Zychu Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Tytuł: Kładziej. Gatunek: Symulator. Opis: Jest to demo symulator kładzenia kostki brukowej. mamy do wyboru całą kostke, pol kostki i krawezniki w dwóch kątach i dwóch kolorach. Narazie to wersja 0.2. Gra zostanie zrobiona na cześć kładziejów kostki w tym dziadkakleofasa. mam zamiar zrobić jeszcze dwa kąty, inną połowe, dowolny kolor kostki, conajmniej dwa rodzaje kostki, przewijane menu na górze z możliwością wyboru kostki, sypanie piachem, ugniatanie i możliwość grania przez internet. Download: https://gmclan.org/up900_4_kladziej_0_2.html Wersja 0.35: https://gmclan.org/up900_4_kladziej_0_35.html Autorzy: Grafika: Zychu, a piasek ukradłem. Programowanie: Ja Fabuła i muzyka a raczej jej brak: Zychu Inspiracja mnie do projektu i inforamacje: dziadekkleofas Screeny: v 0.2: http://img297.imageshack.us/img297/9769/screen11jl5.png http://img297.imageshack.us/img297/9228/screen22ql2.png v 0.35 Enjoy ;p Edit: Sterowanie: strzałki góra-dół: zmiana rodzaju kostki. strzałki lewo-prawo: kąt. lewy przycisk myszki: kładzenie. prawy przycisk myszki: usuwanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 GRA ROKU!! 5/5 Nie mogę się doczekać, kiedy będę kładł kostki razem z kolegami przez internet! Może nawet z obcokrajowcami! :o A serio... Nie ma sensu coś takiego. Zrobiłeś to, żeby się popisać? Moim zdaniem ci nie wyszło... 2/5... Nic ciekawego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 hm ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 27 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 A serio... Nie ma sensu coś takiego. Zrobiłeś to, żeby się popisać? Moim zdaniem ci nie wyszło... Nie! może z grą przez internet przesadziłem, ale mam zamiar to dokończyć ;p nawet nie wiesz ile było przy tym roboty ;\ ;[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Troszke zesrałeś bo kostka się nierówno kładzie i można kłaść kostkę na kostce! :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 27 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Yoda: mózg mnie już od tego świerzbi musze dopasowac siatke pionową do poziomej to wtedy bedzie git ale to trzeba troche pogłówkować. ;=o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 yyy jest jakiś sens tej gry? Bo z tego co widze to niema 2/5 za chęci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 27 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Jak nie ma? ukłąda sie kostke jak sie chce. dodam jeszcze kladzenie na zlecenia bedzie pokazane jak trzeba ukladac i im szybciej sie ulozy tym wiecej hajsu. ;dfsdgfssvfdv) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 zpapryczyłeś sprawe: 1. kostki nie pasuja do siebie, zwykle po obroceniu. 2. mysz sie wiesza w pewnym momencie przy obracaniu kostek. co jak co ale wstepnego projektu silnika nie mozna nazwac gra, bo: 1. nie ma fabuly. 2 niema gameplaya - kladzenie kostek? juz ciekasze jest kopiowanie hurtem plikow w windowsie (tak zeby dojsc do "Kopia (10000) <<nazwa pliku>>", potem usuwac po kolei wszystkie kopie ktore nie sa liczbami pierwszymi, naprawde super zabawa) moja rada: pomysl czemu sluzyc mialo by kladzenie kostek, moze beda po nich chodzic jakies stworki a kladzac kostki bedziesz tworzyc im droge ucieczki przed krawawa i bolesna smiercia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 copo.. od robienia drogi ucieczki(dojścia) są lemingi :333!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 zawsze chciałem pograć w taką grę! 1/5 emocjonująca! wciągająca! nawet w pewnym momencie prawie zawału dostałem kiedy mój system wywalił blue screen x_X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 no i można tworzyć jedną kostkę na drugiej... zrób wszystkie kostki proporcjonalne do siebie i do siatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Gra mi się znudziła już po pierwszych sekundach, ale grafika fajna. XXXXX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 No domyslam Sie, że programowania bylo duzo, no ale niepotrzebnie, bez sensu to jest, siatka jest i niedopasowana do klockow, MMMMM Bo sie napracowałes ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 To wykładanie kostki by było nawet fajne, ale byś właśnie z tą siatką musiał coś zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Pała. To jest bez sensu. nawet nie wiesz ile było przy tym roboty ;\ ;[Może dla Ciebie... mam zamiar zrobić jeszcze dwa kąty, inną połowe, dowolny kolor kostki, conajmniej dwa rodzaje kostki, przewijane menu na górze z możliwością wyboru kostki, sypanie piachem, ugniatanie i możliwość grania przez internet. Umarłem... Takie proste, a jeszcze zrypane :P. Krawężniki kładą się jakby nie do siatki, w ogóle wszystko krzywo się kładzie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 28 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Może dla Ciebie... Takie proste, a jeszcze zrypane śmierdzisz dawids jak takiś mądry to zrób takie coś ;/ :] :twisted: Tylko drugi kąt nie pasuje do siatki pierwszego ale reszta jest ok dzisiaj postaram sie to dopasowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 '-.- Rozumiem, że to dla Ciebie radocha, że zrobiłeś prymitywny edytor leveli, ale naprawdę nie ma się czym chwalić. Toż to jest MAX 50 linii kodu... A no bo co? 1. Kilka obiektów "statycznych" (bez kodu, każdy jako inna cegła), oraz jeden objekt kontrolujący to wszystko, czyli w praktyce jedynie wyświetlający klocek przy myszce, z pobranym z FAQ kodem wyrównania do siatki 2. Zmiana aktywnego obiektu strzałkami - nie problem 3. Tworzenie obiektu i odpowiednie ustawienie mu image_angle. Jeśli jest w tej "grze" coś więcej, to mnie oświeć. A jak dalej się będziesz podniecał, to mogę zrobić ci przykład, na dowód, że to jest 10 minut roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 28 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Użyłem 2 objektów plus jeden pusty. więc utrudniłem sobie prace. gdybym zrobił tak jak ty napisales to by bylo kolo 8 objektow a plus to co dodam to juz w ogole by sie nie zmiescily wiec jak nie wiesz to nie mów. jest napewno ponad 100 linijek kodu ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 To żadna różnica. GML ins = instance_create(<x myszy w siatce>, <y myszy w siatce>, obj_block); ins.sprite_index = <sprite aktywnego klocka>; ins.image_angle = <kat klocka>; Do tego obj_controller, który ma zmianę klocków, i ich kątów. I to wszystko. PS: O co Ci chodzi "nie zmieściły"...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Luźny pomysł na szybko: rozwiń to w budowlany odpowiednik Harvest Moona. Nie jestem do końca pewien, co mam na myśli, więc nie pytać proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 28 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 UPDATE! W wersji 3.5 jest już jakiś sens gry. Teraz już nie można położyć kostki na kostce i można je dowolnie dopasować do siebie. Z lewej strony mamy 4 pola które odpowiadają za wybór planszy wystarczy kliknąć. ;] Po przejściu do innego roomu zaczyna odliczać się czas jeżeli nie zdążymy cofnie nas do menu głównego. Wersja 0.35: https://gmclan.org/up900_4_kladziej_0_35.html Screen jest na górze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Troszkę za mało czasu, ale ok. 3/5 btw, polecam kupić game makera, a nie korzystać z 'internetowej wersji' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Halp to jest za trudne :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Epickie xd . 5/5 xd Marmot REGULAMIN punkt 19... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly158 Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Gatunek ??? Dla mnie to raczej gra logiczna - ale ok. Gierka spoko - 4/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Również stwierdzam, że za mało czasu;/ A tak poza tym to jest o wiele lepiej niż w poprzedniej wersji ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 29 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Hah a mi sie udało przejść wszystkie poziomy ;p ale dołoże jeszcze 10 sekund :) hm dzisiaj może wyjdzie kolejna wersja. =p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Nadal głupie to jest. maly158: '-.- Tyle w tym logiki, że aż mnie głowa rozbolała. Liczy się szybkość klikania/ruchu myszy/zmiany danego klocka. I jeszcze na czas. Strategiczna od razu... A co do gry: to jest bez sensu. Co, mam ustawiać na czas klocki w danych miejscach, i to tyle? Jak już chcesz robić taką grę, choć pomysł, to jak dla mnie i tak niewypał, to zrób to w rzucie izometrycznym, i z możliwością kładzenia klocku na klocku. Choć to i tak byłoby bez sensu... Lepiej przerób to na edytor leveli. Dorób konfigurację możliwych obiektów w tablicy, aby się nie męczyć, zmianę klocka poprzez klikniecie go na jakimś panelu, no i oczywiście zapis/odczyt. Bo teraz, nawet, jakbyś tą grę nie wiem jak dopieścił, dodał 3D i w ogóle, to to i tak jest głupie. Co co frajda stawiać klocki...? Wolę se zrobić na czas level do jakieś platformówki - bardziej rozbudowany edytor, a mam jakąś satysfakcję z tego, co zrobię - mogę se pograć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 maly158: '-.- Tyle w tym logiki, że aż mnie głowa rozbolała. Liczy się szybkość klikania/ruchu myszy/zmiany danego klocka. I jeszcze na czas. Strategiczna od razu... A co do gry: to jest bez sensu. Co, mam ustawiać na czas klocki w danych miejscach, i to tyle? Jak już chcesz robić taką grę, choć pomysł, to jak dla mnie i tak niewypał, to zrób to w rzucie izometrycznym, i z możliwością kładzenia klocku na klocku. Choć to i tak byłoby bez sensu... Lepiej przerób to na edytor leveli. Dorób konfigurację możliwych obiektów w tablicy, aby się nie męczyć, zmianę klocka poprzez klikniecie go na jakimś panelu, no i oczywiście zapis/odczyt. Bo teraz, nawet, jakbyś tą grę nie wiem jak dopieścił, dodał 3D i w ogóle, to to i tak jest głupie. Co co frajda stawiać klocki...? Wolę se zrobić na czas level do jakieś platformówki - bardziej rozbudowany edytor, a mam jakąś satysfakcję z tego, co zrobię - mogę se pograć... Spójrz na to z innej perspektywy. Zychu, nikt spoza IRC'a raczej tego nie zakuma ;p To forum dla poważnych ludzi robiących poważne gry, jak te https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...view=getnewpost a nie dla takich nieśmiesznych głupot jak twój Kładziej :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się