Skocz do zawartości

Jony Thief and the Magic Triangle


Nikas

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra,demka miało nie być,ale jednak jest. Dlaczego? nie wiem co zmienić w grze i nie wydam pełnej wersji póki tego nie naprawię bo imho grze nadal czegoś brakuje,jakiś fajnych pomysłów.Proszę,mówcie mi co dodać itd. Wiem że dodam jeszcze kilka lvli do dobrego etapu,i poprawie wejściówkę która lekko ssie.Poprawię też ucieczkę przed lawą (dodam jeszcze efekt trzęsącego ekranu i lvl będzie dłuższy)

Aaaa podpowiem że w menu jest coś skminionego...

 

DEMKO

 

Piszcie co dodać aby gra ożyła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mało dynamiczny skok (ogólnie ruch platformowy)

30FPS :P

Zachowanie chmur i kursora przy ruszaniu bohaterem

W "intrze" nie nadąża się nad niektórymi napisami

Jeśli w 1lvl'u niechcąco spadnę z tych zanikających bloczków (tych, co prowadzą do klucza) - to ma pecha, muszę uruchomić ponownie grę

Badziewne rzucanie kameiniami

Jeszcze badziewniejsze zachowanie fizyki kamieni po upadku

Efekty tworzone przy zbieraniu czegokolwiek - lolwut

Motion blur kamieni

Animacja wyskoczni

W drugim lvl'u znowu to samo - niechcąco dotknąłem głową znikającej platformy - musiałem uruchomić grę od nowa. A właściwie - wyłączyłem ją... :P

Grafika paska informującego o sile rzutu kamieniem

 

Metoda czepiania się, czego tylko się da. (lubię tą technikę recenzji... :))

Z zalet można wymienić przede wszystkim grafikę - nawet daje radę.

Nie wiem jeszcze tylko, jak fabułą gry ma się do intrygującego tytułu... ^_^

Choć to może przez to, że poddałem się na 2 lvl'u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu ale grafika się "psuje" gdy się włącza grę :/

linie robią się grube,pixele się przesuwają -.-

 

Poddałeś się na drugim lvlu?

czemu,gra trudna czy po prostu głupia?

Co do tego że nie da się już zebrać klucza,no to o to chodzi,zonk,jak byś potrafił to byś wskoczył :)

 

EDIT:

tak,muzyka z felixa,zrobiłbym jakąś sam ale nie mam programu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterowanie do poprawki.

Efekty (typu ogień) też.

Przydały by się platformy a'la icy tower.

Odnawiania platform zresztą także.

Odchylanie ręki jak chcesz rzucić. ;]

 

Jest jeszcze dużo takich rzeczy do poprawy.

Grafika dobra, klimatyczna.

 

Ogólnie dałbym 3, ale z racji, że na gmclanie i tak mało takich gier (zresztą to dopiero zapowiedź), więc dam 4.

Jak poprawisz wszystko i skończysz grę, mam nadzieję, że będę mógł postawić 5. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc pograłem tylko chwilkę.

 

Ale zauważyłem jeszcze np.

 

 

- blokowanie na ścianie

67s7cj.jpg

 

 

- pocisk zablokował się (znów na ścianie:P)

6p8h2s.jpg

 

 

- no i przydałoby się zabijanie tych figurek poprzez naskakiwanie na nie (jak w mario xd) lub/i nawalanie kamieniami. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poddałeś się na drugim lvlu?

czemu,gra trudna czy po prostu głupia?

Mało dynamiczna, bezcelowa, z badziewnym systemem rzucania kamieniami, niewygodnym sterowaniem (ja nie toleruje strzałem w grach, w których trzeba używać myszki :P), a wszystko wykańcza fakt, że jak raz niechcąco dotknąłem od dołu znikającej platformy to musiałem zaliczać całą grę od nowa.

 

A i do mojej listy można jeszcze dodać zrąbany system kolizji... :P

 

Jutro spróbuję jeszcze trochę pograć - z włączonym debug mode, co mi daje możliwość zrestartowania roomu...

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawde mowiac wylaczylem zaraz po zacieciu sie w tunelu na pierwszej planszy, wpadlem do dziury i juz nie moglem wyjsc... do tego ten jednostajny buczacy dzwiek w tle muzyki dzialal mi na nerwy.

