gol350 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Chodzi mi o to , co pisałem w temacie "motion_set" ,tylko że ,na klockach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 poruszanie myszką objektunie rozumiem. Od kiedy obiekty mają jakieś myszki? ;[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Grudnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 No tak, to chyba jest ten czerwony klocek ze strzałkami co ? Zresztą za wpisywanie treści postu w tytule tematu warn powinien być od razu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 no tak, ale co ma do tego myszka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 nie rozumiem. Od kiedy obiekty mają jakieś myszki? ;[ Nie myszką objektu, tylko objekt poruszany myszką -w cztery strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 No tak, to chyba jest ten czerwony klocek ze strzałkami co ? Zresztą za wpisywanie treści postu w tytule tematu warn powinien być od razu! przepraszam -dlaczego od razu warn. Bo tak mówi regulamin. Temat nie powinien zastępować treści postu, zabronione są wpisy typu "jak w temacie". Tak samo jeśli chodzi o doubleposting. Warn. Do tego jest guzik EDYTUJ! gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 klocek_jump_to_xy mouse_x mouse_y ? dalej nie bardzo czaję. Wyraź bardziej swoją wizję, bo my nie wiemy o co chodzi. E: Lul, do tego doublepost =P problemu nie opisuje się w nazwie tematu, tylko w jego pierwszym poście :P E2: Nazwa ma tylko nawiązywać E3: o takie cuś się rozchodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 klocek_jump_to_xy mouse_x mouse_y ? dalej nie bardzo czaję. Wyraź bardziej swoją wizję, bo my nie wiemy o co chodzi. To co pisałem też w temacie "left released" .próbóje z różnych stron dojść do rozwiązania problemu jak zrobić "Blockobana" grę logiczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Jeśli chodzi o coś takiego: https://gmclan.org/up1558_4_blockoban2.html to pisałem Ci w Twoim poprzednim temacie o poruszanie w grze logicznej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Jeśli chodzi o coś takiego: https://gmclan.org/up1558_4_blockoban2.html to pisałem Ci w Twoim poprzednim temacie o poruszanie w grze logicznej ;) Ale już pisałem ,że w tej grze nie da się zobaczyć kodów. A czy to jest gierka zrobiona w Game Makerze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 tak, ale to nie jest plik projektu tylko już skompilowana gra ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Jak to otworzyć ,żeby widzieć kody. Czy w ogóle można to w ten sposób otworzyć? Skąd to wziołeś -tę grę. Może ma ktoś projekt tej gry ,skoro jest skompilowana gra to musi być też projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Nie da się... Znaczy dekomplikacja może pomóc ale... to chyba nielegalne jest :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Nie da się... Znaczy dekomplikacja może pomóc ale... to chyba nielegalne jest :P A jak się robi dekompilację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 nic nie zrobisz bez zgody autora. Patrz Ja ^^ :D btw zabezpieczone przed dekompilacją :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 nic nie zrobisz bez zgody autora. Patrz Ja ^^ :D A jakbym poprosił autora o zgodę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 A jakbym poprosił autora o zgodę . Jak by się zgodził to możesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 "Dekompilować" to czasownik. A więc: "A jak się dekompiluje?", a nie "A jak się robi dekompilację.". Poza tym jeżeli celem wypowiedzi jest uzyskanie odpowiedzi na jakieś pytanie, kończymy ją znakiem "?" A co do tematu: ... Masz ten problem chyba od tygodnia, i se jeszcze nie poradziłeś...? Jakiś "niekumaty" jesteś... Masz przykład, i się ciesz. http://komp.boo.pl/files/PUBLIC/4dir.gmk Hamowanie se sam zrobisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 nie prościej wstawić w step: GML direction = point_direction( x , y , mouse_x , mouse_y ) direction = 45 + direction div 90 * 90 speed = 3 pisałem to samo w poprzednim temacie... E: Jak by się zgodził to możesz...Oki, zgadzam się na dekompilacje tego pliku. Jeśli się uda to oki, ale nie wydaje mi się... Gra zabezpieczona ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 "Dekompilować" to czasownik. A więc: "A jak się dekompiluje?", a nie "A jak się robi dekompilację.". Poza tym jeżeli celem wypowiedzi jest uzyskanie odpowiedzi na jakieś pytanie, kończymy ją znakiem "?" A co do tematu: ... Masz ten problem chyba od tygodnia, i se jeszcze nie poradziłeś...? Jakiś "niekumaty" jesteś... Dzięki chłopie . Masz przykład, i się ciesz. http://komp.boo.pl/files/PUBLIC/4dir.gmk Hamowanie se sam zrobisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 nie prościej wstawić w step:GMLdirection = point_direction( x , y , mouse_x , mouse_y ) direction = 45 + direction div 90 * 90 speed = 3 pisałem to samo w poprzednim temacie... E:Oki, zgadzam się na dekompilacje tego pliku. Jeśli się uda to oki, ale nie wydaje mi się... Gra zabezpieczona ;) To ty tą grę zrobiłeś !!! A jak się dekompiluje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Po primo, to po kij to "+45" Oo ? Po "drugo", to to nie to samo... Przyjrzyj się działaniu mojego a twojego. Mój, kiedy będę trzymać wciśnięty klawisz myszy, w pewnym momencie zacznie iść "po przekątnej" - wybiera sobie, czy myszka jest skierowana bardziej w górę, czy w dół. A twój zacznie skręcać dopiero wtedy, kiedy będzie na prostej do myszy. A jak już tą techniką, to raczej: GML direction = point_direction( x , y , mouse_x , mouse_y ) direction = round(direction/90)*90; speed = 3 Zaokrąglanie na divach nie jest najlepszym pomysłem... ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Przyjrzyj się mojej grze i pomyśl zanim mi coś zarzucisz ;) przecież on potrzebuje nadanie kierunku tylko przy left released, gdy stoi. GML (ZywcemZgry) dir = ( point_direction( x + cx , y + cy , mouse_x , mouse_y ) + 45 ) div 90 * 90 a to 45? narysuj sobie układ i zaznacz na nim te przedziały kątów, sam zobaczysz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Przyjrzyj się mojej grze i pomyśl zanim mi coś zarzucisz ;) przecież on potrzebuje nadanie kierunku tylko przy left released, gdy stoi. GML (ZywcemZgry)dir = ( point_direction( x + cx , y + cy , mouse_x , mouse_y ) + 45 ) div 90 * 90 a to 45? narysuj sobie układ i zaznacz na nim te przedziały kątów, sam zobaczysz :P CO to ma być ,to "cx"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 u mnie cx to zmienna przechowująca wycentrowanie względem osi x. Możesz to usunąć ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Ekhem... Przyjrzyj się swojemu kodowi i pomyśl zanim powiesz, że ja coś zarzucam... ;P GML direction = 45 + direction div 90 * 90 Popatrzmy. W direction mam kąt do myszki. Zaokrąglam ten kąt do 90-dziesiątek. I... dodaje do tego 45. Czyli zawsze będzie chodził po przekątnej... :) Zresztą zaraz sprawdzę... xd Edit: Tia... mam rację =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 oj :unsure: zapomniałem nawiasu :( GML (GlobalMouseLeftReleased) direction = point_direction( x , y , mouse_x , mouse_y ) direction = ( direction + 45 ) div 90 * 90 speed = 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 DZIĘKI WIELKIE CHŁOPAKI !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się