Skocz do zawartości

Solitary yeoman 2:On the enemy line


Egzekutor

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Solitary yeoman 2:On the enemy line

 

Gatunek: TDS

 

Opis:

Solitary yeoman 2:On the enemy line jest to dodatek a zarazem kontynuacja drugiej części gry. Zaczynamy grę tam gdzie skończyliśmy poprzednią grę a dokładniej na granicy Irak-Turcja w puszczy. W grze będziemy mieli nowe 3 bronie: Ak-47, Desert Eagle i RPG-7. Całkiem nowi przeciwnicy i polepszone ai oraz 12 etapów do przejścia. W grze będziemy wędrować po Azji od Turcji aż po Gruzję, Rosję i Kazachstan. W każdym kraju w zależności od warunków klimatycznych będzie inna roślinność. Podczas rozgrywki nie tylko będziemy walczyć z ludźmi ale też z mocno uzbrojonymi czołgami, samochodami, zabójczymi wieżyczkami oraz psami i dzikami. Gra jak i inne części będzie oferowała wspaniałą zabawę oraz wielkie przestrzenie. Ale to nie wszystko. Gra będzie jak najbardziej odwzorowana do realistyczności. Będą różne zwierzęta oraz bujna roślinność, która będzie się poruszała od wiatru. Będziemy mogli także rozwalać ściany bazzoką lub granatami, po ścianach będzie zostawać mnóstwo różnych odłamków. Także nie zapomniałem o podpalaniu roślinności, W grze możemy spalić każdą napotkaną roślinę. I to tyle jeśli chodzi o opis :)

 

Autorzy:

Programowanie: Ja,

Fabuła: Ja

Grafika: Ja, PoxiPol (oprócz, roślinności, backgroundów i kilku grafik)

Muzyka: Internet

Screeny:

1

2

3

4

5

6

* Naciśnij na screen aby powiększyć

 

Inne informacje:

Postęp: 70 %

Premiera: Około 15-25 sierpnia

Waga projektu (obecnie): ok. 22 Mb (muzyka ok. 12 ;/)

Aktualnie pracuję nad: Misja 11

Co zostało do zrobienia?: 3 misje, poprawa bugów, nowe AI wrogów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ej lol co ja wziąłem z twojego przykładu O_o tylko te roślinki i background ziemi (który nie wiem czy jest twój) ale nic oprócz tego nie odgapiłem <_<. Ale i tak dam cię do credis, sorry ale zapomniałem :) Dzisiaj na wieczór może dam świeżą dostawę screenów :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno małe pytanko - jak masz zamiar rozwiązać zmianę rozdzielczości...?

 

Na pewno nie możesz wydać gry w 1680x1050, wiele osób by jej w ogóle nie odpaliło.

Jeśli chcesz dać zmianę rozdzielczości, musisz się wiązać z jednym - to będzie nie fer.

 

Bo zobacz - ktoś, kto ma dużą rozdzielczość, będzie widział wielki teren dookoła, będzie mógł strzelać do przeciwników położonych dalej, a ten,, kto ma małą rozdzielczość nie będzie mógł strzelać do dalej położonych przeciwników bo po prostu nie będzie ich widział.

 

Także pytam...

 

Co jeszcze mogę dodać, ludzik copoconaco jest piękny... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra zapowiada się ciekawie, z tego co napisane wynika, że będzie to puszczowa szczelana :) Nowe AI, hmm... na pewno by się nowe przydało, mam nadzieję że wyjdzie z tego naprawdę fajna gra. Projekt ma jednak poważne braki graficzne, myślę, że gdybyś w porę znalazł dobrego grafika, to gra cieszyła by się większą popularnością. Gdybym umiał, to chętnie zaproponowałbym ci pomoc w tworzeniu grafik, ale problem w tym, że nie mam o tym zielonego pojęcia i kompletnie się do tego nie nadaję :P

