PsichiX Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Przykład ten przedstawia prostą fizykę boxów wraz z eksplozją. Rozpisywać się nie będę bo muszę się w tej chwili spieszyć - potem dodam więcej info :) Powiem na razie tylko że jak wciśniecie Spację to przełączycie pokazywanie szkieletu i wtedy zobaczycie czemu są nieraz pewne widoczne artefakty ;p Ale to pozniej do poprawki Oto on: https://gmclan.org/up1105_4_XeDI_Shapes.html a tu screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 To wygląda jak jakieś papierki, a nie skrzynki. GMPsychics na razie lepszy do takich robót. 4 za robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 nie wiem jak u was, ale u mnie te skrzynki łamią się w pół i wyglądają jak dwa trójkąty nakładające się na siebie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 nie wiem jak u was, ale u mnie te skrzynki łamią się w pół i wyglądają jak dwa trójkąty nakładające się na siebie... Tak samo. Poza tym gdy spadają na siebie to się częściowo "nakładają". I gdy zrzuciłem na siebie 3 beczki, to 2 się rozleciały i bez przerwy poruszały się albo w jedną stronę, albo w drugą. Robota niezła, ale może być lepiej :P Poczekam na nowszą wersję (o ile wyjdzie) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 No przykład dobry, ale GM Psychics lepszy w sprawach tego typu skrzynek. 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Niestety, fizyka powinna być liczona po kwadratach, a nie 4 kółkach :P A ogółem to, niestety, bieda. Skrzynki nachodzą się na siebie, jak rzucam dużo skrzynek od góry na siebie, to niektóre "składają się" A tak swoją drogą, to może zaszpanujesz fizyką 3D...? =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 fizyka powinna być liczona po kwadratach, a nie 4 kółkach Hehe, wiem, ale fizyka w XenoNie ma strukturę molekularną, a nie jak w tradycyjnych silnikach powierzchniową (te substancje inaczej można nazwać atomami) dla tego całość jest zbudowana z tych "kółek" ;p aby uzyskać lepszy efekt wystarczy zaprogramować "skórę" o mniejszej wielkości substancji lecz większej ich ilości oraz odpowiednio połączyć je siłami kowalencyjnymi. Jak widać robota nie jest łatwa, ale tworzę właśnie dodatki które będą generatorami już zaprogramowanych brył. Dodam również że w tej chwili XenoN posiada elementy takie jak powierzchnie (XeSurfaces) ale w tej wersji brak jeszcze zaimplementowanej kolizji z nimi, więc dopiero następna wersja będzie to posiadała (wciąż trwają testy i poprawki, tak by było kompatybilne z kolizją substancji). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 http://img504.imageshack.us/img504/1734/wtfbk0.png Mam nadzieję że to niepożądany efekt :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Właśnie to ten artefakt o którym mówiłem ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Ogólnie efekt nie jest zbyt ciekawy, wszystko wydaje się być jakieś sprężynujące, niedokładnie koliduje i do tego to "zgniatanie się" skrzyń... popracuj nad tym :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 nie chodzi o same skrzynki, jest to tylko przyklad kolizji, jak ktos bedzie chcial zrobic gre z fizyka, to se to przerobi po swojemu, to jest tylko przyklad fizyki, ludzie <_< on was ma nauczyc takich kolizji, jak chcecie to se to przerobcie. Ps; nie patrzy sie na efekt na calosc, czyli kazdy blad, tylko na kod, w jaki sposob jest to napisane... Myslenie nie boli ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 nie patrzy sie na efekt na calosc, czyli kazdy blad, tylko na kod, w jaki sposob jest to napisane... Masz gorączkę? może się połóż? bo majaczysz :) Myslenie nie boli ;] Może chociaż spróbuj? