Skocz do zawartości

Motion Blur


Rekomendowane odpowiedzi

Nie no, zawału prawie dostałem. Motion blur rob robiony na obiektach. Ślady opon na obiektach to już jest bez sensu, o tym się nie wypowiadam...

Taki prosty test wydajności:

GML
if(instance_count > global.max_instances)

{

global.max_instances = instance_count;

}

Po chwili machania myszką zmienna global.max_instances wyniosła zaszczytną wartość 870 (bodajże... na pewno ponad 850 było :P) (jakość ustawiona na 40...).

Taka ilość obiektów, jeszcze na dodatek każdy posiadający swoje własne image_alpha, to zabójstwo dla fps. Surface'y tak się proszą o użycie...

 

Nie dość, że to plagiat, to jeszcze na dodatek tandetny.

Pała.

 

Jak byś nie mógł użyć surface albo zwyczajnego drawa...
A mógłby, kod byłby tak samo skomplikowany (no troszkę bardziej...), ale tak było w przykładzie, z którego on korzystał :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz, w moim przypadku niechec do gm7 spowodowana jest nie tym ze nie ma do niego seriala, ale tym ze jest ograniczenia uzycia 3 razy klucza, a ja co jakis czas przywracam system i swoje 3 razy wykorzystalem niestety. o tym goscie z yoyogames nie pomysleli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Harvester - a bo moze ktos bedzie szukal akurat takiego przykladu??? To jest wolne forum, przyklad to przyklad, wiec sie zamknij...

Po co mu "zły" przykład? Który uczy złych nawyków? ;/ Precz z syfem! Tu mają lądować porządne przykłady, a nie zaczynasz się uczyć, zrobisz jakieś gówno i wrzucasz :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...