 

grafika fajna,

dzwieki, no moze byc,

muzyka drazni,

sterowanie, dla osob przyzwyczajonych do WSAD-a, zmuszanie ich zeby lewa reke trzymaly na strzalkach to tortura.

lepiej obmysl jakis normalny sposob rzucania kamieni, np: za pomoca spacji. i jeszcze milo by bylo jakby pasek sily rzutu nie startowal od nowa tylko zatrzymywal sie w maksymalnej pozycji.

 

co do pomyslow na ozywienie gry:

polecam zaznajomienie sie z gr pt.: "Gods" a wlasciwie z wersja "Gods deluxe" - http://pagesperso-orange.fr/jotd/gods/ ktora powinna bez problemu dac sie uruchomic na PC, i nie wymaga emulatora. to moja ulubiona platformowka, jeszcze na mojej amisi gralem do upadlego, i wciaz zdaza mi sie popykac co nieco...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się projekt bardzo podoba, grafika jest wykonana staranie i w ciekawym stylu. Co do sterowania to mógłbyś dać możliwość grania albo na klawiszach "WSAD" albo na strzałkach, wtedy każdy będzie grał według swoich przyzwyczajeń. Przydałoby się też dać możliwość robienia krótszych skoków poprzez krótkie wciśnięcie klawisza, tak jak w większości gier platformowych. Czasami zdarza się, że kursor chowa się za ścianami, zwiększ jego depth. Tak jak wspomniał copoconaco pasek siły rzutu powinien zatrzymywać się na maksymalnym poziomie a nie wracać do poziomu minimalnego, to tylko rozprasza gracza który musi się skupiać na poziomie paska zamiast na unikaniu wrogów i skakaniu po platformach. Odnośnie intra, automatyczne przewijanie obrazków zastąp przewijaniem ich np. klawiszem ENTER, bo ciężko jest nadążyć z czytaniem tekstu. Jedno mnie tylko zastanawia, skoro intro jest w języku angielskim to dlaczego info jest po polsku?

 

Według mnie gra jest wystarczająco urozmaicona i ciekawa, wystarczy że poprawisz błędy i na prawdę będzie to gra na wysokim poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

info tylko takie testowe,będzie po angielsku ,dzięki za uwagi!

co do blokowania w szczelinach po zmianie spritów na 32x32 trochę pozmieniały miejsca a nie wszystko poprawiłem.

Muzykę staram się zmienić ale nie mam dobrej,może ktoś byłby chętny porobić muzyczkę do gry? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwość wyboru między W,S,A,D a strzałkami
Jeny, i to i to naraz, po co komplikować sobie życie :P ?

 

Pograłem trochę dłużej, było troszkę błędów ale już nie chce mi się wymieniać.

Lawa jest fajna, ale jeśli ktoś nie chce zdobywać diamentów banalnie prosta.

 

E, nudzi mi się, to zaraz zrobię Ci jakiś prosty system rzucania kamieniami... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

uaktualniłem główny post o nowe screeny,dodam też je w tym poście

 

http://www.gmclan.org/uploader/1486/jony_t...hroczny_lvl.png

 

http://www.gmclan.org/uploader/1486/Jony_T...y_etap_lvl1.png

 

http://www.gmclan.org/uploader/1486/jony_t..._dobry_etap.png

 

ZMIANY:

-poprawione info

-zabijanie potworków kamieniami

-NOWA I PRZYJEMNA MUZYKA

-poprawione życia

-pauza gry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak - grafika głównego bohatera jakaś taka... no, nie do końca dobra.

Poza tym kolce na pierwszym screenie nie wyglądają jak kolce.

 

A, i jeszcze powtarzalność grafik bloczków - ostatni screen, po prawej stronie na dole jest taka jakby "wisząca w powietrzu" (nie styka się z niczym) platforma. Spójrzcie na jej dół... widać straszny loop tekstury.

Albo ręcznie maluj na przemian kilkoma teksturami, albo zrób jakiś automatyczny systemik losowania grafiki bloczków centralnych.

 

PS: Mam nadzieję, gra będzie bardziej dynamiczna niż demo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...