony opis gry w pierwszym poście :) Ps. W tekście są literówki ale to przez to, że się spieszyłem :P EDIT: Zapomniałem jeszcze, że będą psy i dziki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się