Skocz do zawartości

Alien Territory [AT]


gnysek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

Nie, pokonanie ich wcale nie jest proste, jakby było ich więcej, to byś co chwila ginął. To nie Almora, gdzie masz dużo energii, tutaj kilka strzałów i giniesz, a granie dłużej niż minutę bez respawna to nie łatwa sztuka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 638
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Phoenix, pozwolę sobie zacytować tekst gnyska, wygląda na to ze nie czytałeś tematu, a ja podprowadziłem ten sam pomysł. Złamałeś przy tym punkt ale nie zaraportuje :3

Nad pierdołami będziemy pracować na koniec tongue2.gif To jest dodatkowych kilka linijek kodu, jak wszystko będzie działać to i o tym pomyślimy. Na razie najważniejsze, żeby gra dobrze działała i nie działy się dziwne rzeczy, jak np. wskakiwanie w ściany tongue2.gif

 

 

A teraz...

Jednak fajniej by było stadami je poszczać.

a granie dłużej niż minutę bez respawna to nie łatwa sztuka
. Nie zawsze jest to prawdziwe. Jak masz szczęście i przed tobą był Borek nie masz szans aby znaleźć Aliena :P.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma do tego Borek? To nie jest tak, że jak zrobił grę to będzie w niej wymiatał :D Wypadnie na niego 10 alienów i sobie nie da rady po prostu. A co do ustawień krwi i przekleństw to nie tylko wy o tym mówiliście, więc się nie kłóćcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, obrywam tak samo jak inni :) Tymbardziej, że ja się nie przykładam tak ostro do rywalizacji jak do śledzenia zachowania samej gry oraz jej błędów. Niestety kilka rzeczy wyszło z wora i trzeba przepisać. Mimo wszystko jest bardzo dobrze jak na pierwszy mocny strzał testów.

 

BTW: Wczoraj nagrywałem taunty i musiałem przerwać, bo jak zobaczyłem, że siedzi obok w pokoju ośmio letnia siostra, to nie chciałem sobie siary robić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili jak testujemy, to Alienami jest AI i raczej nikt nie narzekał. Robią co muszą... :) 5 Marines + 7 Alienów ( graczy ) w rezultacie daje nam pełny pakiet serwera 12 osób. Natomiast Alienów może być 15 na mapie ( to nie jest mało! ) czyli siłą rzeczy po mapie lata 8 botów Alienów. Od razu mówię, że więcej Alienów i tak nie może być, ponieważ za dużo danych musiałoby być wysyłanych. To nie Almora, mapy są małe 2500x2500. Na takiej mapie 15 Alienów to i tak jakby za dużo się wydaje, gdzie nie pójdziesz to jakieś latają :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borek smaka mi robisz na otwartą betę :P Mam wielką nadzieję, że gra wyjdzie w miarę szybko, aczkolwiek nie będzie miała bugów. Nie bierzcie tego oczywiście do siebie jako zapędzanie was do ciężkiej pracy. Ogółem powodzenia, dobrych testerów i dolarów/złotych/euro przy sprzedawaniu wersji pudełkowych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego, ale AAOC: OD strasznie mi się kojarzy ze Starcraftem. A jak spojrzę na avka Borka, to jeszcze bardziej :D

 

btw. Czy mapki to będą tylko i wyłącznie takie "korytarze"? Żadnych innych lokacji jak np. pustynia, dżungla itp.?

 

dolarów/złotych/euro

Yinów :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up - BYŁA!?!? Starcraft dalej istnieje :D

 

Gra bardzo fajna. Lubię takie gry. Oby więcej takich.

Strasznie mnie ten cytat rozśmieszył. Gratuluje, opisałeś grę w trzech zdaniach, a wygląda na to, ze posta napisałeś na sile :D

 

Chciałem się spytać, aż gdyż kiedy patrzyłem się na medyka, nagle moje oko przyciągnęła jego głowa, czy to nie jest czapka z Almory :P?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
btw. Czy mapki to będą tylko i wyłącznie takie "korytarze"? Żadnych innych lokacji jak np. pustynia, dżungla itp.?

 

Tak, jak już powiedziałem, do testów ograniczamy grafikę, bo dodanie potem innych lokacji to tak naprawdę dodanie nowych spritów i tyle, no i przesłanie na początku gry informacji jaka tematycznie jest mapa, ale to jest raptem 1 bajt na takie info :P Tak naprawdę wszystkie obiekty będą takie same, tylko z innymi grafikami do innych lokacji i tyle. To klient będzie odpowiednie sprity obiektom przypasowywał.

Obecnie najważniejsze jest, żeby gra dobrze działała przez sieć, a grafiką zajmiemy się dalej potem. Zobaczcie, że nie ma ciągle żadnych HUDów, żadnego GUI, bo nie jest to potrzebne. Ale dzięki temu gra waży obecnie 1,5 Mb i łatwiej jest edytować silnik, niż w Almorze, która ważyła 50 Mb i uruchomienie gry do testów zajmowało kilka minut :P I potem odpaliłeś i na dzień dobry wyskoczył error, bo gdzieś klamerki się nie postawiło i znów kolejne kilka minut zanim zacznie się test. Teraz nie ma z tym problemów. I w sumie takie rozwiązanie dla Game Makera jest najlepsze.

Co innego gdyby gra była pisana np. w C++, wtedy zrobiło by się moduły i tylko podmieniało odpowiednie pliki z silnikiem sieciowym, czy gry na zasadzie "patchy" i testowanie też było by przyjemne.

Przy okazji, w swoich grach też korzystajcie z tego, aby najpierw zrobić silnik używając tych samych grafik, a dopiero jak gra działa, dodawać te brakujące :) To nic, ze przeciwnicy będą mieli wszyscy te same grafiki, ważne, że będą mieć dobre AI. A na koniec tylko dodacie grafiki i gra będzie działać, bo już jest przetestowana :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze dużo pomaga wczytywanie mapy z zewnątrz. Jak chcę przetestować coś nowego, to nie przesyłam całego klienta do testerów, tylko samą mapkę :) Pomijając już, że jakbym miał coś zmieniać w mapie, to musiałbym na serwerze identycznie ustawiać klocki jak w kliencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borku drogi, kompresuj filmy prosze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...