Skocz do zawartości

Znów kod


Ryba24

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

GML
if distance_to_object(object6)<200

{

if alarm[0]=-1 and alarm[1]=-1 and alarm[2]=-1

switch ( round( random( 2 ) ) )

{

case 0: alarm[0]=20; alarm[2]=35; break;

case 1: alarm[0]=20; alarm[2]=35; break;

case 2: alarm[1]=1; break;

}

}

 

Musisz zrozumieć, że jak coś robisz w stepie, to jest to ustalane co każde przejscie kodu, więc się nie zmniejszy. To tak jakbyś miał instrukcję: "Odłóż łyżkę, nabierz zupę na łyżkę" - w kółko. Nigdy się nie najesz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to, że gdy się coś wylosuje to ustawia się alarm 1, a jak coś innego to alarm 0 i 2?

GML
var liczba;

if alarm[0]=-1 && alarm[1]=-1 && alarm[2]=-1 {

liczba = choose(0,1,1);

switch(liczba)

{

case 0: alarm[1]=1;break;

case 1: alarm[0]=20;alarm[2]=35;break;

}

}

 

EDIT:

Aaa, to to jest w stepie? nie zauważyłem xD ja takich kodów to nawalam wszędzie

i po co sprawdzanie dwa razy tego samego alarmu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...