LolikZabijaka Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Witam mam taki kod : GML if distance_to_object(Major_Reisman)<=600 && sound_isplaying(weapon_sound[ bron ]) { mp_potential_step(Major_Reisman.x,Major_Reisman.y,2,0) var i; i = instance_create( x, y, c11szw ); i.speed = 40; //ustalasz prędkosc pocisku strzal = 0; alarm[0] = room_speed * 1; //czas, co jaki ma byc tworzony nowy pocisk sprite_index=(szczal_spr) image_speed=0.7 } i teraz chcę że jeśli obiekt Major_Reisman gra dźwięk "weapon_sound[ bron ]" to obj_niemiec ma robić akcję pod tym kodem jak przekształcić ten kod bo ja jakoś nie mam pomysłu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Purepain Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Niezbyt to sprecyzowałeś ale myślę że chodzi ci o coś takiego: GML if distance_to_object(Major_Reisman)<=600 && sound_isplaying(weapon_sound[ bron ]) { alarm[5] = 3 } Wtedy zrób w niemcu alarm[5] i w nim dodaj kod z akcją jaką niemiec ma wykonać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Niezbyt to sprecyzowałeś ale myślę że chodzi ci o coś takiego: GML if distance_to_object(Major_Reisman)<=600 && sound_isplaying(weapon_sound[ bron ]) { alarm[5] = 3 } Wtedy zrób w niemcu alarm[5] i w stepie tego alarmu dodaj kod z akcją jaką niemiec ma wykonać. W stepie alarmu? :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Listopada 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Przypominam, że ten alarm nie wywoła się tak długo, jak Major będzie bliżej niż 600 pikseli, lub będzie grała ta muzyczka, bo ciągle jest ustawiany na 3 :) To może nie nastąpić nigdy. Ja bym to napisał tak: GML if alarm[5]=-1 then alarm[5] = 3; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 tak tak tylko zmienna weapon_sound[bron] jest w obiekcie majora i jak wpisuję ten kod i włączam grę to wyskakuje mi unokown variable "bron" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Listopada 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Major_Reisman.weapon_sound[bron] ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Purepain Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 W stepie alarmu? :mellow: Przejęzyczyłem się :jezor: Przypominam, że ten alarm nie wywoła się tak długo, jak Major będzie bliżej niż 600 pikseli, lub będzie grała ta muzyczka, bo ciągle jest ustawiany na 3 :) To może nie nastąpić nigdy. Ja bym to napisał tak: GMLif alarm[5]=-1 then alarm[5] = 3; Pewnie masz rację bo bawię się tym od niedawna ale przynajmniej u mnie to działa :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się