SeaSoft Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Tytuł: Killaway Gatunek: strzelanka/skradanka 2D (side-scrolling) Opis: Jeżeli ktoś grał w BEU i mu się spobodało, to prawdopodobnie spodoba mu się Killaway. Znów staniemy do walki z różnymi przeciwnikami, jednak tym razem nie jako uzbrojona po zęby maszyna do zabijania, lecz jako zwykły człowiek walczący o przetrwanie. Świat będzie bogaty w interakcje fizyczne, pojawią zmiany pogody (te gwałtowniejsze będą miały wpływ na otoczenie gracza). Pojawią się także rozbudowane pomieszczenia. Informacje o fabule na razie zachowam w gronie zespołu. Projekt jest w fazie tworzenia engine gry. Jeżeli chodzi o zespół tworzący, to kilka rzeczy jeszcze się musi poukładać, więc nie zdradzę na razie wszystkich osób, które współpracują ze mną. Zmiany w tym miejscu będę edytował. Autorzy: Programowanie: Sebastian Krośkiewicz Fabuła: Grafika: Sebastian Krośkiewicz, Arklas Muzyka: Sebastian Krośkiewicz, Ludzix Screeny: Admini mnie zamordują, ale dam dla odmiany 2 filmiki z niektórych efektów engine. - test oświetlenia - test zmian pogody Jeden (na razie) screen jest na stronie http://www.gamedev.pl/projects.php?x=view&id=474 (dla zainteresowanych: tam info będą najaktualniejsze) Środowiska docelowe: Windows, Linux Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Bardzo ciekawie się prezentuje :) Gra będzie online, czy single player? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaSoft Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Bardzo ciekawie się prezentuje :) Gra będzie online, czy single player? Raczej singleplayer, choć o trybie online pomyślę - ale już w bardziej zaawansowanej fazie projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 sory ze sie wyraze: JA PIERD*LE! ######ste :D Poza prostokatem ale i tak git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 NIE MÓW, ŻE TO TY ZROBIŁEŚ Blow Everything Up!!?? Przeszłem wszystkie części :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Przeszedłem się mówi... W sumie tryb online w platformowej strzelance byłby trochę dziwny... A dlaczego gracz strzela skrzynkami? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaSoft Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 A dlaczego gracz strzela skrzynkami? :P To jeszcze nic, potrafi strzelać głazami... Oczywiście jest to tylko test, a prostokąt gracza jest tymczasowy. Tak, cała seria Blow Everything Up jest naszego autorstwa. Myślę, że trochę to widać na filmiku :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Hmm... Zapowiada się ciekawie, b. dobry silnik :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Świetne tła, brawo :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golden-Maciej Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 fajnie sie prezentuje ten projekt :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Fakt dobrze się zapowiada, widać że fizyka bardzo dobra, no i grafika też nie najgorsza ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Człowieku!!111oneone! Gra ogóle zapowiada się git ful super turbo majonez xD Jak byś zrobił multiplayer, z funkcją modowania broni,i trybów gry, to bym mógł taką grę nawet kupić :D To ja zadam trochę pytań: Czy w grze będą pojazdy? Czy takich świateł może być kilka? :D I czy postanie będą miały ragdoll :twisted: Wogóle ta gra może być lepsza od Soldata :rolleyes: EDIT: nie oglądnąłem filmiku do końca ze światłami xD widać że świateł więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaSoft Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Jak byś zrobił multiplayer, z funkcją modowania broni,i trybów gry, to bym mógł taką grę nawet kupić :D Dobrze, że o kupowaniu mówisz, bo gra będzie finalnie dość rozbudowana... i chyba shareware :) (wiem, teraz wszyscy cofną to, co powiedzieli :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 To ja się jeszcze zapytam :jezor: Na jakim sprzęcie były nagrywane te filmiki? Bo ja tam widziałem czasem 25 fps przy 2 światłach, a to taka lekka bida jest :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaSoft Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Spokojnie, Fraps ograniczał mi licznik klatek do max. 30, więc tyle by było nawet na high-endowym kombajnie (nie chciałem nagrywać na większej ilości klatek, bo 30 do filmu wystarczy). Normalnie jest tak: Rozdzielczość 800x600, najwyższe detale: Na sprzęcie 1,4 GHz, GeForce FX 5500 -> 60 FPS Na sprzęcie Pentium D 2x2,6 GHz, GeForce 7300GT -> 140-190 FPS (na tym nagrywałem) Gra działa nawet na GeForce 2, jednak FPS na najwyższych detalach nie jest wówczas zbyt wysoki (18 FPS). Na jakości światła o połowę niższej (jakość tekstury oświetlenia) można na tej karcie osiągnąć 25 FPS (procesor 1 GHz, rozdziałka 640x480). Więc raczej sprzęt, na którym można zagrać w pełnej jakości bez zaciachów, nie jest chyba specjalnie potężny. Prawdziwy mój FPS widać na screenie na gamedevie :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Gra działa nawet na GeForce 2, jednak FPS na najwyższych detalach nie jest wówczas zbyt wysoki (18 FPS). Na jakości światła o połowę niższej (jakość tekstury oświetlenia) można na tej karcie osiągnąć 25 FPS (procesor 1 GHz, rozdziałka 640x480). Uoooo :thumbsup: No to gratulacje!! Myślałem że będzie o wiele gorzej xD Genialny silnik :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaSoft Opublikowano 19 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Jeszcze trochę pooptymalizuję, myślę :). Całość jest pisana w C++, więc pewno jeszcze można znaleźć kilka niepotrzebnych operacji ;). Pracuję właśnie nad dokończeniem systemu roślinności, efekty pracy będą przedstawione niebawem (czyli może dziś, może jutro, albo za kilka dni :) ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Szukuję się bosko!! Te światła, mogłby by inne. Oprócz tego prostokąta, bosko !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaSoft Opublikowano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Inne, tzn.? Nowy screen: http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=2130 (prace nad roślinnością postępują ;) ) Kiedyś, jak będzie bardziej zaawansowany postęp, pokażę to w ruchu ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się