Skocz do zawartości

The Game


Japanstache

Rekomendowane odpowiedzi

Temat tego rodzaju już się pojawił, ale, chyba, nic z tego nie wyszło ciekawego. W skrócie: jedna osoba dostaje projekt na dzień-dwa, majstruje tam sobie przy niej i wysyła do kolejnej osoby wyrażającej chęć wzięcia w zabawie udziału. Temat dowolny. Byłby ktoś chętny, bo w sumie to zawsze coś ciekawszego a patrząc na pracę innych można się czegoś nauczyć? ; >

Jedyny problem to wersja GMa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bassmaster: to menu jest do bani. Poza tym, pierwszy kod w stepie obiektu hero_obj zamieńcie na:

GML
if player=0

{

player1follow.x=x;

player1follow.y=y;

}

if player=1

{

player2follow.x=x;

player2follow.y=y;

}

room_caption=string(move);

mask_index=heromask_spr;

if mode!="moving" duck=0;

if duck>0 duck-=1;

if mode="moving"

{

hspeed=round(hspeed);

rotation=0;

gravity_direction=270;

if place_free(x,y+1)

gravity=0.25;

else

gravity=0;

if vspeed>12

vspeed=12;

if place_free(x,y+1)

{

duck=0;

if wallkicked=0

{

sprite_index=spr_j;

}

else

sprite_index=spr_jw;

image_speed=abs(move/10)+0.1;

}

else

{

if duck=0

{

if move>-1 and move<1

{

sprite_index=spr_s;

image_speed=0.05;

}

else

{

sprite_index=spr_r;

image_speed=0.5;

}

}

else

sprite_index=spr_d;

}

// CODE: MAIN CONTROL

if keyboard_check(global.key[player,0])

{

if move<4 move+=0.5;

if wallkicked=0 dir=1;

}

if keyboard_check(global.key[player,1])

{

if move>-4 move-=0.5;

if wallkicked=0 dir=-1;

}

if keyboard_check(global.key[player,3]) and not place_free(x,y+1)

{

duck=2;

}

if keyboard_check(global.key[player,4])

{

if not place_free(x,y+1)

{

mode="wait";

sprite_index=nippoget_spr;

getoffme=0;

alarm[0]=5;

}

else

{

if not place_free(x+dir,y) and wallkicked<>dir

{

wallkicked=dir;

alarm[1]=12;

move=dir*-8;

vspeed=-4;

dir*=-1;

}

}

}

if move>0 move-=0.25;

if move<0 move+=0.25;

if place_free(x+move,y)

{

x+=move;

if not place_free(x,y+6) and vspeed=0

move_contact_solid(270,6);

}

else

if place_free(x+move,y-6)

{

y-=6;

x+=move;

if not place_free(x,y+6) and vspeed=0

move_contact_solid(270,6);

}

else

{

if move>0 move_contact_solid(0,move);

if move<0 move_contact_solid(180,move);

move=0;

}

}

Bo Malleo nie mógł poruszać się w prawo na ziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się mogę na to pisać ale ta gra jest kijowa z lekka xd

zrobić by nową i mógłbym coś pomajstrować

 

EDIT:

mam pomysł na fabułę.

 

EPIC FAIL :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała drewniana wiewiórka zamordowała twoją rodzinę piłą mechaniczną a ty postanawiasz się zemścić i udajesz się w pogoń za wiewiórką.Ewentualnie po drodze spotykasz CZURNE BIEDRUNKI które nie mają skrzydeł i dostajesz od nich questa.Na końcu gry gracz odnajduje wiewiórkę i zaczyna się nad nią maltretować.Po zabiciu jej odnajduje list w którym pisze że to był żart a jego rodzice żyją.Gracz zszokowany śmiercią wiewiórki postanawia się zabić w tym celu podcina sobie wszystkie ścięgna w nogach i na rękach czołga się na tory na których jak się okazuje nie jeżdżą pociągi.Gracz umiera z głodu zjedzony przez wieloryba.

Polecam ci zamienić tekst w profilu na "Moje poczucie humoru jest na poziomie 10-latka".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...