Remx Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Witam kiedys myslałem ze zrobie gre 3D w GM6 ale po kilku testach zwadpilem, powodow bylo kilka a najwaznieszym bylo to ze komp mi nie wyrabiał :) Znalazłem własnie stare demko nad którym pracowałem i pomyslałem ze je tu zamieszcze tylko dla tego aby inni mogli zobaczyc ze da sie cos w miare dobrego zrobic w 3D. Warunkiem dobrej pracy jest to ze uzyje sie dodatkwo grafike 2D aby zoptymalizowac bardziej kod. new link: The Star Age - old v.2 moze kiedys do tego powroce ale niewiem jeszcze kiedy gdybym opanowal zewnetrzne silniki 3D to kto wie :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 No, demko niezłe. Trochę kamera źle ustawiona, ale ogólnie dobrze. Gdyby tak podrasować to mogłoby wyjść z tego coś porządnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 10 Grudnia 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Nie wiem jak wam, ale mi ten przykład chodzi baaaardzo płynnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 11 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 tak tak :) przyklad ten dziala szybko ale wlasnie to granica bo chcialem dodac kamyczkow troszke i wiecej upiekszaczy typu kominki palce sie w domkach itp.. to juz tragicznie znaczy przynajmniej na mym PC powiecmy 2 elementy zmnieszaly o okolo 3-4FPS moze jak bede mnial chwile czasu to poszukam swego testera ;d znaczy tego pliczku co testowalem FPS byl to plac na ktorym znajdywala sie mieszanka objektow a no i na pocztku wioska mniala byc w calosci ale postanowilem ja podzielic tak jak w przykladzie :] by odseparowac od siebie elementy obciazajace system. co do drzew to mnialem ich 3 rodzaje i akorat te najprostrze sa w przykladzie bo sa praktycznie zrobione z elementow 2D :) sprityx4 a aa aaa aaaa | | w pionie i powielone x4 e ksztalt X :) z boku wydaja sie jak calosc hehe edit: kurcze tak se poogladałem jeszcze raz wszystkie te demka swoje ze znow mi sie zechcialo robic ale 7 miesiecy przerwy od GML troszke to utrudniaja :/ eh... nawed juz niewiem gdzie wsadzilem swoj model ludzika bo te co tam biegaja to takie testowe bo mniej zjadaja systemu i sa robione w GM6 a ludek wlasciwy w 3ds max ale tez :P lipny choc bardziej wymiarowy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Grudnia 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Hmm żeby nie uzywać nic wulgarnego... zajefajne! Chodziło mi na 20-28 klatkach, ale uważam że gra została naprawde dobrze wykonana. Szkoda że możliwości Game Makera jeżeli chodzi o 3D sa lekko upośledzone, bo powstała by z tego naprawdę dobra gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Zgadzam się z gnyskiem. U mnie leci 35-40fps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Zwalnia gdy stoje na przeciwko domu. Skakanie chyba nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWuO Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Skakanie działa - mi dochodziło do 50 fpsów ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Spacja mi nie działa czy co? :boxed: Remx: W czym robiłeś animacje? W gm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2QL4SQL Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Uau, skoro chodzi szybko, to może i u mnie zaskoczy. :) A mógłbyś skompilować to w GM 6.0? Bo u mnie nie chodzą gry z GM 6.1 >< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anaconda Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Mi również nie działa skok ;) A FPS to najczęściej 50 :D A animacja jest z tego co pamiętam z jakiegoś przykładu z Game Maker Community, ale nei pamiętam jakiego. Bo był taki ludek animowany, pewnie z tamtąd wyciągnął Remx animacje. Jeśli się mylę to przepraszzam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Fakt, podobna animacja była w przykłacie GTA3d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anaconda Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Ta animacja z przykładu Gta 3D to też została wyciągnięta z innego... Ale kurcze nei pamiętam autora/nazwy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 podoba mi sie plynnosc i brak problemow z kolizjami, a reszty praktycznie nie ma to o czym tu mowic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 11 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 hmm ;d eh a myslalem ze ja w 6.0 to kompilowalem moze niechcacy przy ponownym ogladaniu odpalilem 6.1 :] bo tak sie sklada ze mam jeszcze wszystkie wersjie GM hehe od 5.0, 5.3, 6.0 do 6.1 niewiem po groma trzymam all :] Co do grafiki i animacji wszystko robione jest w GM6.0 (oczywiscie nie textury) a tak wogole demko mniej by wazylo troszke ale w srodku mam wszyskie sprity ktorymi sie bawilem nawed te co nie uzywalem Jak zobaczyliscie w helpie jest wspomniana xywka goscia ktory pomogl mi poprawic ruch ludzika bo przyznam sie ze na poaczatek ludzik byl sztywny jak trup hehe ale podeslalem dla niego ludka a on poprawil tak by plynnej chodzilo Akorat ten przyklad byl tez na Forum GM angielskim, co do tego ze byl przyklad GTA (sprzed wakacji) :) to widzialem go i powiem ze duzo rozni sie od mojego kodu :] moze dla tego ze najczesciej komplikuje se zycie i nie ide na skroty, byc moze tez dla tego ze nieznam sie tak super na GML i jade na okolo :) gostek co mi pomagal tez sie zlapal za glowe hehe ale naszczecie pomalowalem ludka oddzielilem kod opisami a on mi zaimplementowal na kazda konczyne maly skrypcik wygladajacy jak skomplikowany wzor matematyczny ;] dodalem jeszcze bar load ale nie dokonczony :P zostawilem go takim jaki byl w czasie produkcji ;] The Star Age - old v.02 a tu ponizej to poczatek postawania ludzika hehe sam początek..gm6 przyda sie tylko tym co zaczynaja robic w 3D i chca postac widziana z tej perspektywy co u mnie Pozdrawiam i dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 5.0, 5.3, 6.0 do 6.1 Cienko :P . Ja na dysku trzymam 3.3, 4.3c, 5.2, 5.3, 6.0, 6.1 :P . A co do gierki, to mi nie działa. Zawiesza się komputer na ładowaniu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 12 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 ale na demku tym nowym z tego linka powyzej twojego posta ? czy moze wczesniejszym bo jak cos to daje jeszcze raz linka do tego co na poczatku dalem The Star Age - old v.1 poprawiony a co najgorsze w tym demku do zrobienia bylo to chyba domki bo to skladanki z pojednyczych elementow, dzieki tej technice domki moga przybrac rozne krztalty ale trzeba poswiecic troszke czasu :( mozna powiedziec ze na jeden kwadrat 32x32 przypada minimum 3-4 elementy drzewo to skrypt wstawiam kropke i mam drzewko, ale ono sklada sie juz jak widac z walka +sprit x4. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Ten pierwszy link, drugiego nie patrzyłem :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje. A co do figure_test to widziałem podobny przykład :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Pomysl gry dobry, ale troche malo przyszlosciowy jak dla GM. Chociaz moge sie mylic i aby tak bylo. Zachecam do dalszego rozwoju gierki. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 13 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 link juz poprawiony :D hehe co do figure test hehe moze widziales to co wyszlo pozn iej :D znaczy sie ze przyklad mnial juz nogi i rece hehe dosłownie i w przenosni hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Ładnie się prezętuje, wydaje mi się że obiekty które są poza zasięgiem widoku nie są rysowane, mam rację? FPS skacze mi do 50, troche dużo :] Podmień teraz te proste figurki na ręce nogi itd. Tylko żeby nie był nagi :P Pozdrawiam. BTW. Jak tak będziesz czekał to się nie doczekasz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_max Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 mamamija ta gra jest super :D ale mi tez skok nie dziala chodzenie kucanie dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 żeś się obudził, człowieku :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się