Nikas Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Dobra,demka miało nie być,ale jednak jest. Dlaczego? nie wiem co zmienić w grze i nie wydam pełnej wersji póki tego nie naprawię bo imho grze nadal czegoś brakuje,jakiś fajnych pomysłów.Proszę,mówcie mi co dodać itd. Wiem że dodam jeszcze kilka lvli do dobrego etapu,i poprawie wejściówkę która lekko ssie.Poprawię też ucieczkę przed lawą (dodam jeszcze efekt trzęsącego ekranu i lvl będzie dłuższy) Aaaa podpowiem że w menu jest coś skminionego... DEMKO Piszcie co dodać aby gra ożyła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 fajna ta gra,porządnie zrobiona,chciałbym kiedyś taką zrobić 5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 co jest z tymi kluczami? za cholerę nie mogę doskoczyć.. ;/ tak w ogóle to po co one są potrzebne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 otwierają? te niebieskie bloczki,zmienię to ale to później,mówcie co dodać do gry by była żywsza! W jakim lvlu nie możesz doskoczyć do klucza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielBGRJ Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 -nie wiem czemu, ale potworki mają podwójnej grubości górne kontury -w pierwszym level'u można się zaciąć na tym tunelu niżej -w menu jest systemowy kursor Ale ogólnie fajne to :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Mało dynamiczny skok (ogólnie ruch platformowy) 30FPS :P Zachowanie chmur i kursora przy ruszaniu bohaterem W "intrze" nie nadąża się nad niektórymi napisami Jeśli w 1lvl'u niechcąco spadnę z tych zanikających bloczków (tych, co prowadzą do klucza) - to ma pecha, muszę uruchomić ponownie grę Badziewne rzucanie kameiniami Jeszcze badziewniejsze zachowanie fizyki kamieni po upadku Efekty tworzone przy zbieraniu czegokolwiek - lolwut Motion blur kamieni Animacja wyskoczni W drugim lvl'u znowu to samo - niechcąco dotknąłem głową znikającej platformy - musiałem uruchomić grę od nowa. A właściwie - wyłączyłem ją... :P Grafika paska informującego o sile rzutu kamieniem Metoda czepiania się, czego tylko się da. (lubię tą technikę recenzji... :)) Z zalet można wymienić przede wszystkim grafikę - nawet daje radę. Nie wiem jeszcze tylko, jak fabułą gry ma się do intrygującego tytułu... ^_^ Choć to może przez to, że poddałem się na 2 lvl'u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Jedno pytanie: Czy muzyka z menu głównego nie pochodzi przypadkiem z NESowego Felix the Cat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 nie wiem czemu ale grafika się "psuje" gdy się włącza grę :/ linie robią się grube,pixele się przesuwają -.- Poddałeś się na drugim lvlu? czemu,gra trudna czy po prostu głupia? Co do tego że nie da się już zebrać klucza,no to o to chodzi,zonk,jak byś potrafił to byś wskoczył :) EDIT: tak,muzyka z felixa,zrobiłbym jakąś sam ale nie mam programu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Sterowanie do poprawki. Efekty (typu ogień) też. Przydały by się platformy a'la icy tower. Odnawiania platform zresztą także. Odchylanie ręki jak chcesz rzucić. ;] Jest jeszcze dużo takich rzeczy do poprawy. Grafika dobra, klimatyczna. Ogólnie dałbym 3, ale z racji, że na gmclanie i tak mało takich gier (zresztą to dopiero zapowiedź), więc dam 4. Jak poprawisz wszystko i skończysz grę, mam nadzieję, że będę mógł postawić 5. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Jest jeszcze dużo takich rzeczy do poprawy. to właśnie je wypisz bo muszę to wiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Szczerze mówiąc pograłem tylko chwilkę. Ale zauważyłem jeszcze np. - blokowanie na ścianie - pocisk zablokował się (znów na ścianie:P) - no i przydałoby się zabijanie tych figurek poprzez naskakiwanie na nie (jak w mario xd) lub/i nawalanie kamieniami. ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 oooo dobra,dodam to naskakiwanie,że też o tym nie pomyślałem! :P dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Hm kamieniami latwo sie sprawdza czy te niebieskie bloczki sa stale czy nie :D Gra ma klimat najbardziej mi sie podoba lawa tylko szkoda ze widac jej koniec xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 gra mi się podoba,super ciekawa bardzo,może kiedyś zrobię jakąś skromną przygodówkę, zbieranie diamentów fajne wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Zrób erpega. Każdy erpeg, w którym trzeba zbierać kryształki jest świetny ;x A sama gierka ma ciekawy klimat, do grafiki nie pasuje mi jednak niebo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Zrób erpega. Każdy erpeg, w którym trzeba zbierać kryształki jest świetny ;x A sama gierka ma ciekawy klimat, do grafiki nie pasuje mi jednak niebo. sory za oftop ale co to jest erpeg? gra z kryształkami,diamentami albo monetami,że się zbiera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 RPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Poddałeś się na drugim lvlu? czemu,gra trudna czy po prostu głupia? Mało dynamiczna, bezcelowa, z badziewnym systemem rzucania kamieniami, niewygodnym sterowaniem (ja nie toleruje strzałem w grach, w których trzeba używać myszki :P), a wszystko wykańcza fakt, że jak raz niechcąco dotknąłem od dołu znikającej platformy to musiałem zaliczać całą grę od nowa. A i do mojej listy można jeszcze dodać zrąbany system kolizji... :P Jutro spróbuję jeszcze trochę pograć - z włączonym debug mode, co mi daje możliwość zrestartowania roomu... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 prawde mowiac wylaczylem zaraz po zacieciu sie w tunelu na pierwszej planszy, wpadlem do dziury i juz nie moglem wyjsc... do tego ten jednostajny buczacy dzwiek w tle muzyki dzialal mi na nerwy. grafika fajna, dzwieki, no moze byc, muzyka drazni, sterowanie, dla osob przyzwyczajonych do WSAD-a, zmuszanie ich zeby lewa reke trzymaly na strzalkach to tortura. lepiej obmysl jakis normalny sposob rzucania kamieni, np: za pomoca spacji. i jeszcze milo by bylo jakby pasek sily rzutu nie startowal od nowa tylko zatrzymywal sie w maksymalnej pozycji. co do pomyslow na ozywienie gry: polecam zaznajomienie sie z gr pt.: "Gods" a wlasciwie z wersja "Gods deluxe" - http://pagesperso-orange.fr/jotd/gods/ ktora powinna bez problemu dac sie uruchomic na PC, i nie wymaga emulatora. to moja ulubiona platformowka, jeszcze na mojej amisi gralem do upadlego, i wciaz zdaza mi sie popykac co nieco... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Mi się projekt bardzo podoba, grafika jest wykonana staranie i w ciekawym stylu. Co do sterowania to mógłbyś dać możliwość grania albo na klawiszach "WSAD" albo na strzałkach, wtedy każdy będzie grał według swoich przyzwyczajeń. Przydałoby się też dać możliwość robienia krótszych skoków poprzez krótkie wciśnięcie klawisza, tak jak w większości gier platformowych. Czasami zdarza się, że kursor chowa się za ścianami, zwiększ jego depth. Tak jak wspomniał copoconaco pasek siły rzutu powinien zatrzymywać się na maksymalnym poziomie a nie wracać do poziomu minimalnego, to tylko rozprasza gracza który musi się skupiać na poziomie paska zamiast na unikaniu wrogów i skakaniu po platformach. Odnośnie intra, automatyczne przewijanie obrazków zastąp przewijaniem ich np. klawiszem ENTER, bo ciężko jest nadążyć z czytaniem tekstu. Jedno mnie tylko zastanawia, skoro intro jest w języku angielskim to dlaczego info jest po polsku? Według mnie gra jest wystarczająco urozmaicona i ciekawa, wystarczy że poprawisz błędy i na prawdę będzie to gra na wysokim poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Zgadzam sie z kolegą powyzej :) gra ciekawa, ladna grafika tylko tak jak mowil kolega powyżej możliwość wyboru między W,S,A,D a strzałkami :) myśle ze to nie bedzie dla Cb problem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 info tylko takie testowe,będzie po angielsku ,dzięki za uwagi! co do blokowania w szczelinach po zmianie spritów na 32x32 trochę pozmieniały miejsca a nie wszystko poprawiłem. Muzykę staram się zmienić ale nie mam dobrej,może ktoś byłby chętny porobić muzyczkę do gry? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 możliwość wyboru między W,S,A,D a strzałkamiJeny, i to i to naraz, po co komplikować sobie życie :P ? Pograłem trochę dłużej, było troszkę błędów ale już nie chce mi się wymieniać. Lawa jest fajna, ale jeśli ktoś nie chce zdobywać diamentów banalnie prosta. E, nudzi mi się, to zaraz zrobię Ci jakiś prosty system rzucania kamieniami... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 uaktualniłem główny post o nowe screeny,dodam też je w tym poście http://www.gmclan.org/uploader/1486/jony_t...hroczny_lvl.png http://www.gmclan.org/uploader/1486/Jony_T...y_etap_lvl1.png http://www.gmclan.org/uploader/1486/jony_t..._dobry_etap.png ZMIANY: -poprawione info -zabijanie potworków kamieniami -NOWA I PRZYJEMNA MUZYKA -poprawione życia -pauza gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Już z daleka widać że gierka będzie dobra. Jest rozbudowana - z dobrą grafą i ciekawą fabułą. Brawo! Niestety mało tego na gmclanie. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Muzyka, JEDNAK, nie jest przyjemna:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Chwyt marketingowy z tą muzyką? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 dla stasia to tylko tiger lilies by było cool albo theme z gry dwarf fortress : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 A więc tak - grafika głównego bohatera jakaś taka... no, nie do końca dobra. Poza tym kolce na pierwszym screenie nie wyglądają jak kolce. A, i jeszcze powtarzalność grafik bloczków - ostatni screen, po prawej stronie na dole jest taka jakby "wisząca w powietrzu" (nie styka się z niczym) platforma. Spójrzcie na jej dół... widać straszny loop tekstury. Albo ręcznie maluj na przemian kilkoma teksturami, albo zrób jakiś automatyczny systemik losowania grafiki bloczków centralnych. PS: Mam nadzieję, gra będzie bardziej dynamiczna niż demo :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 to nie kolce tylko takie świdrujące wiertarki xd tutaj animacji nie będzie widać,bo to screen ZAPRASZAM DO GŁOSOWANIA!! https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=16208 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się