Maxpayn Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Moglibyście poprawić fałszywe błędy wyświetlane podczas grania ( że masz starą wersja, złe hasło np. ) A i gdy takie coś nam się przydarzy to nas wyrzuca, a postać zostaje na serwerze i trzeba czekać jakieś 5 min by moglibyśmy się zalogować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 mogli byście i mogli byście i tak w kółko... Cieszcie się, że w ogóle zrobili update i nie myślcie, że teraz zaczną w kółko nowe update robić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Moglibyście poprawić fałszywe błędy wyświetlane podczas grania ( że masz starą wersja, złe hasło np. ) A i gdy takie coś nam się przydarzy to nas wyrzuca, a postać zostaje na serwerze i trzeba czekać jakieś 5 min by moglibyśmy się zalogować. Hmm, nie słyszałem o czymś takim, zresztą timeout powinien być szybciej... Przyjrzę się temu. Mnie najbardziej by ucieszyło wcześniej wspomniane robienie własnych NPCów To by mogło mocno obciążyć serwer. To ja poprosze cyztanie podniesionej gazety zamiast jej podnoszenia do Ekwipunku Tablica ogłoszeń styka ? a samobójstwo z klawiatury w zasadzie można usunąć Naprawdę aż tak często zdarza wam wcisnąć K ? Pomyślę też nad jakimiś nowymi fragmentami mapy, ale nie gwarantuję sukcesu xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Dlaczego dodawanie NPC miałoby obciążać serwer? Przecież nie musisz dynamicznie,np dodanie pliczku do teczki z grą, tam jakieś dane do wczytania typu sprite=ludek , msg= Witaj barani łbie, x=100,y=100 itp, na początku serwer by to władowywał i tyle. Dla nowo dołączonych graczy by wysyłał tylko ten szereg danych, który nie jest taki duży i styka, nie? Z tego wszystkiego przypomniał mi się topic z pożegnalnymi splashami almory i mój splash xD https://gmclan.org/up199_4_Almora_1_0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Zobaczymy co uda się zrobić, nie chcę też za dużo namieszać bo potem zrobię więcej błędów niż poprawek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Akurat dodawanie własnych NPC wydaje mi się banalne :P. U mnie w grze stawia się masę obiektów z serwera dynamicznie xD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Wiesz, w sumie w ten sposób, można by to zrobić... zresztą zobaczę jak będzie szło. Najpierw dodam to co potrzeba, potem będę się bawił, bo poza samymi poprawkami to też chcę zrobić trochę zmian i przyspieszyć nieco działanie i wczytywanie, oraz rozszerzyć nieco rzeczy. Za jakieś 2 - 3 tygodnie pokażę wam pierwsze screeny, jak już dodam wszystko co chciałem zrobimy z tydzień bety i potem wypuszczę 0.8.0. Wtedy będziemy myśleć dalej :) Obecnie mam już 11 rzeczy na liście ToDo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Dodaj jeszcze dzień i noc. Nowa mapę. I jeszcze 3d i cała gospodarkę. Nie słuchaj nikogo gnysku. Najpierw popraw wszystko co ukryte. Potem bym się zajął nowościami. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Wczoraj obgadałem to z gnyskiem. Całkiem fajnie, bo Almora w końcu będzie zoptymalizowana pod kontem zasobów, a co za tym idzie zmniejszy się zużycie pamięci. Super! :D Dzień i noc to akurat fajny pomysł. To ja pozostaję tylko bezrobotny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Nie, Ty miałeś mi napisać pewną bibliotekę :) A Borek wczoraj też miał do Ciebie prośbę w sprawie dodatku do strony, o ile nie zapomniał jej przekazać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Przekazał, ale modyfikacja szablonu to chwila i już jest zrobione. Przydało by się dorobić coś co by pozawalało zarządzać zasobami ludzkimi, czyli kto i co ma zrobić. =P Co do biblioteki to i tak musimy obgadać, ja na razie obmyślę sam mechanizm, a ustalimy w jaki sposób zasoby mają być zwracane/dostarczane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 To ja jestem bezrobotny :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 To na koniec będziesz mógł pograć, gdy ja już zacznę odpoczywać xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Być może, teraz nie gram głównie dlatego, że nie chce mi się czekać aż gra się załaduję, no i się przycina tu i tam :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Ładowania raczej nie przyśpieszymy wiele, ale mamy z Tymonem taki pomysł, dzięki któremu samo EXE powinno się odpalić szybciej, a to już będzie poprawa :) Borek ma coś poprawić z pluginem do dźwięku, bo jak się okazało to on zjada RAM najwięcej, więc też się poprawi, a do tego dojdzie protokół UDP, więc poprawi się stabilność gry (mrugający i znikający przeciwnicy rulez). Nie chce mi się teraz otwierać specjalnie projektu, ale wydaje mi sie też, że jest kiepskie maskowanie potworków, w tym zwłaszcza węży, bo najeżdżając na nie kursorem wcale się nie zaznaczają... to też jest coś do poprawy. Matko, ale się rozpisałem, zaraz z tego zrobię drugą grę ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 a może by tak... całkowicie nowa mapa. Pomniejszona ale napchana potworkami jak w sacred 2? Ta się już trochę przejadła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 ja proponuje wieksza mape i wiecej miast :P Może jakieś nowe skille? coś typu Mining itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 A po co większa? Nudziło by się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Raczej mniejsza by się nudziła :P Ale skille można by dodać ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezarX Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 ...i jeszcze masę rzeczy, które wymagają bardzo dużo pracy... Litości!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Dokładnie :) Ja myślę, że zrobimy tak: tym mądralom co mają tak dużo pomysłów każę to zrobić w wersji single player i potem skorzystam z ich gotowców xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 a może by tak... całkowicie nowa mapa. Pomniejszona ale napchana potworkami jak w sacred 2? Ta się już trochę przejadła. z mapą i tak pewnie jest kupa roboty, dobrze by było jakby przynajmniej nowa się pokazała, (oczywiście wielkości przynajmniej df i z własnym miastem ;]). Jeśli tak to wejście na nią prawdopodobnie było by z lochów obok tego NPC, można by wprowadzić ograniczenie, że od jakiegoś lvl można tam wejść ja proponuje wieksza mape i wiecej miast :P Może jakieś nowe skille? coś typu Mining itp. heh ze zrobieniem rzeczy typu górnictwo i inne takie był by pewnie duży problem, ale fajna by była gospodarka, gdyby np. pojawiły się jeszcze 2 nowe miasta miało by to sens, w każdym był by kupiec z różnymi towarami, o zmiennych cenach i by się łaziło, handlując nimi ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Hmm zawsze tą nową mapką moze byc F. Tower :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 heh ze zrobieniem rzeczy typu górnictwo i inne takie był by pewnie duży problem, ale fajna by była gospodarka, gdyby np. pojawiły się jeszcze 2 nowe miasta miało by to sens, w każdym był by kupiec z różnymi towarami, o zmiennych cenach i by się łaziło, handlując nimi smile2.gif. Heh czy ja wiem, zrobił by Gnysek nowa zmienna mining, i jak sie np. ma kilof w rece i sie "wali " w skale, to by bylo jak atakowanie , to mining rosnie z kazda "wykopana" skala :P hehehe :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Ok, to ja ci zrobię 2 miasta, i questa ze miedzy nimi należy eskortować karawanę :P BTW: nie robice wowa 2D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Spoko, ja nie grałem w WOWa więc nie wiem nawet jak on wygląda :P Na pewno nie pójdę w takim kierunku. W sumie z Tymonem opracowujemy obecnie listę ciekawych zmian.... chyba przesadziliśmy nawet, no ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Nie mniej za 2 - 3 miesiące Borek chyba nie pozna już swojego projektu od strony kodu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Ta lista ciekawych zmian bedzie jawna :P ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Nie, bo to są rzeczy spod znaku "eksperymenty" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 A ja zapraszam do gry, bo Lucky Luka się nie opłaca robić - 2 osoby on to za mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Dodasz ten system swiatla + dzien-noc ? Kiedys byla o tym mowa na gs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi