Skocz do zawartości

Zablokowane Niewidoczne Titlesy


LolikZabijaka

Rekomendowane odpowiedzi

cześć, mam poważny problem z ustaleniem przyczyny pewnego błędu :

jest w roomie poewien obiekt nazywa się "cegla_ctrl" ten obiekt odpowiada za obj_brick ponieważ obj brick jest rysowany w surfaces

i kiedy obiekt cegla_ctrl jest w roomie to nie widać titlesetów, tylko czarne tło.

czy ktoś jest w stanie pomóc ni ustalić przyczynę tego problemu ???

 

CREATE

 

GML
surface = surface_create( room_width , room_height )

surface_set_target( surface )

 

 

draw_rectangle( 0 , 0 , room_width , room_height , 0 ) //czyszczem surface :P

count = instance_number( brick) // ilość cegiełek - potem to nie będzie potrzbene, można usunąć

for( i = 0; i < instance_number( brick ); i += 1 )

{

ID = instance_find( brick , i )

draw_sprite_ext( ID. sprite_index , 0 , ID.x , ID.y , ID.scale , ID.scale , ID.image_angle , -1 , 1 )

}

 

surface_reset_target()

with( brick ) instance_destroy()

 

sprite = sprite_create_from_surface( surface , 0 , 0 , room_width , room_height , 0 , 1 , 0 , 1 , 0 , 0 )

surface_free( surface )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...