PoxiPol Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Wzielem sie za GML To efekt czego ostatnio sie nauczylem z pdfow, i takich innych :P Cieniowanie czy tam motion blur Ruszamy sobie myszka dookola i widzimy znikajace za nia cienie :P proste ale przydatne w wyscigowkach Do tego mozna zmieniac jakosc ( tez proscizna, ale co mi tam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Przykład dobry, do tego ładnie to się prezentuje :) Tylko przez te pamiętne grafiki, coś mi się nie chce wierzyć, że ten przykład jest do końca Twój;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 ostatnio sie nauczylem z pdfow, i takich innych czyli skopiowałes kod i powiedziałes ze to twój przykład? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 19 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 CZytalem czytalem, zapamietalem, skombinowalem i napisalem, moze jesszcze do ego wiersz napisze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Sam jesteś sobie winien, że nikt ci nie ufa. Trzeba było nie plagiatować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 z czego się uczyłeś zrobić motion blur? poza tym to najgorszy przykład motion blur jaki widziałem. Tworzenie obiektów... taka ilość obiektów potrafi porządnie spowolnić grę... Jak byś nie mógł użyć surface albo zwyczajnego drawa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Nie no, zawału prawie dostałem. Motion blur rob robiony na obiektach. Ślady opon na obiektach to już jest bez sensu, o tym się nie wypowiadam... Taki prosty test wydajności: GML if(instance_count > global.max_instances) { global.max_instances = instance_count; } Po chwili machania myszką zmienna global.max_instances wyniosła zaszczytną wartość 870 (bodajże... na pewno ponad 850 było :P) (jakość ustawiona na 40...). Taka ilość obiektów, jeszcze na dodatek każdy posiadający swoje własne image_alpha, to zabójstwo dla fps. Surface'y tak się proszą o użycie... Nie dość, że to plagiat, to jeszcze na dodatek tandetny. Pała. Jak byś nie mógł użyć surface albo zwyczajnego drawa...A mógłby, kod byłby tak samo skomplikowany (no troszkę bardziej...), ale tak było w przykładzie, z którego on korzystał :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Nawet niezłe, ale na obiektach wiec ssie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Kurde ja sie dopiero ucze tego wszystkiego, wiem, ze na obiektach, no bo nie wiem jak inaczej :P Jeszcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Mozna na GM6? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 @UP: A można ściągnąć najnowszą wersję GameMakera? Naprawdę irytuje mnie to, że prawie nikt z GMClanu nie korzysta z GM7, bo "nie ma do niego seriala na necie". <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 No wiesz, w moim przypadku niechec do gm7 spowodowana jest nie tym ze nie ma do niego seriala, ale tym ze jest ograniczenia uzycia 3 razy klucza, a ja co jakis czas przywracam system i swoje 3 razy wykorzystalem niestety. o tym goscie z yoyogames nie pomysleli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 A mnie GM7 wkurza bo niepotrzebnie dodaje 1mb więcej do pliku exe. No i przyzwyczaiłem się do 6 bo jest smaczniejsza. Nobody nie uogólniaj -.-. "Nikt" mi nie zabroni używać GM6.1 bo tak mi się podoba o! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Można optymalizować exeki i pliki projektów GM7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 kleju: jak sie dopiero uczysz, to po co to pokazujesz? pała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Można optymalizować exeki i pliki projektów GM7. No i jaki w tym sens skoro mogę używać GM6.1 i nie muszę tracić dodatkowego czasu na optymalizowanie oO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Jeśli dla Ciebie kilka sekund to wielka strata czasu to rób se co chcesz. Ja lubię pograć na Viście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 @Harvester - a bo moze ktos bedzie szukal akurat takiego przykladu??? To jest wolne forum, przyklad to przyklad, wiec sie zamknij... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 @Harvester - a bo moze ktos bedzie szukal akurat takiego przykladu??? To jest wolne forum, przyklad to przyklad, wiec sie zamknij... Po co mu "zły" przykład? Który uczy złych nawyków? ;/ Precz z syfem! Tu mają lądować porządne przykłady, a nie zaczynasz się uczyć, zrobisz jakieś gówno i wrzucasz :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Jeśli dla Ciebie kilka sekund to wielka strata czasu to rób se co chcesz. Ja lubię pograć na Viście. To nie jest kilka sekund, z pewnością zajmie więcej czasu niż zwykłe przekonwartowanie gry pod vistę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Otwierasz w GM7 plik projektu, zapisujesz do EXE, optymalizujesz. Długo? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 To teraz opisz "step by step" proces optymalizacji :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Otwierasz w GM7 plik projektu, zapisujesz do EXE, optymalizujesz. Długo? :P Dokładnie, co to znaczy "optymalizujesz" bo samo zapisanie jakby nie było właśnie dodaje ten 1 nie potrzebny mb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Pewnie Tymon ma na myśli wywalenie z exeka loga GM, debuggera i innych zbędnych śmieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się