XxMichałxX Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Jak ustalić kolejność spritów? Np. jedzie sobie samochód na drodze a droga nad samochodem :] Jak zrobić żeby owa droga była nie pod, tylko nad samochodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Ustawić depth obiektu. W GMie są rysowane obiekty od największego do najmniejszego depth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 yy.. a gdzie ten depth? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XivroX Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Włącz obiekt ->Masz tam coś takiego jak pole depth - normalnie jest to 0. Przecież jest jak byk napisane DEPTH! >_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Raz: w ustawieniach obiektu, pod wyborem sprite'a oraz maski Dwa: w kodzie: GML depth=<wartość> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 otwórz obiekt i popatrz po prawej stronie okienka Edit: PsixhiX szybszy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 aha no fakt sorry.. wczesniej zauwazylem to depth ale nie wiedzialem do czego teraz mi sie przypomnialo close the topic :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi