/l/l-ichał Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Fajne, jednak brzmi trochę tak "przez nos" (nie umiem tego lepiej ująć). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 No, no no całkiem przyjemnie to wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 W sumie mógłbym się znowu przyczepić do poziomu aktorstwa, ale wiem że domowymi sposobami i bez doświadczonych ludzi nie da się tego zrobić na poziomie komercyjnych gier, poza tym doceniam fakt że w ogóle pofatygowałeś się żeby nagrać te dialogi :). Zastanawiam się tylko ile ta gra będzie przez to zajmować :P. Muzyka może i nie zapadnie nikomu w pamięć ale bardzo dobrze podkreśla atmosferę gry, i o to chodzi :). Ogólnie projekt mi się bardzo podoba i z niecierpliwością czekam na jakąkolwiek grywalną wersję :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 może dam dzisiaj wersję testową , z treningiem w kaer morchen i 1 misje w lesie Caravisty ... Ile zajmować będzie to nie bardzo mnie obchodzi , bardziej martwią mnie wymagania sprzętowe ... Te dźwięki lektora spowolnią ją gdzieś o 5 - 14ram(malutko) , narazie mam nagrane wszystkie podkłady potrzebne do wersji testowej i zajmują razem 8 mb :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Nie, dangit. Daj wersję grywalną! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 heh , jak tak dalej pujdzie to pełna wersja będzie zajmowała około 70-250 mb :jezor: Edit : A i znalazłem sposób na te zacinanie się podczas ładowania muzyki , znalazłem silnik i teraz muzyczki będą działać bez zarzutu :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Szkoda jeszcze, że IVONY nie użyłeś :D Czekam na jakieś demko, chciałbym zobaczyć jak to wygląda i życzę szczęścia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Dobra , to jutro dam wam tę wersję testową . Dłużej by to trwało jakbym zbyt mocno dopieszczał próbę ostrza , ale w wersji testowej będzie ona krótka i jeszcze nie będę zminiał systemu walki bo mam pomysł by ją troszkę urozmaicić ... (spakowana wersja będzie ważyła od 20 do 25 mb bo już sprawdzałem ile teraz waży i było 21 mb :P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Zatrudnij korektora do tekstów - masz kilka literówek, np. "prUba" ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Nie , nie będę jej dłużej robił w 2D , dodałem 6 nowych animacji o niskich rozmiarach (jedna 40 kb) a alikacja już zziera 50 więcej ramu . Razem dla 2 obiektów z otoczeniem wszystko zziera 450 ramu . Będę robił to w ultimate 3d ale muszę znaleść dobre tutoriale(najlepiej po polsku ale mogą być też eng). Nie wiem czy dodańczać wam tę wersję testową ... Mogę dać source , ale było robione strasznie dziwnie . (albo może jeszcze pierwszą część o moim wiedźminie jeszcze zrobie w 2D...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Postanowione ! Gra będzie zrobiona w 3D . Tu będą ciągle nadsyłane screeny z pracy nad przekombinowywaniem silnika . http://www.gamedev.pl/projects.php?x=view&id=704 Pozwalam na dubleposta :) Mimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 No i brawo. Mam nadzieję, że wszystko będzie cacy i w ogóle dopracowane. Powodzenia! A jeśli nie wyjdzie Ci 3D ? Kontynuujesz 2D czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 daj nam wersje 2d plosie :rolleyes: chętnie bym popykał i powodzenia w 3D moim zdaniem krok w dobrym kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Dobrze, że postanowiłeś robić grę w 3d teraz o wiele lepiej wygląda nie mogę doczekać się tej gry :) Kiedy wyjdzie demko albo pełna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Dobrze, że postanowiłeś robić grę w 3d teraz o wiele lepiej wygląda nie mogę doczekać się tej gry :) Kiedy wyjdzie demko albo pełna ? Nie tak prędko , testowa pierwsza wersja może za miesiąc . :P Jak tak prosicie to dam zaraz tę wersję w 2D , ale są tam tam tylko 3 zadania w kaer morchen . Przysłać ? (mogę się szisiaj nie wyrobić z uploadem więc będzie na Esnips) Mimek , ale to było odświeżenie tematu , jak bym znowu po edytowaniu wysłał to nikt by nie wiedział zę jest coś nowego napisane w temacie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Dlatego napisałem pozwolenie :) A poza tym odpowiedziałbyś na moje pytanie ? A jeśli nie wyjdzie Ci 3D ? Kontynuujesz 2D czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Sorry , źle przeczytałem . Jak nie wyjdzie w 3D to w 2D oczywiście , ale będę się starał jak najbardziej aby wyszła w 3D ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=3160 Twoje grafiki są genialne. Wszystko jest tak wspaniale powykręcane i dotknięte niewyobrażalnym szaleństwem, nie wiem jak Ty to robisz ale