Skocz do zawartości

Można na klockach zrobić poruszanie myszką objektu


gol350

Rekomendowane odpowiedzi

No tak, to chyba jest ten czerwony klocek ze strzałkami co ? Zresztą za wpisywanie treści postu w tytule tematu warn powinien być od razu!

 

przepraszam -dlaczego od razu warn.

 

Bo tak mówi regulamin.

Temat nie powinien zastępować treści postu, zabronione są wpisy typu "jak w temacie".

Tak samo jeśli chodzi o doubleposting. Warn. Do tego jest guzik EDYTUJ!

gnysek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klocek_jump_to_xy

mouse_x

mouse_y

?

 

dalej nie bardzo czaję. Wyraź bardziej swoją wizję, bo my nie wiemy o co chodzi.

 

E: Lul, do tego doublepost =P

problemu nie opisuje się w nazwie tematu, tylko w jego pierwszym poście :P

 

E2: Nazwa ma tylko nawiązywać

 

E3: o takie cuś się rozchodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klocek_jump_to_xy

mouse_x

mouse_y

?

 

dalej nie bardzo czaję. Wyraź bardziej swoją wizję, bo my nie wiemy o co chodzi.

 

To co pisałem też w temacie "left released" .próbóje z różnych stron dojść do rozwiązania problemu jak zrobić "Blockobana" grę logiczną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Dekompilować" to czasownik.

A więc:

"A jak się dekompiluje?", a nie "A jak się robi dekompilację.".

Poza tym jeżeli celem wypowiedzi jest uzyskanie odpowiedzi na jakieś pytanie, kończymy ją znakiem "?"

 

A co do tematu:

...

Masz ten problem chyba od tygodnia, i se jeszcze nie poradziłeś...?

Jakiś "niekumaty" jesteś...

 

Masz przykład, i się ciesz.

http://komp.boo.pl/files/PUBLIC/4dir.gmk

Hamowanie se sam zrobisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie prościej wstawić w step:

GML
direction = point_direction( x , y , mouse_x , mouse_y )

direction = 45 + direction div 90 * 90

speed = 3

 

pisałem to samo w poprzednim temacie...

 

 

E:

Jak by się zgodził to możesz...
Oki, zgadzam się na dekompilacje tego pliku.

Jeśli się uda to oki, ale nie wydaje mi się... Gra zabezpieczona ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Dekompilować" to czasownik.

A więc:

"A jak się dekompiluje?", a nie "A jak się robi dekompilację.".

Poza tym jeżeli celem wypowiedzi jest uzyskanie odpowiedzi na jakieś pytanie, kończymy ją znakiem "?"

 

A co do tematu:

...

Masz ten problem chyba od tygodnia, i se jeszcze nie poradziłeś...?

Jakiś "niekumaty" jesteś...

 

Dzięki chłopie .

 

 

 

 

 

Masz przykład, i się ciesz.

http://komp.boo.pl/files/PUBLIC/4dir.gmk

Hamowanie se sam zrobisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie prościej wstawić w step:GMLdirection = point_direction( x , y , mouse_x , mouse_y )

direction = 45 + direction div 90 * 90

speed = 3

 

pisałem to samo w poprzednim temacie...

 

 

E:Oki, zgadzam się na dekompilacje tego pliku.

Jeśli się uda to oki, ale nie wydaje mi się... Gra zabezpieczona ;)

 

To ty tą grę zrobiłeś !!! 

 

 

A jak się dekompiluje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po primo, to po kij to "+45" Oo ?

Po "drugo", to to nie to samo...

 

Przyjrzyj się działaniu mojego a twojego.

Mój, kiedy będę trzymać wciśnięty klawisz myszy, w pewnym momencie zacznie iść "po przekątnej" - wybiera sobie, czy myszka jest skierowana bardziej w górę, czy w dół.

 

A twój zacznie skręcać dopiero wtedy, kiedy będzie na prostej do myszy.

 

A jak już tą techniką, to raczej:

GML
direction = point_direction( x , y , mouse_x , mouse_y )

direction = round(direction/90)*90;

speed = 3

Zaokrąglanie na divach nie jest najlepszym pomysłem... ;P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzyj się mojej grze i pomyśl zanim mi coś zarzucisz ;)

przecież on potrzebuje nadanie kierunku tylko przy left released, gdy stoi.

 

GML (ZywcemZgry)
dir = ( point_direction( x + cx , y + cy , mouse_x , mouse_y ) + 45 ) div 90 * 90

 

a to 45?

narysuj sobie układ i zaznacz na nim te przedziały kątów, sam zobaczysz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzyj się mojej grze i pomyśl zanim mi coś zarzucisz ;)

przecież on potrzebuje nadanie kierunku tylko przy left released, gdy stoi.

 

GML (ZywcemZgry)dir = ( point_direction( x + cx , y + cy , mouse_x , mouse_y ) + 45 ) div 90 * 90

 

a to 45?

narysuj sobie układ i zaznacz na nim te przedziały kątów, sam zobaczysz :P

 

CO to ma być  ,to "cx"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekhem...

 

Przyjrzyj się swojemu kodowi i pomyśl zanim powiesz, że ja coś zarzucam... ;P

GML
direction = 45 + direction div 90 * 90

Popatrzmy. W direction mam kąt do myszki. Zaokrąglam ten kąt do 90-dziesiątek.

I... dodaje do tego 45. Czyli zawsze będzie chodził po przekątnej... :)

 

Zresztą zaraz sprawdzę... xd

Edit: Tia... mam rację =D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...