Na pewno przydała by się też wersja pod monitory zwykłe, tzn. nie panoramiczne, z rozdzielczością 1024x768, lub, po prostu, w menu OPCJE możliwość dopasowania rozdzielczości do swojego ekranu :D

Niektóre grafiki w ogóle nie pasują do gry. Np. ten hangar w pierwszym screenie psuję całą estetykę gry. Mógłbyś też zrobić, że jeśli nasz bohater jest na otwartej przestrzeni, budynki mają dach, a gdy się do nich wejdzie, ten dach znika, bo tak jak jest teraz, to mogłoby wyglądać że przeciwnicy ukrywają się nie w budynku, ale w ruinach. Pewnym problemem jest też to, że Solitary Yeoman'y zawsze dużo zajmowały. Pomyślał byś może o usunięciu zbędnych grafik i odchudzeniu gry najbardziej jak to możliwe. Wszystkie gry z tego forum dość mało zajmują i wszyscy się przyzwyczajają do maluśienkiego rozmiaru. GM może tworzyć gry bodajże do 100MB, więc po co oszczędać? Szkoda tylko, że nasz GMC'lanowy uploader może pomieścić tylko 50MB...

 

Więc teraz pora oceniać:

-Grafika: 3/5-4/5

Na razie jest tylko 3/5, ale myślę że szybko znajdziesz grafika. Aktualna grafa jest całkowicie do wymiany.

-Fabuła: 3/5

Słabo rozbudowana, mógłbyś się bardziej postarać ;)

-Grywalność: 4/5

W prawdzie nie grałem w najnowszą odsłonę gry Solitary Yeoman, ale sądząc po starszych wersjach, myślę że grywalność dalej będzie na wysokim poziomie.

 

Ogólnie: 3/5, ale dam ci 4/5, bo myślę, że gra będzie naprawdę fajna :D

 

 

Po zapowiedzi nie można chyba więcej oceniać i tak już się trochę za dużo rozpisałem :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię też wersję na monitory nie panoramiczne :) Może zrobię też, że jest dach w budynkach ale jak napisałem na razie grafika jest jaka jest ale ją może poprawię :rolleyes:

EDIT: a właśnie przecież solitary tak dużo nie zajmują jedynka 8Mb a dwójka 10Mb :) a ta ze 25 przewiduje xD

EDIT2: Świeże dostawy screenów z wytwórni:

Screen3 - Nowy cel [misja 3]

Screen4 - Mało hp [misja 3]

Screen5 - Walka [misja 3]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GM może tworzyć gry bodajże do 100MB, więc po co oszczędać

Oj, tylko pamietaj ze te 100 mb leci do ramu, gdzie zajmuje 4 razy wiecej :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, tylko pamietaj ze te 100 mb leci do ramu, gdzie zajmuje 4 razy wiecej :/

 

Chociaż jesli zasoby sa ładowane z zewnatrz i usuwane z pamieci to moze nie byc tak źle. Propa przeciez czasami dawal gry ktore razem z grafą bardzo duzo wazyly a jednak nie bylo duzego spadku w wydajnosci .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... jeśli chodzi o walkę to zawsze męczy mnie jedna rzecz, niezauważana przez "producentów" - chodzi o "czysty ostrzał".

Prawie w każdej grze top-down jest właśnie takie coś... nienaturalne. Postacie stoją oko w oko, pakują cały magazynek... i tylko tyle. Brakuje mi "chowania" się za przeszkodami. To by zwiększyło realizm rozgrywki, no i dodało by dynamiki - gracz musiał by myśleć gdzie się schować, żeby nie dostać.

Jeśli chcesz abym zagrał w twoją gierkę, masz to dodać. Bądź oryginalny! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam odpowiedź to zależy od dwóch rzeczy:

1. zależy jak graczom będzie się podobać jak dosyć bardzo to może zrobię

2. zależy czy będę miał pomysł na fabułę bo jakby była dalej taka sama to gra by była nudnawa :)

EDIT: Od teraz grafikę robi PoxiPol i ja ale on w większości :) Teraz grafika może będzie lepsza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...