wydaje mi się, jakby wszystko pokryte było cieniutką warstwą śluzu istot których jeszcze nie poznaliśmy. Gdyby nie w miarę normalne niebo, powiedziałbym, że widziałeś i potrafiłeś oddać w grafice, czeluście piekielne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 ostatnia wersja w 2D : http://www.esnips.com/doc/4db0f036-aa92-44...Witcher-COE-old Na tej wersji jestesmy na treningu w Kaer Morchen . Sterowanie : strzalki + shift - skok z rozbiegu shift - chwytanie krawędzi shift - pierwszy atak sekfencji a potem strzalkami strzalka w jakimś kierunku + góra/dół - turlanie się/salto i wtedy nadusić shift to zrobi dodatkowy atak . ctrl - użycie znaku 1-4 - znaki aard,quen,igni,yrden enter - rozmowa (czasami nie działa ale w końcu zadziała) R - powrót do kaer morchen mówcie jeszcze czy wam działa płynnie czy nie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Odświerzenie . :D Tak dla info : Jeśli GM8 będzie zzierał mniej ramu od wczytywania animacji w BMP to będę robił dalej tę grę . Tym bardziej ze znalazłem mały sposob na kontakt z Sapkowskim . Czemu jest możliwość przerwania pracy nad Kronikami Równowagi ? Bo jeśli wiedźmin się uda i go wydam to będzie kasa na programistę do Kronik ... Teraz w gierce będzie sporo zmian , jeśli chcecie posłuchać to przynajmniej odpiszcie ... :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 13 Czerwca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Wyłapałem literówki w rodzaju "pruby", no i dubbing niepotrzebny - nieprofesjonalny i psuje cały klimat. Myślę że możesz go sobie spokojnie odpuścić. W miarę udane animacje i fajna grafika. Przede wszystkim wszystko w jednym, fajnym stylu. Gra już teraz wygląda na bardzo zaawansowaną i mam nadzieję że jej nie odpuścisz. Ale mów co tam masz zamiar nowego dać. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 No właśnie gadaj jakie masz pomysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Będę robił od nowa animacje , inne modele postaci , no i gra będzie nawet przed Vesemirem , wcielimy się w nowego wiedźmina (to chyba będzie Kruk , ten którego sarkofag znaleść można w gierce CD projektu , muszę się ich spytać o pozwolenie) , fabuła jak była za wiele się nie zmieni i gra rozpocznie się w szkole kota , bo niby istaniały 3 szkoły : wilka , gryfa , kota . Możliwe że Maestro Rage zrobi muzykę na potrzeby projektu , ale to dopiero jak będę coś miał . A i może już odryli gdzieś sposob na oszczędne wczytywanie długich animacji w gifie , albo jeszcze tych z alphy GM8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 jak dla mnie najlepiej jakbys zrobil że glowna bohaterką jest Ciri, w końcu ona też jest wiedźminką, orginalnie będzie i najciekawiej bo pod koniec to ona miala najkonkretniejsze przygody/możliwości ze wszystkich :Dno chyab ze jak piszesz nowy wiedzmin i zupelnie inna historia. ogolnie to trzymam kciuki za tą gre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 No tak , historia Ciri naprawde jest ciekawa , niemniej od Geralta , ale wole nie mieszac fabule bo mam juz 70 % zrobione , no i przecie pod koniec Ciri zostala w swiecie normalnym bez potworow , jechala do Króla Artura chyba , nie ? :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cover Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Naprawdę nieźlę się to prezentuje :) Zastanawiam się , jak ty robisz tą piękną grafikę :D Wkurzające jest to , że jak się naciśnie jakiś (nie pamiętam który/które)klawisz , to wyskakuje ERROR ale wystarczy dać Ignore. 9/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 ERROR in action number 1 of Step Event for object motion_blur_large: Trying to use non-existing surface. Tylko mi się to pokazuje?? I czemu na filmikach wiedźmin nie jest białowłosy?? To jest przecież najważniejsza część jego aparycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 I czemu na filmikach wiedźmin nie jest białowłosy?? To jest przecież najważniejsza część jego aparycji Ech... Nie znasz się ... Po primo - to nie jest Geralt . Secundo - wiedźmini mieli normalne włosy , poza Geraltem który nie do końca został zmutowany na wiedźmina , przy okazji stracił pigment koloru włosów . Zastanawiam się , jak ty robisz tą piękną grafikę :D To jest właśnie jeszcze kiepska grafika . Ładną postaram się zrobić do następnego projektu strategi platformowej . Odpowiedzi , czy będę mogł zrobić tą grę z pozwoleniem od autora raczej nie dostanę. Zrobie przez wakację tę strategię platformową , aby uzyskać finanse na programistę do kronik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Czyli to NIE Geralt. No i teraz wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się