Skocz do zawartości

Prosta biblioteka do C++


Crackkk-GM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Poszukuję jakiejś biblioteki do C++ 3D, jestem średnim programistą, potrafię robić programy w Winapi, i jakieś gry-konsole :P

Mógłby mi ktoś polecić jakąś bibliotekę prostą w obsłudze? Będę bardzo wdzięczny :)

Z góry dziękuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisząc szczerze masz marne szanse nie znając angielskiego i programowania. Kursów po polsku raczej nie ma a jeśli już jakieś znajdziesz to marnej jakości. Zainwestuj lepiej czas w naukę ang. Oszczędzisz bólu nam i sobie. A Tak w ogóle chyba masz przykładowy kod a skoro znasz podstawy programowania ze zrozumieniem nie powinno być żadnego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest pełno różnych silników http://www.devmaster.net/engines/ tu masz mały spis są zarówno darmowe jak i płatne. Osobiście jednak polecam naukę nie silnika ale biblioteki graficznej(allegro czy SDL na początek) i zrozumienie podstawowych zagadnień związanych z programowaniem gier. Co prawda kilka lat Ci zejdzie ale efekt bezcenny. Nie chodzi o 6 z anglika bo ja mam dwóje a z angielskim nie mam żadnego problemu i czytanie książek przychodzi równie łatwo jak polskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie znasz nie których słówek to do słownika zajrzyj, jeśli nie chce ci się szukać słowek to skorzystaj z translatora albo skorzystaj z tłumacza strony google jest nawet niezły. poprostu przpisz adres http://irrlicht.sourceforge.net/tutorials.html do googla i wybierz opcje tłumaczenie strony. Jak czegoś nie wiesz to zajrzyj na gamedev. Tam się znają na C++ a irlichta już dawno obczaili co do kursu w KŚ Ekspert to nie był za dobry kurs przeszłem go i nic poza tą grą nie umiem zrobić może to przez to że nie znam za bardzo C#, ani C++. Ale może nie długo zacznę się uczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach