Egzekutor Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Jak zrobić coś takiego, że np. 'object0' odtwarza muzykę 'snd_muza' a ja chodzę 'object1' i im dalej się oddalam objectem1 tym mniej słychać ten dźwięk 'snd_muza' a jak się przybliżam to słychać bardziej, bardzo proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 GML Switch distance_to_object(object0) { case 50: sound_volume(sołund,666) itd. } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasz Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 GML sound_volume(muza,distance_to_object(object0) * 10) Coś takiego :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 spróbuj tak: GML v = 200 //zasięg dzwięku// granica słyszalności sound_volume( sound0 , ( v - point_distance( x , y , obj_hero.x , obj_hero.y )) /v ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Nie wiem czemu ale mnie to nie działa słychać ten dzwięk mimo oddalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 a poprawnie wpisałeś jego indeks? w jakim obiekcie masz ten kod? w jakim evencie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 @kubasz: człowieku nie widzisz że to temat z przed dwóch miesięcy chłopak już sobie pewnie poradził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 No właśnie się tak składa, że tak :) Ale dzięki za te kody :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 u mnie nie bo nadal nie działa chociarz poprawiałem kilka razy :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 @hopek: Też kiedyś borykałem się z tym problemem i okazało się że nie można zmieniać głośności plików w formacie *.mp3. Mi przynajmniej się nie udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 a. możliwe. Ja nie mogłem sprawdzic czy dźwięk mp3 is_playing. Heh, sprawdziłem i właśnie o to chodzi. Przekonwertuj sobie dźwięk na wav ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 A może jest jakiś dll który pozwala zmieniać głośność plików *.mp3? Szukałem kiedyś, lecz niestety żadnego nie znalazłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 teraz już naprawdę nie wiem o co chodzi!! waw midi mp3 ..... nie działa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 nie "waw" tylko "wav". Sprawdzałem, na pewno działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 nie wiem teraz mam nową wersję gmakera może się uda ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Niestety system dźwięku w GM również jest do tyłka... Jeżeli odtworzysz kilka dźwięków ( "oddalonych" ) na raz, to będzie jedna wielka kaszana. Polecam dlla FMOD używam w Aliens i jest rewelacyjny, a funkcji ma bardzo dużo. Licencja jest free dla darmowych produkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 SuperSound dll, poszukaj. Almora z niego korzysta, ja kiedyś też korzystałem, jest dobry. I imo lepiej przekonwertować na .ogg niż wav, DUZO mniej zajmuje i jakość też jest dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Dobra ja już sobie daję z tym spokój ,nie dzała to nie, a jak ma nie działać to niech nie działa, a jak się jest głodny to się zjada jogurt!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się