LolikZabijaka Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 cześć, mam poważny problem z ustaleniem przyczyny pewnego błędu : jest w roomie poewien obiekt nazywa się "cegla_ctrl" ten obiekt odpowiada za obj_brick ponieważ obj brick jest rysowany w surfaces i kiedy obiekt cegla_ctrl jest w roomie to nie widać titlesetów, tylko czarne tło. czy ktoś jest w stanie pomóc ni ustalić przyczynę tego problemu ??? CREATE GML surface = surface_create( room_width , room_height ) surface_set_target( surface ) draw_rectangle( 0 , 0 , room_width , room_height , 0 ) //czyszczem surface :P count = instance_number( brick) // ilość cegiełek - potem to nie będzie potrzbene, można usunąć for( i = 0; i < instance_number( brick ); i += 1 ) { ID = instance_find( brick , i ) draw_sprite_ext( ID. sprite_index , 0 , ID.x , ID.y , ID.scale , ID.scale , ID.image_angle , -1 , 1 ) } surface_reset_target() with( brick ) instance_destroy() sprite = sprite_create_from_surface( surface , 0 , 0 , room_width , room_height , 0 , 1 , 0 , 1 , 0 , 0 ) surface_free( surface ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 GML surface = surface_create( room_width , room_height ) surface_set_target( surface ) draw_clear_alpha( 0, 0 );//czyszczem surface :P (...) surface_free( surface ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 według arta DarkMaximal-a mój sposób czyszczenia surface też jest poprawny. I pokazując przykład z którego pochodzi kod udowadniam, że ginięcie tilesetów nie zależy od tego surface: https://gmclan.org/up1558_11_multi_brick_on_sprite.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 28 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 hej to działa dzięki i zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi