Harrrry Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Tytuł: GM Font DesignerGatunek: Program graficzny?Opis: GMFD pozwala na zastosowanie w swojej grze czcionek z kilkoma dodatkowymi efektami takimi jak kolor, outline, gradient. Więcej info w helpie.Download: https://gmclan.org/up2052_4_GMFontDesigner.htmlRozmiar pliku: 1MBAutorzy:Programowanie: HarrrryIkona pliku exe: http://www.freeiconsweb.com/ Screen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Generowane dynamicznie i zapisywane do pliku? Jakieś gotowe funkcje do importu czcionki do gry? :D Preview większej ilość tekstu? Tekstury? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 ee.. myślałem, że to eksportuje czcionkę do gm a tu tylko do bmp :P może dorobisz czcionkę restrową? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Rastrowa? To bitmapa. =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 no właśnie! przynajmniej mi by się to przydało :P E: a czy przy dodaniu czcionki do gm'a (font_add_sprite..) gm nie pomija wszystkich kolorów i nie tworzy tak jakby maski? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Nie jeśli jest draw_set_color( c_white ) przed rysowaniem. Bo to w sumie określa blending dla czcionki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 to teoretycznie jak bym chciał narysować białą czcionkę(biały kolor) to bym nie mógł? :hmmm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 To sobie narysujesz i białą czcionkę. =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 2 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Generowane dynamicznie i zapisywane do pliku? Jakieś gotowe funkcje do importu czcionki do gry? :D Preview większej ilość tekstu? Tekstury? :> Nic trudnego. Jak będę miał chęci to dorobię. ee.. myślałem, że to eksportuje czcionkę do gm a tu tylko do bmp :P może dorobisz czcionkę restrową? :D Mi tam dodanie jednego sprita i jednej linijki skryptu nie sprawia problemu. A o co ci chodzi z czcionką rastrową, nie masz na myśli wektorowej? Jeśli w ogóle to się tyczy do czcionek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 kurcze niby rastrową jest też lucida console, ale chodzi mi o czcionkę dos-owską - 256znaków. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Października 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Ale chrzanicie 3po3. Rastrowa to jest grafika w BMP. A czcionki windowsowe etc. używane w programach są tylko i wyłącznie wektorowe. Nawet jak jest pixelfont, czy wspomniana lucida, to składa się z wektorowych kwadratów, dlatego powiększając nadal widzimy kwadraty. (Co prawda są odstępstwa od tej reguły, ale jest ich naprawdę mało). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 2 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Programik exportuje zawsze 96 znaków (32-127) Mógłbym dać wszystkie 256, ale surface nie pociągnie takiego dużego obrazka :( Ale popracuję jeszcze nad tym. Edit: Mam już pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się