Skocz do zawartości

Mała modyfikacja


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki kod :

 

GML
if distance_to_object(Major_Reisman)<=600

&&

sound_isplaying(weapon_sound[ bron ])

{

mp_potential_step(Major_Reisman.x,Major_Reisman.y,2,0)

 

var i;

i = instance_create( x, y, c11szw );

i.speed = 40; //ustalasz prędkosc pocisku

strzal = 0;

alarm[0] = room_speed * 1; //czas, co jaki ma byc tworzony nowy pocisk

sprite_index=(szczal_spr)

image_speed=0.7

 

}

 

i teraz chcę że jeśli obiekt Major_Reisman gra dźwięk "weapon_sound[ bron ]" to obj_niemiec ma robić akcję pod tym kodem jak przekształcić ten kod bo ja jakoś nie mam pomysłu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezbyt to sprecyzowałeś ale myślę że chodzi ci o coś takiego:

 

GML
if distance_to_object(Major_Reisman)<=600 && sound_isplaying(weapon_sound[ bron ])

{

alarm[5] = 3

}

 

 

Wtedy zrób w niemcu alarm[5] i w stepie tego alarmu dodaj kod z akcją jaką niemiec ma wykonać.

 

W stepie alarmu? :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Przypominam, że ten alarm nie wywoła się tak długo, jak Major będzie bliżej niż 600 pikseli, lub będzie grała ta muzyczka, bo ciągle jest ustawiany na 3 :) To może nie nastąpić nigdy. Ja bym to napisał tak:

GML
if alarm[5]=-1 then alarm[5] = 3;
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W stepie alarmu? :mellow:

 

Przejęzyczyłem się :jezor:

 

 

Przypominam, że ten alarm nie wywoła się tak długo, jak Major będzie bliżej niż 600 pikseli, lub będzie grała ta muzyczka, bo ciągle jest ustawiany na 3 :) To może nie nastąpić nigdy. Ja bym to napisał tak:

GMLif alarm[5]=-1 then alarm[5] = 3;

 

Pewnie masz rację bo bawię się tym od niedawna ale przynajmniej u mnie to działa :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...