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Masz gorączkę? może się połóż? bo majaczysz :) No moze troche przesadzam, ale PsichiX zrobil to zeby pokazac ze Xenon potrafi, ze mozna to tez zrobic. Chcial dobrze a wy wybrzydzacie, no popatrz na kod staral sie, wyszlo, jest kilka bledow, kazdy sam moze je naprawic, wystarczy pomyslec, ja to zrobilem, poprostu wiecej tych "kolek" trzeba zrobic ;P jak jest 4, to wsadzic jeszcze jedna pomiedzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Człowieku, jak czytam Twój post, to załamuję się... Chcial dobrze a wy wybrzydzacie, no popatrz na kod staral sie, wyszlo, jest kilka bledow, kazdy sam moze je naprawic, wystarczy pomyslec, ja to zrobilem, poprostu wiecej tych "kolek" trzeba zrobic ;P jak jest 4, to wsadzic jeszcze jedna pomiedzy...Nie patrzyłem na kod tego przykładu, także może rzeczywiście jest prosty, ale... Pokaż ^_^ PsichiX: To może poprawisz ten przykład =D ? Bo to trochę głupio wiedzieć o błędzie, a zostawić go w spokoju :P Edit: I teraz stawiam 2 głowy i 3 ręce, że Sz. P. Crackkk-GM skłamał mówiąc, że zrobił sobie poprawioną wersję tego przykładu. Zapewne teraz, jak przeczyta to, co napisałem zrobi ten przykład. Ale jestem pewien, że nie męczył by się nad przerobieniem tego przykładu ot tak, "dla jaj" :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 hehe, no w tej chwili robie aktualizacje headera w XenoNie dla c++ wiec dzis poprawki tego nie bedzie ;p Ale fakt, w tej chwili bardziej przyklad pokazuje ciala sprezyste niz sztywne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Ale jestem pewien, że nie męczył by się nad przerobieniem tego przykładu ot tak, "dla jaj" :P Chcialem se udowodnic ze to nie jest blad tylko niedorob :) Przyklad mam, ale wam nie dam bo jest to na tyle proste ze wystarczy tylko troche pomyslec i dodac troche substancji, i covalence forces... potem dodajesz odpowiednie wartosci tam w draw i juz ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Tak sądziłem, że napiszesz coś takiego ^_^ PsichiX: A kiedy mamy się spodziewać tego "bajeru", o którym pisałeś na PW (to latające coś) =D ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Hehe, zastanawiam sie czy zrobic to na c++ czy na gm, bo w c++ dziala zdecydowanie szybciej ale z kolei nie chce mi sie bawic z grafika a xenonowa nie jest jeszcze w pelni skonczona ;p hmm, wiec chyba jednak zrobie na gm - ale to gdzies w tygodniu, bo chcem by to bylo na prawde bajeranckie hehe ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Tak sądziłem, że napiszesz coś takiego ^_^ PsichiX: A kiedy mamy się spodziewać tego "bajeru", o którym pisałeś na PW (to latające coś) =D ? Hehe, zastanawiam sie czy zrobic to na c++ czy na gm, bo w c++ dziala zdecydowanie szybciej ale z kolei nie chce mi sie bawic z grafika a xenonowa nie jest jeszcze w pelni skonczona ;p hmm, wiec chyba jednak zrobie na gm - ale to gdzies w tygodniu, bo chcem by to bylo na prawde bajeranckie hehe ;D ale co ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Hehe, zastanawiam sie czy zrobic to na c++ czy na gm, bo w c++ dziala zdecydowanie szybciej ale z kolei nie chce mi sie bawic z grafika a xenonowa nie jest jeszcze w pelni skonczona ;p hmm, wiec chyba jednak zrobie na gm - ale to gdzies w tygodniu, bo chcem by to bylo na prawde bajeranckie hehe ;D I tu i tu zrób :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 ale co ? :DDowiesz się w swoim czasie =D (xD) Ty pokaż, ja poprawiłeś ten przykład ^_^ PsichiX na pewno będzie wdzięczny, że ktoś za niego poprawił jego przykład. A na pewno nie będzie miał pretensji :P Co za ciota wystawił 3...? :P Może i przykład ma bugi, ale dużo gorsze przykłady otrzymywały lepsze oceny, także... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 I tu i tu zrób Hehe, właśnie podsunąłeś niezły pomysł, zrobie hybryde... GM + C++ ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 @UP: Korzystając z PlayGate'a? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Hah, no jasne ;P bo niby jak inaczej robic cuda w gm z poziomu C++ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 to bardziej popis niz przyklad :P ale twoj dll, moze sie kiedys przydac :D chyba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się