Skocz do zawartości

Killaway


SeaSoft

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Killaway

 

Gatunek: strzelanka/skradanka 2D (side-scrolling)

 

Opis: Jeżeli ktoś grał w BEU i mu się spobodało, to prawdopodobnie spodoba mu się Killaway. Znów staniemy do walki z różnymi przeciwnikami, jednak tym razem nie jako uzbrojona po zęby maszyna do zabijania, lecz jako zwykły człowiek walczący o przetrwanie. Świat będzie bogaty w interakcje fizyczne, pojawią zmiany pogody (te gwałtowniejsze będą miały wpływ na otoczenie gracza). Pojawią się także rozbudowane pomieszczenia. Informacje o fabule na razie zachowam w gronie zespołu. Projekt jest w fazie tworzenia engine gry.

 

Jeżeli chodzi o zespół tworzący, to kilka rzeczy jeszcze się musi poukładać, więc nie zdradzę na razie wszystkich osób, które współpracują ze mną. Zmiany w tym miejscu będę edytował.

Autorzy:

Programowanie:
Sebastian Krośkiewicz

Fabuła:

Grafika:
Sebastian Krośkiewicz, Arklas

Muzyka:
Sebastian Krośkiewicz, Ludzix

Screeny:

Admini mnie zamordują, ale dam dla odmiany 2 filmiki z niektórych efektów engine.

- test oświetlenia

- test zmian pogody

Jeden (na razie) screen jest na stronie http://www.gamedev.pl/projects.php?x=view&id=474 (dla zainteresowanych: tam info będą najaktualniejsze)

 

Środowiska docelowe: Windows, Linux

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory ze sie wyraze: JA PIERD*LE! ######ste :D Poza prostokatem ale i tak git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku!!111oneone!

Gra ogóle zapowiada się git ful super turbo majonez xD

Jak byś zrobił multiplayer, z funkcją modowania broni,i trybów gry, to bym mógł taką grę nawet kupić :D

To ja zadam trochę pytań:

Czy w grze będą pojazdy?

Czy takich świateł może być kilka? :D

I czy postanie będą miały ragdoll :twisted:

Wogóle ta gra może być lepsza od Soldata :rolleyes:

EDIT: nie oglądnąłem filmiku do końca ze światłami xD

widać że świateł więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, Fraps ograniczał mi licznik klatek do max. 30, więc tyle by było nawet na high-endowym kombajnie (nie chciałem nagrywać na większej ilości klatek, bo 30 do filmu wystarczy). Normalnie jest tak:

 

Rozdzielczość 800x600, najwyższe detale:

Na sprzęcie 1,4 GHz, GeForce FX 5500 -> 60 FPS

Na sprzęcie Pentium D 2x2,6 GHz, GeForce 7300GT -> 140-190 FPS (na tym nagrywałem)

 

Gra działa nawet na GeForce 2, jednak FPS na najwyższych detalach nie jest wówczas zbyt wysoki (18 FPS). Na jakości światła o połowę niższej (jakość tekstury oświetlenia) można na tej karcie osiągnąć 25 FPS (procesor 1 GHz, rozdziałka 640x480).

 

Więc raczej sprzęt, na którym można zagrać w pełnej jakości bez zaciachów, nie jest chyba specjalnie potężny.

 

Prawdziwy mój FPS widać na screenie na gamedevie :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra działa nawet na GeForce 2, jednak FPS na najwyższych detalach nie jest wówczas zbyt wysoki (18 FPS). Na jakości światła o połowę niższej (jakość tekstury oświetlenia) można na tej karcie osiągnąć 25 FPS (procesor 1 GHz, rozdziałka 640x480).

Uoooo :thumbsup:

 

No to gratulacje!! Myślałem że będzie o wiele gorzej xD

Genialny silnik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze trochę pooptymalizuję, myślę :). Całość jest pisana w C++, więc pewno jeszcze można znaleźć kilka niepotrzebnych operacji ;).

 

Pracuję właśnie nad dokończeniem systemu roślinności, efekty pracy będą przedstawione niebawem (czyli może dziś, może jutro, albo za kilka dni :) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...