Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Nie, pokonanie ich wcale nie jest proste, jakby było ich więcej, to byś co chwila ginął. To nie Almora, gdzie masz dużo energii, tutaj kilka strzałów i giniesz, a granie dłużej niż minutę bez respawna to nie łatwa sztuka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Phoenix, pozwolę sobie zacytować tekst gnyska, wygląda na to ze nie czytałeś tematu, a ja podprowadziłem ten sam pomysł. Złamałeś przy tym punkt ale nie zaraportuje :3 Nad pierdołami będziemy pracować na koniec tongue2.gif To jest dodatkowych kilka linijek kodu, jak wszystko będzie działać to i o tym pomyślimy. Na razie najważniejsze, żeby gra dobrze działała i nie działy się dziwne rzeczy, jak np. wskakiwanie w ściany tongue2.gif A teraz... Jednak fajniej by było stadami je poszczać. a granie dłużej niż minutę bez respawna to nie łatwa sztuka. Nie zawsze jest to prawdziwe. Jak masz szczęście i przed tobą był Borek nie masz szans aby znaleźć Aliena :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 A co ma do tego Borek? To nie jest tak, że jak zrobił grę to będzie w niej wymiatał :D Wypadnie na niego 10 alienów i sobie nie da rady po prostu. A co do ustawień krwi i przekleństw to nie tylko wy o tym mówiliście, więc się nie kłóćcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgadza się, obrywam tak samo jak inni :) Tymbardziej, że ja się nie przykładam tak ostro do rywalizacji jak do śledzenia zachowania samej gry oraz jej błędów. Niestety kilka rzeczy wyszło z wora i trzeba przepisać. Mimo wszystko jest bardzo dobrze jak na pierwszy mocny strzał testów. BTW: Wczoraj nagrywałem taunty i musiałem przerwać, bo jak zobaczyłem, że siedzi obok w pokoju ośmio letnia siostra, to nie chciałem sobie siary robić :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 W grze usłyszymy tylko twoje głosy, czy moze kogos jeszcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Nie tylko moje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zastanawia mnie jedno, czy strone Alienow bedą reprezentowac tylko Gracze czy znajdzie sie na mapce kilka NPC ? Jesli tak to mam nadzieje że "sie zrobi" swietne AI, zeby nie przeszkadzały tylko pomagały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 W tej chwili jak testujemy, to Alienami jest AI i raczej nikt nie narzekał. Robią co muszą... :) 5 Marines + 7 Alienów ( graczy ) w rezultacie daje nam pełny pakiet serwera 12 osób. Natomiast Alienów może być 15 na mapie ( to nie jest mało! ) czyli siłą rzeczy po mapie lata 8 botów Alienów. Od razu mówię, że więcej Alienów i tak nie może być, ponieważ za dużo danych musiałoby być wysyłanych. To nie Almora, mapy są małe 2500x2500. Na takiej mapie 15 Alienów to i tak jakby za dużo się wydaje, gdzie nie pójdziesz to jakieś latają :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Słysząc głosy z Almory, zastanawiam się, czy ty się bawisz przy tym voice changerem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Bawię się "Adobe Audition", super programik, kiedyś nazywał się CoolEditPro. Gdyby nie to, to moje taunty byłyby kaszaną z moim głosem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Borek smaka mi robisz na otwartą betę :P Mam wielką nadzieję, że gra wyjdzie w miarę szybko, aczkolwiek nie będzie miała bugów. Nie bierzcie tego oczywiście do siebie jako zapędzanie was do ciężkiej pracy. Ogółem powodzenia, dobrych testerów i dolarów/złotych/euro przy sprzedawaniu wersji pudełkowych :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Gra bardzo fajna. Lubię takie gry. Oby więcej takich. A tak w ogóle, to ilu was tam jest w tym GS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 http://gear-studio.com/team.html - Ch3mical czytaj . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Nie wiem dlaczego, ale AAOC: OD strasznie mi się kojarzy ze Starcraftem. A jak spojrzę na avka Borka, to jeszcze bardziej :D btw. Czy mapki to będą tylko i wyłącznie takie "korytarze"? Żadnych innych lokacji jak np. pustynia, dżungla itp.? dolarów/złotych/euro Yinów :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 O właśnie :D Zrobilibyście jakiegoś RTS'a. Starcraft... To była gra... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 @up - BYŁA!?!? Starcraft dalej istnieje :D Gra bardzo fajna. Lubię takie gry. Oby więcej takich. Strasznie mnie ten cytat rozśmieszył. Gratuluje, opisałeś grę w trzech zdaniach, a wygląda na to, ze posta napisałeś na sile :D Chciałem się spytać, aż gdyż kiedy patrzyłem się na medyka, nagle moje oko przyciągnęła jego głowa, czy to nie jest czapka z Almory :P? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Nie, to nie jest czapka z Almory :D Chociaż fakt, faktem podobna, ale różni się :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 btw. Czy mapki to będą tylko i wyłącznie takie "korytarze"? Żadnych innych lokacji jak np. pustynia, dżungla itp.? Tak, jak już powiedziałem, do testów ograniczamy grafikę, bo dodanie potem innych lokacji to tak naprawdę dodanie nowych spritów i tyle, no i przesłanie na początku gry informacji jaka tematycznie jest mapa, ale to jest raptem 1 bajt na takie info :P Tak naprawdę wszystkie obiekty będą takie same, tylko z innymi grafikami do innych lokacji i tyle. To klient będzie odpowiednie sprity obiektom przypasowywał. Obecnie najważniejsze jest, żeby gra dobrze działała przez sieć, a grafiką zajmiemy się dalej potem. Zobaczcie, że nie ma ciągle żadnych HUDów, żadnego GUI, bo nie jest to potrzebne. Ale dzięki temu gra waży obecnie 1,5 Mb i łatwiej jest edytować silnik, niż w Almorze, która ważyła 50 Mb i uruchomienie gry do testów zajmowało kilka minut :P I potem odpaliłeś i na dzień dobry wyskoczył error, bo gdzieś klamerki się nie postawiło i znów kolejne kilka minut zanim zacznie się test. Teraz nie ma z tym problemów. I w sumie takie rozwiązanie dla Game Makera jest najlepsze. Co innego gdyby gra była pisana np. w C++, wtedy zrobiło by się moduły i tylko podmieniało odpowiednie pliki z silnikiem sieciowym, czy gry na zasadzie "patchy" i testowanie też było by przyjemne. Przy okazji, w swoich grach też korzystajcie z tego, aby najpierw zrobić silnik używając tych samych grafik, a dopiero jak gra działa, dodawać te brakujące :) To nic, ze przeciwnicy będą mieli wszyscy te same grafiki, ważne, że będą mieć dobre AI. A na koniec tylko dodacie grafiki i gra będzie działać, bo już jest przetestowana :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 No i jeszcze dużo pomaga wczytywanie mapy z zewnątrz. Jak chcę przetestować coś nowego, to nie przesyłam całego klienta do testerów, tylko samą mapkę :) Pomijając już, że jakbym miał coś zmieniać w mapie, to musiałbym na serwerze identycznie ustawiać klocki jak w kliencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 UP i UPUP: No to bardzo dobre rozwiązanie :). Co do waszych sygnaturek to bardzo ładne te bannery aktualne :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 A co z modyfikacjami gry (modowaniem) ? Amy dodać jakiś obiekt, (nową broń, nowy typ granatu , nowe 'coś' ) będzie trzeba na nowo przesyłać całego klienta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 A uważasz, że gra będzie na tyle kiepska, że trzeba ją będzie przerabiać ? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 No nie :P ale jak komuś zachce się takiego trybu, którego nie będzie w grze, to albo zrobi moda, albo zrezygnuje z gry. Komuś się zachce damage x10 , komuś insta gib , innemu speed x 3 i takie tam xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Nowy filmik 6:30min 100MB :D Link do ściągnięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Borku drogi, kompresuj filmy prosze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Zajmował 3GB, a nie chce mieć posranej jakości zrobionej w wmv. Kto chce, ten ściąga :) Czasy modemów się skończyły. Na GMCommunity jeszcze tylko narzekają na wielkość, bo są przyzwyczajeni do tetrisów z pokemonami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 No, no, coraz lepiej się prezentuje, szczególnie fajne te głosy w tle ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Nie da rady grać na dwóch bez kooperacji :P Jeden pobiegł tu drugi tam i was zabijali :P Borek jeszcze Mimka granatami siekał xD Co do testów to naprawdę ja mogę w każdej chwili pomóc jeżeli zabraknie wam testerów :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Ta wiec juz dodałeś głosy ktore nagrywałes ostatnio ? Fajnie to "słychac" podczas zabijania potworkow głos mowi : "ralax your Body". Pozatum w ciemnosciach czasem wodac takie kwadraciki białe, to jakiegos rodzaju radar czy ułatwienie do testow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Toż to podkład jest: TEN ! Te białe kwadraciki to Alieny. Taki bajer :D Nie wiem czy zostanie, ale raczej tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się